دسته‌بندی نشده

خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars

به دلیل این که خیلی از استارتاپ ها نمیتوانند خط خدماتی اختصاصی را دریافت کنند . فصل اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به سفته را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید پیامک های اطلاع رسانی مانند اعتبار سنجی و … ارسال کنید. سرشماره 1000 یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی کشور است که بیشتر ارگان ها، شرکت های دولتی و کسب‌وکارهای بزرگ از آن استفاده می‌کنند. سرعت بالا در ارسال پیامک، بالا بودن تعداد ارسال های موفق، ارائه گزارشات ارسالی دقیق و قابلیت دریافت شماره دلخواه از مهم ترین ویژگی های این خطوط می‌باشد. هزینه ی سر شماره های رند 1000 نسبت به سایر اپراتورها بیشتر است اما این خطوط نیازی به تمدید سالیانه ندارد. تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و امکان خدماتی شدن آن فراهم است و بطور میانگین 60 روز برای خدماتی شدن آن زمان می‌برد.

• مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد. اگر می‌خواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال مجله خبری اس ام اس فارس گردد. در صورت عدم تطابق کد پستی با آدرس اعلام شده، احراز هویت خط انجام نخواهد شد. فقط به افرادی اعطا میگردد که دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند. نام، ایمیل و سایت من را در این مرورگر برای ارسال دیدگاه بعدی ذخیره کنید.

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی

هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست. در خطوط اختصاصی کاربران با خرید خط اختصاصی پیامک، به صورت انحصاری قابلیت ارسال و دریافت پیامک را خواهند داشت. از شرایط مهم در خطوط خدماتی این است که پیامک فقط برای افرادی فرستاده می‌شود که خود خواهان دریافت آن هستند و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی با خطوط خدماتی قابل انجام نیست. ارسال پیامک فقط برای افرادی است که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان اهمیت دارد.

http://arya-cctv.ir

تعهدمی نماید از خط ……… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و مسئولیت کلیه پیامها با ….. پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد لازم به ذکر است خطوط خدماتی تنها مربوط به اپراتور همراه اول می باشد. به جهت اهمیت پیامک ها و تمایل مخاطبان به دریافت آن، خطوط خدماتی قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را دارند. این خطوط امکان دریافت پیامک را دارند و امکان ارسال از طریق وب سرویس در این خطوط امکان پذیر است. سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برای دریافت خط اختصاصی به سفته احتیاجی ندارند و کافی است معرفی‌نامه رسمی سازمان را بفرستند.

  • بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود.
  • سرعت بالا در ارسال پیامک، بالا بودن تعداد ارسال های موفق، ارائه گزارشات ارسالی دقیق و قابلیت دریافت شماره دلخواه از مهم ترین ویژگی های این خطوط می‌باشد.
  • شماره‌های واجد شرایط خدماتی سازی خطوط پس از بررسی کارشناسان اپراتور در لیست شماره های خدماتی (لیست سفید) قرار خواهند گرفت.
  • 2- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید.
شایان ذکر است پس از بارگذاری تصویر مدارك ، در صورت مورد تایید بودن نیاز است تا نسبت به ارسال اصل مدارك تایید شده به آدرس شرکت اقدام نمایید. ۱۲- پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود. حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد. ۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خط ۱۰۰۰ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید. نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن)نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن) با…

تعهد نامه خطوط خدماتی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars بسته هستند