دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars

این خطوط برای افرادی کاربرد دارد که شرکت ثبت‌شده‌ای ندارند و تنها سایت یا اپلیکیشن و نرم‌افزاری دارند که می‌خواهند پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به کاربران ارسال کنند و با مشتریان خودشان ارتباط داشته‌باشند. پیامک هایی مثل ثبت نام، ورود، ارسال کد تایید، پیامک های مربوط به خرید و پیگیری خرید و ارسال کد مرسوله را برای مشتریان خود بفرستید. این خطوط اختصاصی نیستند و شما با این خطوط می‌توانید برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. خطوط تبلیغاتی به منظور ارسال پیامک های انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارسال اس ام اس انبوه روشی است که در آن پیامک جهت تبلیغات در حجم بالا و از طریق انواع مختلف ارسال به طیف گسترده ای از مخاطبان یک کسب و کار ارسال می‌شود. این نوع خطوط قابلیت عبور از لیست سیاه مخابرات ( شماره تلفن هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را ندارند.

تغییر وضعیت خط به خدماتی

پس از تکمیل فرم های مربوطه، می توانید آنها را از منوی تنظیمات گزینه خدماتی سازی خط اختصاصی ارسال نمائید. زمانی که فرد درخواست داده تا هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نکند هیچ اپراتوری اجازه ارسال به آنها را ندارد. طبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود .

http://arya-cctv.ir

شماره خدماتی کردن خط ثابت است و تغییر نمی‌کند و بعد از خرید سامانه پیامک دو خط اشتراکی خدماتی ( اپراتور 3000 و اپراتور 5000 ) با شماره رند و کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید دسته‌بندی پیامک را مشخص کرده و نمونه پیامکی مانند «کاربر گرامی خرید شما انجام شد» را هم بفرستید. فیلتر ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال مشاغل ، ارسال پیامک دکل bts ، ارسال پیامک منطقه ای از جمله محبوب ترین روش های ارسال در پنل اس ام اس سیب اس ام اس می باشد . امکاناتی از قبیل ارسال پیامک تبلیغاتی با بیش از +7 فیلتر پیشرفته که به شما کمک می کنند تا پیامک های خود را هدفمند ارسال کنید . توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته وگواهی امضاء ندارند. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیارایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲سر شماری های ارسال پیامک به دو شاخه (خدماتی – تبلیغاتی )دسته بندی میشود .

  • هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست.
  • شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود .
  • به همین علت می توانند برای صاحبین کسب و کار یا مدیران شرکت ها، بسیار مفید و با اهمیت باشند.
  • سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).
  • • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد.

معمولا این شماره ها فقط به اشخاص حقوقی داده میشود .یا به نهادهایی مثل مدرسه یا سازمان ها و دفاتر و.. که بیشتر پیامک هایی ارسال میکنند که محتوای انها اطلاع رسانی میباشد. برای اینکه بتوانید خط خدماتی خود را دریافت و از آن استفاده نمایید، نیاز دارید که برخی از مدارک مورد نیاز را ارائه کنید. به عنوان مثال؛ شناسنامه، کارت ملی، سفته، فرم های مورد نیاز و …

۷- در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج “اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارســـــــال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا مجله خبری اس ام اس فارس پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد. 1 – ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت يا سازمان با مهر و امضاي مدیرعامل. 4 – در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. 3 – هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور۵۰۰۰۴

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars بسته هستند