دسته‌بندی نشده

خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars

همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست. از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۸ تماس بگیرید.

خط خدماتی 50002 ، 50005:

این دو دسته از خطوط، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و نباید آن ها را با یکدیگر یکسان فرض کرد. پیامک های تبلیغاتی، به دسته ای از پیامک ها اطلاق می شود که در آن کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خدمات، محصولات یا سایر موارد می باشند و با جنبه ی تبلیغ و بازاریابی ارسال می شود. در چنین پیامک هایی، ممکن است رضایت دریافت کننده در دریافت پیامک اعمال نشود. برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با مجله خبری اس ام اس فارس انجام می گردد. تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و با توجه به بالا بودن هزینه خرید آن نسبت به سایر اپراتورها امکان دریافت شماره دلخواه و رند برای آن وجود دارد. خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است.

پیامک سایت فروشگاهی

ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند. سیستم مانیتورینگ هوشمند فراپیامک روی خطوط خدماتی فعال بوده و امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی را با این خطوط مقدور نمی‌سازد. در نتیجه، برای کاربرانی که از این خطوط استفاده می‌نمایند، هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد. با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند.

  • امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد.
  • برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید.
  • همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله از صفر تا صد خط خدماتی را توضیح و درباره ی آن، اطلاعات کاملی را ارائه کردیم.
  • فقط به افرادی اعطا میگردد که دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند.

اپلیکیشن های مسدود کننده پیام و تماس، برای مقابله با وفور تماس ها و پیامک ها، به دلیل افزایش سرسام آور تعداد تلفن های موجود، بسیار کارا می باشند. برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های فروش از طریق پیامک شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از آماده کردن موارد فوق، نیاز است تا تصویر مدارك و بانك شماره را از طریق تیکت ارسال نمایید.

http://arya-cctv.irهزینه ارسال های نرسیده به گوشی تنها در خطوط دلیوربیس و فقط در ارسال به خطوط همراه عودت داده میشود. ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه.

اطلاعات

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars بسته هستند