دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars

بسیاری از نهادها و شرکت هایی که پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنند و صرفا از سامانه ارسال پیامک برای ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده میکنند نیاز مبرم به ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارند. اگر ارگان و یا سازمانی حقوقی هستید، باید یکسری فرم را در اختیار داشته و اطلاعات حقوقی همراه با مهر و امضاء و سایر موارد مربوطه را ثبت کرده و از طریق ماژول “خط خدماتی” که در سامانه پیامکی فراپیامک قرار دارد، اقدام کنید. می‌توانید با ماژول خط خدماتی فراپیامک، خط خدماتی را سریع دریافت نمایید و این خطوط به صورت امانت به شما داده شده تا به سایت و اپ خود وصل نمایید. نکته مهم که این است که ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع است. به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید. (برای سازمانها و ارگان‌های دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمی‌باشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد همچنین اشخاصی که قبلا‌ گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند).

شماره و خطی از لیست سفید و حالت خدماتی خارج خواهد شد اگــــر:

ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند. سیستم مانیتورینگ هوشمند فراپیامک روی خطوط خدماتی فعال بوده و امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی را با این خطوط مقدور نمی‌سازد. در نتیجه، برای کاربرانی که از این خطوط استفاده می‌نمایند، هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد. با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند.

خرید خط خدماتی پنل پیامک

این دو دسته از خطوط، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و نباید آن ها را با یکدیگر یکسان فرض کرد. پیامک های تبلیغاتی، به دسته ای از پیامک ها اطلاق می شود که در آن کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خدمات، محصولات یا سایر موارد می باشند و با جنبه ی تبلیغ و بازاریابی ارسال می شود. در چنین پیامک هایی، ممکن است رضایت دریافت کننده در دریافت پیامک اعمال نشود. برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد. تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و با توجه به بالا بودن هزینه خرید آن نسبت به سایر اپراتورها امکان دریافت شماره دلخواه و رند برای آن وجود دارد. خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است.

http://arya-cctv.irهمان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست. از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و مجله خبری اس ام اس فارس رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۸ تماس بگیرید.

  • خط خدماتی برای افراد حقیقی قابلیت دریافت پیامک هم دارد و شما می توانید با مخاطبین خودتان در تعامل باشید.
  • خط خدماتی بدون سفته نوع سوم از گروه خطوط خدماتی است و به سفته احتیاجی ندارد.
  • خط خدماتی ارسال پیامک خط خدماتی خطوط ارسال پیامک اس ام اس به بلک لیست اطلاع رسانی (ارسال کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود به سایت) عبور از بلک لیست کاربرد دارد.
  • ۹- پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.

اپلیکیشن های مسدود کننده پیام و تماس، برای مقابله با وفور تماس ها و پیامک ها، به دلیل افزایش سرسام آور تعداد تلفن های موجود، بسیار کارا می باشند. برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های فروش از طریق پیامک شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از آماده کردن موارد فوق، نیاز است تا تصویر مدارك و بانك شماره را از طریق تیکت ارسال نمایید.

مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی اختصاصی:

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars بسته هستند