دسته‌بندی نشده

خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars

دارندگان جواز کسب، نماد اعتماد و جواز صنفی هم امکان استفاده از خطوط بدون سفته را دارند. استارتاپ‌ها می‌توانند با ارائهٔ مدارک کمتر، یک خط اختصاصی برای اطلاع‌رسانی داشته باشند. پس مجله خبری اس ام اس فارس از آماده کردن موارد فوق، لازم است تا تصویر مدارک و بانک شماره را از صفحه نخست پنل کاربری – تب تنظیمات – ماژول “خط خدماتی” بارگذاری نمایید تا پس از بررسی مدارک شما تایید گردد.

  • البته باید در نظر بگیرید که از این خطوط برای جنبه خدماتی استفاده کنید و در صورت استفاده تبلیغاتی، خط شما مسدود خواهد شد.
  • توجه داشته باشید نکته مهمی که در رابطه با خطوط خدماتی ۱۰۰۰ وجود دارد فرم تعدنامه میبایست به صورت فیزیکی و در دو صفحه بدون مهر و امضاء نماینده ارسال نمایید، تا برای ارجاع به اپراتور جهت بررسی اقدامات لازم انجام گردد.
  • صندوق‌های قرض‌الحسنه، شرکت‌های بورسی و… جهت درخواست خدماتی کردن خطوط ملزم به ارائۀ مجوز از بانک مرکزی هستند.
2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید. این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید. شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند. برای خدماتی کردن خطوط نام فایل شماره مخاطبان و تصویر اسکن‌شدۀ فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ارسال شود. ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد.

این خطوط بصورت غیر سفارشی (یعنی ارقام بصورت رندوم) ارائه می‎‌شود، لذا امکان انتخاب ارقام وجود ندارد. بنابر این انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید . متقاضی حتماً باید ایمیل سازمانی با دامنۀ اختصاصی سایت خود داشته باشد. توجه داشته باشید که ایمیل‌هایی مانند یاهو، جی‌میل و از این دست پذیرفته نخواهند شد. رمز عبور یکبار مصرف رشته ای از کاراکترهای منحصر به فرد است که به طور تصادفی تولید می شود که می تواند به عنوان ابزار تأیید کاربر استفاده شود.

شرایط دریافت خط خدماتی

تجربه دریافت پیامک تشکر و ابراز قدردانی با شادی همراه است؛ زیرا باعث دل گرمی و رضایت مشتری می‌شود. پیام‌های تشکر راهی برای نشان دادن ارزش به مشتریان فروشگاهتان خواهد بود، پیام‌های تشکر نه تنها مؤدبانه هستند، بلکه می‌توانند ابزار قدرتمند بازاریابی… شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که ما چگونه پیامک تبلیغاتی را تشخیص می‌دهیم. بازم به یادآوری است ما یک سیستم هوشمند و قوی داریم که نسبت به یک سری عوامل مانند لینک، شماره تماس و… حساس است و واکنش نشان می‌دهد و پیامک شما به صورت اتوماتیک ارسال نمی‌شود. اگر جزو شرکت‌های بورسی، صندوق‌های قرض‌الحسنه و سازمان‌های بانکی هستید، برای دریافت خط اختصاصی به مجوز بانک مرکزی احتیاج دارید.

در تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی این نکات را حتماً مدنظر داشته باشید

بسیاری از نهادها و شرکت هایی که پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنند و صرفا از سامانه ارسال پیامک برای ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده میکنند نیاز مبرم به ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارند. اگر ارگان و یا سازمانی حقوقی هستید، باید یکسری فرم را در اختیار داشته و اطلاعات حقوقی همراه با مهر و امضاء و سایر موارد مربوطه را ثبت کرده و از طریق ماژول “خط خدماتی” که در سامانه پیامکی فراپیامک قرار دارد، اقدام کنید. می‌توانید با ماژول خط خدماتی فراپیامک، خط خدماتی را سریع دریافت نمایید و این خطوط به صورت امانت به شما داده شده تا به سایت و اپ خود وصل نمایید. نکته مهم که این است که ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع است. به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید. (برای سازمانها و ارگان‌های دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمی‌باشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد همچنین اشخاصی که قبلا‌ گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند).

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars بسته هستند