دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars

زمان‌بندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص می‌شود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه می‌باشد. شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند . ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / مجله خبری اس ام اس فارس) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد. ارسال پیامک با محتوای املاک یا دوره‌های MBA،فروش ارزدیجیتال، دلار و طلا مورد تایید نمیباشد.

  • نحوه ارســـــــال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
  • پنل اس‌ام‌اس پارسی یک پنل پیامک حرفه ای، که در جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی فعالیت می کند.
  • برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد.
  • ۲-نمایندگان محترم ملزم به درج قوانین مندرج در این صفحه در وبسایت خود و مانیتور کردن پیامکهای ارسالی توسط کاربرانشان میباشند.

دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی

موسسه‌ها و سازمان‌های حقوقی می‌توانند برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی اقدام کنند. با ارائهٔ مدارک لازم، بعد از ۲ تا ۶ ماه، خط اختصاصی شما آماده می‌شود. وقتی از خطوط خدماتی برای فرستادن این پیام‌ها استفاده می‌کنید، کاربر متوجه می‌شود که این پیامک تبلیغاتی نیست و به اهمیت بیشتری برای آن قائل می‌شود. شما نمی‌توانید با این خط، محصول جدیدتان را تبلیغ کنید یا کد تخفیف بفرستید. شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها به خطوط خدماتی احتیاج دارند.

در طرف مقابل، برخی از فروشگاه ها با ارائه شرایطی مانند دریافت کد تخفیف، شماره تماس مشتریان را گرفته و آن ها را از تخفیف و اطلاعیه های خود، آگاه می کنند. خط خدماتی بدون نیاز به سفته و کاملا رایگان با امکان عبور از بلک لیست است و برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی است. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد.

مزایای خط خدماتی

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نام هایشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). این سر شماره گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال خطوط رند هستند نمی باشد! هزینه خرید خطوط 3000 نسبت به سایر اپراتورها مناسب است و نیازی به تمدید سالانه ندارد . خطوط 3000 نیز مانند سایر سر شماره ها قابلیت خدماتی شدن را دارند و مدت زمان لازم برای انجام این کار 60 روز خواهد بود. این خط با امکان عبور از بلک لیست جهت ارسالهایی که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است و بین تمامی کاربران متقاضی به اشتراک گذاشته شده است.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars بسته هستند