دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars

توجه داشته باشید که تداخل مطالب فرم با طراحی سربرگ شرکت ایرادی ندارد. این فرم کامل‌شده باید با مهر و امضاء در قالب فایل JPG و به‌همراه سفته به آسانک ارسال شود. همانطور که در بالا نیز گفتیم برای ارسال پیامک به خطوط لیست سیاه مخابرات اول داشتن خط خدماتی با شرکت ثبت شده است. دوم اینکه استفاده از خطوط اشتراکی برای افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند. اما حالت سوم ارسال پیامک برای لیست سیاه مخابرات با خطوط قاصدک پیام امکان پذیر می‌باشد. براساس ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، خطوط ارسال پیامک‌ها به دو بخش خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند.

http://arya-cctv.ir

خطوط پیامکی مخصوص ارسال انواع پیامک اطلاع رسانی به لیست شماره تلفن های مایل به دریافت پیامک است. در این مقاله کاربرد ها، مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی را بخوانید. بنابراین بزرگترین وجه تمایز خط تبلیغاتی با خط خدماتی، در رضایتمندی مخاطب می باشد. به عنوان مثال؛ پیامک هایی که از جانب بانک به کاربران ارسال می شود، با رضایت خودشان بوده و از این بابت نیز هزینه ای دریافت می شود.

در سایت تابان اس ام اس شما می توانید از مزایای مهم پنل پیامکی نظیر :

بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند . برای خرید سامانه پیامک یا خط خدماتی اختصاصی با شرکت اس ام اس پارسی تماس بگیرید. با توجه به اینکه این خطوط برای افراد حقیقی فعال می‌شود نیازی به ارائه مدارک شرکت نمی‌باشد و صرفا ارسال مدارک مربوط به کسب و کار شامل اینماد یا پروانه کسب کافی است. خطوط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی با سرشماره ۹۰۰۰ ارائه می‌شود و شما می بایست یک خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ خریداری کنید این شماره با توحه به تعداد ارقام بسیار رند و کوتاه می باشد و در ذهن مخاطب نیز می ماند.

۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. ۲-نمایندگان محترم ملزم به درج قوانین مندرج در این صفحه در وبسایت خود و مانیتور کردن پیامکهای ارسالی توسط کاربرانشان میباشند. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتی‌که مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. اگر می‌خواهید بیشتر با ارسال پیامک خدماتی و آموزش‌های مرتبط با آن آشنا شوید، روی لینک کلیک کرده و مقالۀ آموزشی ارسال پیامک خدماتی را بخوانید. در اینجا مزایای این شیوه بازاریابی به همراه نمونه متن پیامک را برایتان آورده ایم. بازاریابی پیامکی برای باشگاه های بدنسازی کاربرد و مزایای گسترده ای دارد.

شماره و خطی از لیست سفید و حالت خدماتی خارج خواهد شد اگــــر:

خطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. در خصوص مجله خبری اس ام اس فارس شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. لازم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، در همین بخش از سامانه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

  • خطوط خدماتی در ارسال و دریافت پیامک همان خطوط عادی هستند با این تفاوت که شما تنها می توانید از آنها تنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود استفاده نمائید.
  • برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offservice استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.
  • اگر می‌خواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها…
  • کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
  • توجه کنید که با خط خدماتی ارسال تبلیغات، ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت، اعلام برنده شدن در مسابقه‌ها، مناسبت‌ها و اس‌ام اس‌های تخفیفات ممنوع است و فقط ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر است.
دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars بسته هستند