دسته‌بندی نشده

خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars

در بخش بعدی، شرایط دریافت خطوط خدماتی بدون سفته را توضیح می‌دهیم. ارسا ل پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست زیرا این کار برخلاف قانون است و از طریق خط خدماتی که در اختیار قرار می گیرد فقط می توانید پیامکهای اطلاع رسانی ارسال کنید . متقاضی خدماتی کردن خط اختصاصی باید اصل فرم تعهدنامه را در سربرگ شرکت پرینت بگیرد.

چگونه خط خدماتی(بدون سفته) بگیریم؟

حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود . درخواست‌هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. برای اطلاع از انواع کلاهبرداری از طریق پیامک و اقدامات لازم برای مواجه با پیامک های جعلی کلیک کنید. است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید. 3_ یک سفتۀ ضمانت به مبلغ 50 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

  • پیامک‌های ارسالی با خطوط خدماتی معمولا محتوای مشخصی دارند (کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و…) این دسته از پیامک ها بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند به این دسته از پیامک ها، پیامک های عملیاتی نیز می‌گویند.
  • به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود.
  • اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است.
  • جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید.
  • هر شرکت و ارگان تنها می تواند درخواست خدماتی شدن یک خط اختصاصی به نام شرکت را دهد ، مگر اینکه واحدهایی که برای خدماتی سازی اقدام میکنند، متفاوت باشند.
ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد. حداقل ۲۰۰ عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اکسل ودر یک ستون قرار داده شود. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. کاربرد خط خدماتیاز کاربرد خط خدماتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

سیب اس ام اس با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی بتوانید اقدام به تبلیغات کسب و کار خودتان نمایید . تنها کافی است تا به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و از امکانات پنل اس ام اس سیب اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید . مقایسه خطوط اختصاصی و عمومی ارسال پیامک ارسال پیامک در پنل اس ام اس با خطوط پیامکی انجام می‌گردد که به دو دسته خطوط اختصاصی و خطوط عمومی پنل پیامکی تقسیم می‌گردند که در این مقاله مقایسه خواهند شد. بلک لیست مخابرات بلک لیست مخابرات لیست سیاه و مسدودی به مخاطبینی اطلاق میشود دریافت پیامک تبلیغاتی خودرا مسدود کرده‌اند تا اس ام اس تبلیغاتی دریافت نکنند. در غیر این صورت شما جریمه خواهید شد .خطوط خدماتی متعلق به شرکت ها.

http://arya-cctv.irخط‌های خدماتی برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود. در طرف مقابل، پیامک هایی وجود دارند که از مجله خبری اس ام اس فارس ارسال می شوند و هدف آن ها اطلاع رسانی می باشد. به عنوان مثال؛ می توانید اس ام اس هایی که از بانک ها دریافت می کنید را در این بخش قرار دهید. زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود.

شیوه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars بسته هستند