دسته‌بندی نشده

خط خدماتی پیامک خدماتی کردن خط پیامکی اختصاصی برای ارسال پیامک به لیست سیاه | smsfars

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله از صفر تا صد خط خدماتی را توضیح و درباره ی آن، اطلاعات کاملی را ارائه کردیم. این خطوط می تواند برای سازمان ها، شرکت ها، نهاد های دولتی، کسب و کار ها و … در واقع یکی از مهم ترین جنبه های تبلیغاتی و بازاریابی، استفاده از همین خطوط می باشد. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و اطلاعات ارزشمندی را در این زمینه، کسب کرده باشید. برای اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ علاوه بر فرم درخواست، تعهدنامه مربوط به اپراتور نیز باید در سربرگ بصورت تایپی تکمیل گردد و در هنگام ارسال درخواست خط خدماتی در بخش سایر بارگذاری نمایید. پنل اس‌ام‌اس پارسی یک پنل پیامک حرفه ای، که در جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی فعالیت می کند.

مراحل خدماتی کردن خط ۰۲۱ (خط ثابت)

خطوط خدماتی در ارسال و دریافت پیامک همان خطوط عادی هستند با این تفاوت که شما تنها می توانید از آنها تنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود استفاده نمائید. مجله خبری اس ام اس فارس بدون سفته نوع سوم از گروه خطوط خدماتی است و به سفته احتیاجی ندارد. این خط شرایط کمتری دارد و اشخاص حقیقی می‌توانند از آن استفاده کنند. این خطوط با پیش‌شماره ۹۹۹۹ ارائه می‌شوند و اشخاص حقوقی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ارسال گواهی امضاء برای تمامی خطوط الزامی می‌باشد، جهت ادارات و ارگان‌های دولتی تنها معرفی نامه رسمی در سربرگ اداره ارسال گردد کافیست. برای اپراتور باید سفته به میزان 20 میلیون و حتماً نام شرکت ارمغان راه طلایی در سفته قید شود.

تغییر وضعیت خط به خدماتی

فرم درخواست خدماتی اپراتور ۲۰۰۰ در دو صفحه با فونت بزرگ تکمیل گردد. فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۱ – ۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵ – ۲۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود. طبق اعلام اپراتور ۱۲ ارسال سفته برای سازمان های دولتی الزامی است.

برای دریافت خط خدماتی بدون سفته از شرکت ما شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه جداگانه و مازاد بر پنل پیامکی نمی‌باشد و تنها با ثبت نام پنل اس ام اس پیامکی می‌توانید از خطوط خدماتی ما به صورت رایگان استفاده کنید و اقدام به ارسال پیامک نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی از خط اختصاصی یکی از موانع بزرگیست که کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو هستند؛ یکی از روش های جذاب و مطلوبسامانه ی پیامکیسیب اس ام اس برای ارسال به بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی میباشد. ما در وبلاگ اس ام اس پارسی راهکار غیرفعال سازی ارسال پیامک تبلیغاتی همراه را آموزش داده‌ایم.

  • اغلب فروشگاه های اینترنتی یا بانک ها هستند که برای ارسال کد تائید یا پیامک واریز و برداشت، مراحل فروش یا ثبت سفارش از این خطوط جهت ارسال پیامک استفاده می‌کنند.
  • هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب شماره‌ گیرنده و بدون اطﻼع آن صورت گیرد، جز دسته‌ی دوم یعنی پیامک‌های تبلیغاتی محسوب می‌گردد.
  • تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور ۰۲۱-۰۲۶ در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد.
  • برای خرید سامانه پیامک یا خط خدماتی اختصاصی با شرکت اس ام اس پارسی تماس بگیرید.

فرم ها دارای شماره و تاریخ و دارای مهر و امضا و اثرانگشت باشند. هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب می‌شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده‌اند، امكان پذير نیست. این خط در دستهٔ خطوط اختصاصی قرار می‌گیرد و پیامک با رضایت کاربر ارسال می‌شود.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی پیامک خدماتی کردن خط پیامکی اختصاصی برای ارسال پیامک به لیست سیاه | smsfars بسته هستند