دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars

۱۱- مطلقا ارســـــال تبلیغات با شمـــــاره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره هــــــای بانكی. مـــواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد. امکان ارسال به بلک لیست زمانی امکان پذیر است که شما یا به صورت فایل یا دستی شماره ها را وارد کنید . ۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

http://arya-cctv.irیکی از انواع ارسالی که حجم بسیار بالایی از پیامک های ارسالی را به خود تخصیص داده ارسال پیامک از سمت مدارس می باشد؛ که اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموزان موسسه ها، مدارس، و یا هر نوع تجمع دیگری را بر عهده دارد. در پایین قسمت (موضوع و محتوای پیامک خدماتی )حتما یک نمونه از پیامک های خود را بنویسیدو علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید موضوع و محتوای ان را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید . شما تنها قادر به ارسال پیامک به شماره های بانک اختصاصی خودتان هستید . در صورتی که حتی یک پیامک به شماره ی دیگری ارسال کنید این عمل جرم محسوب می شود . در صورتی‌که کاربر به تعهدات خود در زمینۀ شماره‌های خدماتی عمل نکند، شماره وی از لیست سفید خارج شده، امکان درخواست مجدد وجود نخواهد داشت.

  • لطفا پس از ارسال مدارک، فقط از طریق همین بخش از سامانه پیگیری نمایید.
  • متقاضی حتماً باید ایمیل سازمانی با دامنۀ اختصاصی سایت خود داشته باشد.
  • می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید.
ارائه فیزیکی سفته به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است). در صورتیکه لیست شماره موبایل های مخاطبین تغییر می کنند باید لیست موردنظر در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده تا برای اپراتور ارسال گردد. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد. ( 20 متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای مشاغل مختلف ) را در شبکه های اجتماعی برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . با وجود تمام تلاش‌ها، گاهی اوقات مجبور به انتقال اخبار بد به مشتریان خود هستید.

خط خدماتی 021 حقوقی :

پیامک هایی که از طریق بانک ها ارسال می شوند، پیامک هایی که از طریق ثبت نام در سایت های مختلف به تلفن همراه ما ارسال می شوند، پیامک هایی که از جانب فروشگاه های زنجیره ای جهت اطلاع رسانی ارسال می شوند و … و همچنین درباره شرایط دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صحبت کنیم همراه ما باشید. تنها استفاده کنندگان از پنل اس ام اس که پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال می کنند، با دغدغه های ارسال به بلک لیست آشنا هستند! پیامک‌هایی مانند کد تایید یا پیامک‌های مربوط به افزونه پیامک ووکامرس و افزونه دیجیتس همه از طریق خط خدماتی اشتراکی ما ارسال می شود. البته هنوز هم خط خدماتی اشتراکی در پنل پیامکی اس ام اس پارسی فعال است و شما با خرید پنل پیامک از اس ام اس پارسی خط خدماتی اشتراکی ما در پنل شما فعال می شود تا بتوانید در افزونه های پیامکی استفاده کنید.

خطوط 3000 نیز یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی است که سازمان های دولتی و کسب‌وکارهای خصوصی زیادی از آن استفاده می‌کنند. سرعت بالای ارسال پیامک، قیمت مناسب خطوط و همچنین بازگشت وجه در صورت عدم ارسال پیامک به صورت خودکار از ویژگی های ارزشمند این سر شماره است که آن را به پرطرفدارترین اپراتور بدل کرده است. در تعهدنامه مجله خبری اس ام اس فارس بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما بطور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج ” اطلاع رسانی” بصورت ناقص خودداری نمایید. 1- فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید. 1- دو فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید.

ارسال پیامک تکی و گروهی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars بسته هستند