خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته یکتانت | smsfars
در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد. در مقالات بعدی تلاش میشود تا شما را با طیف تحت پوشش خطوط خدماتی بیشتر آشنا کنیم. لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد. بازاریابی پیامکی برای املاک امروزه جزو بهترین روش های بازاریابی در این زمینه شغلی به حساب می آید.
ارسال پیام صوتی
ارائه تعهدنامه تکمیل شده فایل پیوست، در سربرگ شرکت یا سازمان به همراه مهر و امضای صاحبان امضا. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند. در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شمارههای آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد. پیام هایی مشخص با محتوای اطلاع رسانی، از طرف مجموعهها برای افرادی شناخته شده که خودشان درخواست ارسال اس ام اس داشتهاند، فرستاده میشود. محتوای کلی در این پیام ها رساندن اطلاعات و یا خدمات به مخاطبین است.
انواع خط خدماتی و شرایط دریافت آنها
برای دریافت مجله خبری اس ام اس فارس باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود. حال با این شرایط، سامانه پیامکی فراپیامک شرایط بسیاری عالی در اختیار شما قرار داده است. خط خدماتی 9000 برای اشخاص حقیقی اشخاص حقیقی میتوانند در اپراتور 9000 بدون ارائه مدارک حقوقی، سفته یا چک اقدام به خدماتی کردن خط اختصاصی (خط خدماتی 9000) جهت ارسال به بلک لیست سیاه نمایند. خط خدماتی یک حالتی از خط اختصاصی است که با دریافت یک سری مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل میکند. توجه کنید که با خط خدماتی ارسال تبلیغات، ارسال پیامکهای تبریک و تسلیت، اعلام برنده شدن در مسابقهها، مناسبتها و اسام اسهای تخفیفات ممنوع است و فقط ارسال پیامکهای اطلاعرسانی امکانپذیر است.
پیامک سایت فروشگاهی
خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است. از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند. طی مذاکراتی که با اپراتور داشتیم موفق شدیم دستورالعملی برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی را دریافت کنیم. ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار میدادیم که بتوانید پیامکهای اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید. خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست.
- که بیشتر پیامک هایی ارسال میکنند که محتوای انها اطلاع رسانی میباشد.
- درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است!
- شماره هایی تبلیغاتی انهایی هستند که اگر باان ارسال بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شمارا دریافت نمیکند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد .
- التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی اس ام اس پارسی استفاده نمایید.
- دوم اینکه استفاده از خطوط اشتراکی برای افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند.
- این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.
برای اینکه بتوانید همین امروز پیامک خدماتی ارسال کنید و از این خطوط استفاده نمایید کافی است در سرویس پنل پیامکی تابان اس ام اس ثبت نام کنید. زمانی که تعداد پیامکهای تبلیغاتی زیاد شدند، بعضی از مشترکین این پیامکها را مسدود کردند. با مسدودشدن پیامکها، بعضی از پیامهای مهم هم ارسال نمیشد؛ بنابراین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت برای پیامکهای اطلاعرسانی، خط دیگری را تعریف کند. در نتیجه، خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربر به وجود آمد. کاربران گرامی تا پایان فرایند تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی میتوانند از وب سرویس خدماتی پیامک سامانه پیامک ملی به صورت رایگان استفاده نمایند. بر این اساس این خطوط مانند سابق امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.