دسته‌بندی نشده

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. ۲- انعطاف پذیریِ بالا برای استفاده در مسیرهای مختلف نیز دومین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم می باشد. ۲- این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز مثل سایرِ مواردِ مشابهِ لوله فلکسیبل صداگیر، دارای انعطاف پذیریِ بسیار خوبی است. ۴- لوله فلکسیبل صداگیر pu در برابرِ هرگونه پارگی و انفصال از خود مقاومتِ قابل قبولی نشان می دهد. هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.

برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت. همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. در واقع این موارد را نمی توان جزو برتری این لوله ها نسبت به لوله فولادی در نظر گرفت. منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید.

جهت کسب مشاوره، استعلام قیمت و خرید کلی یا جزئی محصولات از شرکت تهویه سان تنها با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس آپ به نماینده مجموعه پیام ارسال نمایید. لوله فلکسی نقش محافظتی از یک رسانا یا نارسانا مانند هوا را داشته و به‌عنوان یک واسطه باید در ابتدا میانه و انتهای مسیر با تجهیزات دیگر به خوبی سفت و محکم شود. گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند.

۶- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با فنرهایی به قطر و مقاومتِ دلخواه و متناسب با درخواست و نوعِ کاربریِ تولید و عرضه کرد. یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف پذیر است. این ویژگی شرایطی را برای پروژه شما به وجود می آورد که بدون استفاده از انواع اتصالات به هدایت و مسیریابی سیم های برق بپردازید. همانطور که میدانید یکسری از تجهیزات پایپینگ با عنوان انواع لوله فولادی برق وجود دارد که از لحاظ درجه سختی بسیار مقاوم تر از لوله فلکسی برق هستند.

خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود. این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. در زمان کاربرد و نصب لوله فلکسیبل صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد. نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.

روش تولید لوله فلکسیبل برق با دستگاه در کارخانه تولیدی :

در این نوع لوله بر خلاف سایر لوله‌های فلکسی هرگز فویل آلومینیومی به کار گرفته نمی‌شود. شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد. که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و. کانال فلکسیبل الاستومری در دو مدل RUBER و GENERAL تولید میگردد که در مدل رابر لایه رویی و لایه داخلی آلومینیوم و داخل آن عایق الاستومریک قرار گرفته و مدل جنرال لایه رویی پی وی سی مشکی و لایه داخلی آلومینیوم می باشد. مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است.

هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد لوله فلکسی بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید.

  • این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند.
  • این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند.
  • ۱-اولین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر pu ،ضدسایش بودنِ این لوله خرطومی می باشد.
  • برای مهار،جانمایی و نصبِ سه راهِ نوددرجه ی همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از ساپورت و نگهدارنده ی مخصوص که مقطعِ گرد دارد استفاده می گردد.
  • مهمترین ویژگی این لوله فلکسیبل صداگیر مقاومتِ آن در برابر تعرق و رطوبت است و از نفوذ هرگونه نم از محیط به داخل لوله فلکسیبل صداگیر ممانعت می نماید.این لوله فلکسیبل صداگیر در محدوده دماییِ ۱۴۰+ درجه تا ۳۰- درجه سانتیگراد مقاوم است.

در صنایع مختلف همواره جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی فلزات یک دغدغه و بحث مورد توجه بوده است و تا امروز روش‌های متنوعی برای این امر استفاده شده است (پوشش دهید با رنگ، پلاستیک، PVC و انواع پوشش‌های دیگر). یکی از مرسوم‌ترین پوشش‌ها برای محافظت بیشتر از فلزات پوششی به نام گالوانیزه است که تقریباً ۶ دهه است در ایران حضور دارد و جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارد. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل اما در صورتی که نیاز به تجهیز یک ساختمان مسکونی، اداری، صنعتی یا تجاری با لوله‌‌های فلکسی متنوع باشد؛ بهتر است به صورت کلی خریدهای خود را به شکل مستقیم از یک شرکت صنعتی انجام دهید. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد.

متنوع بودن سایز‌های این نوع لوله باعث می‌شود تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود. یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است. برای خرید و استعلام آخرین قیمت‌ها کافی است با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تک سینی کابل شما را راهنمایی کنند.

لوله فلکسیبل پلی استر

دیدگاه‌ها برای خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل بسته هستند