دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | smsfars

برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید. توجه داشته باشید نکته مهمی که در رابطه با خطوط خدماتی ۱۰۰۰ وجود دارد فرم تعدنامه میبایست به صورت فیزیکی و در دو صفحه بدون مهر و امضاء نماینده ارسال نمایید، تا برای ارجاع به اپراتور جهت بررسی اقدامات لازم انجام گردد. 2- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید. امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد. 4- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید.

مراحل تبدیل خط 1000 به خط خدماتی

البته شرایط خاصی را باید ارائه کنید تا بتوانید این خطوط را صاحب شوید. شرط گرفتن این خطوط، انجام مراحل ثبت شرکت می باشد که پس از ثبت آن، پس از گذشت 2 الی 6 ماه می توانید این خطوط را در اختیار بگیرید. البته باید در نظر بگیرید که از این خطوط برای جنبه خدماتی استفاده کنید و در صورت استفاده تبلیغاتی، خط شما مسدود خواهد شد.

درصورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره خودتان ارسال انجام دهید، تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد، هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشتریان خود خدماتی محسوب می‌شود. استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود. این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.

http://arya-cctv.irزمان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ با سرعت بالا هستید زیرا فعال سازی خطوط خدماتی حقیقی بر خلاف خطوط خدماتی افراد حقوقی که حدود ۲ ماه زمانبر است در کمتر از یک هفته انجام شده و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه خط خدماتی برای افراد حقیقی رایگان نمی باشد در ادامه مزیت های خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی خدمت شما اعلام می شود. التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی اس ام اس پارسی استفاده نمایید. خطوط خدماتی اشتراکی موجود در پنل های پیامکی فصل اس ام اس این اجازه را به شما می دهد تا بدون تعهد و ارائه مدرکی خاص اقدام به ارسال پیامک های خدماتی به تمامی سیم کارت های بلاک و غیر بلاک مشتریان خود بکنید.

  • شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
  • (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
  • به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از لیست سیاه عبور کنید.
  • به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید.
  • برای اینکه بتوانید خطوط پیامکی خود را به یک خط خدماتی تبدیل کنید، نیاز دارید برخی از مراحل را طی نمایید.
اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، در مجله خبری اس ام اس فارس این مطلب همراهمان باشید. شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ( ارسال پیامک به بانک شماره ) است؛ ارسال پیامک به افرادی که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان مهم است. برای اینکه خط تبلیغاتی را به خدماتی تبدیل کنید، به شناسهٔ ثبت ملی و کد اقتصادی احتیاج دارید. بعد باید فرم تکمیل‌شده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.

شرایط خدماتی سازی خط ۰۲۱:

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | smsfars بسته هستند