دسته‌بندی نشده

خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars

در چنین شرایطی، تنها راه ارسال پیامک انبوه به این کاربران خدماتی سازی خطوط است. برای اینکه بتوانید خطوط پیامکی خود را به یک خط خدماتی تبدیل کنید، نیاز دارید برخی از مراحل را طی نمایید. نخستین مرحله، دریافت فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی می باشد.

به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند. بعضی از مشتریان تصور میکنند چون خط خدماتی اشتراکی است سرعت ارسال این خط نسبت به خطوط خدماتی اختاصی کمتر است اما خیالتان راحت کنم اپراتور توانایی ارسال چندصد پیامک در ثانیه رادارد . پس از نظر سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی خدماتی و شماره های اختصاصی خدماتی هیچ تفاوتی وجود ندارد . پروسه خدماتی شدن خط حدود یک ماه زمان بر است و دریافت خط خدماتی اختصاصی نیز مانند خطوط خدماتی اشتراکی رایگان است . شماره هایی تبلیغاتی انهایی هستند که اگر باان ارسال بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شمارا دریافت نمیکند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد .

ارسال پیام صوتی

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offpromissory استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید. خط اشتراکی به این معنا است که پیامک شما همراه با پیامک سایر کسب‌وکارها از طریق یک شمارهٔ یکسان ارسال می‌شود؛ بنابراین باید مراقب باشید که از شماره‌ای استفاده نکنید که رقبای شما هم از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، هر کدام را به تفکیک توضیح می‌دهیم و شرایط خطوط خدماتی پیامک را هم می‌گوییم.

http://arya-cctv.irمخاطبانی که از دریافت پیامک انصراف داده، یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی‌کنند، باید از لیست شماره‌ها حذف شده، در ادامه مخاطبان جدید به فهرست مذکور افزوده شوند. پنل اس ام اس قاصدک پیام یکی از کامل ترین سامانه های ارسال اس ام اس با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت می باشد. ۸- موضوع مجله خبری اس ام اس فارس و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد. ۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است. 1 – خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.

  • در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.
  • در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید پیامک تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد.
  • لازم به ذکر است این امکان فقط برای پنل هایی فعال میشود که این قابلیت از جمله امکانات تعریف شده آنها باشد.
  • در حال حاضر خطوط 9999 (سامانتل) بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند.
برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، اعلام نمرات دانش آموزان،اعلام اخطاریه های موسسات و مدارس، اعلام آخرین بروز رسانی های صورت گرفته در سایت ها و … تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی ان در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. نکته دیگراینکه شما برای ارسال پیامک از خطوط خدماتی نمیتوانید از بانک های شماره تلفن (منطقه ای –کدپستی و….)استفاده کنید . خطوط خدماتی عملکردی مشابه خطوط تبلغاتی دارند با این تفاوت که شما باید از این خط تنها به عنوان اطلاع رسانی های مهم و خاص استفاده نمایید و متن پیام شما نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد . در مرحله بعد فرم تعهد نامه را پر کرده و همراه با سفته به فصل اس ام اس ارسال کنید تا مدارک شما جهت انجام پروسه خدماتی تحویل اپراتور داده شود.

خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars بسته هستند