دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک با امکانات عالی آموت | smsfars

خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است. از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند. طی مذاکراتی که با اپراتور داشتیم موفق شدیم دستورالعملی برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی را دریافت کنیم. ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار می‌دادیم که بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید. خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست.

ارتباط با قاصدک پیام

ارائه تعهدنامه تکمیل شده فایل پیوست، در سربرگ شرکت یا سازمان به همراه مهر و امضای صاحبان امضا. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند. در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده مجله خبری اس ام اس فارس و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد. پیام هایی مشخص با محتوای اطلاع رسانی، از طرف مجموعه‌ها برای افرادی شناخته شده که خودشان درخواست ارسال اس ام اس داشته‌اند، فرستاده می‌شود. محتوای کلی در این پیام ها رساندن اطلاعات و یا خدمات به مخاطبین است.

شرایط مورد نیاز برای خدماتی سازی خط چیست ؟

برای دریافت خط خدماتی باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود. حال با این شرایط، سامانه پیامکی فراپیامک شرایط بسیاری عالی در اختیار شما قرار داده است. خط خدماتی 9000 برای اشخاص حقیقی اشخاص حقیقی می‌توانند در اپراتور 9000 بدون ارائه مدارک حقوقی، سفته یا چک اقدام به خدماتی کردن خط اختصاصی (خط خدماتی 9000) جهت ارسال به بلک لیست سیاه نمایند. خط خدماتی یک حالتی از خط اختصاصی است که با دریافت یک سری مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل می‌کند. توجه کنید که با خط خدماتی ارسال تبلیغات، ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت، اعلام برنده شدن در مسابقه‌ها، مناسبت‌ها و اس‌ام اس‌های تخفیفات ممنوع است و فقط ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر است.

  • ۶ – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است.
  • با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود.
  • وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام می‌کنید و شمارهٔ همراه‌تان را وارد می‌کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می‌آید.
  • نکته قابل ذکر این است که درخواست هایی که حقیقی باشند، از طرف اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند.
برای اینکه بتوانید همین امروز پیامک خدماتی ارسال کنید و از این خطوط استفاده نمایید کافی است در سرویس پنل پیامکی تابان اس ام اس ثبت نام کنید. زمانی که تعداد پیامک‌های تبلیغاتی زیاد شدند، بعضی از مشترکین این پیامک‌ها را مسدود کردند. با مسدودشدن پیامک‌ها، بعضی از پیام‌های مهم هم ارسال نمی‌شد؛ بنابراین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی، خط دیگری را تعریف کند. در نتیجه، خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربر به وجود آمد. کاربران گرامی تا پایان فرایند تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی میتوانند از وب سرویس خدماتی پیامک سامانه پیامک ملی به صورت رایگان استفاده نمایند. بر این اساس این خطوط مانند سابق امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.

اگر می‌خواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح می‌شود که البته جای ترس وجود ندارد. برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می‌بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به‌صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود. خط خدماتی ارسال پیامک خط خدماتی خطوط ارسال پیامک اس ام اس به بلک لیست اطلاع رسانی (ارسال کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود به سایت) عبور از بلک لیست کاربرد دارد. اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود .

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک با امکانات عالی آموت | smsfars بسته هستند