دسته‌بندی نشده

خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار

خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار

یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم. ما در این مقاله از تیم تعمیرات کامپیوتر کرج رایان کمک گرفته ایم. مشکل نخواندن سی دی یا دی وی دی توسط DVD Writer
دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی. CD-R/CD-RW ، درایوی نوری است که معمولا به نام سی دی رایتر ، سی دی رکوردر یا سی دی برنر نیز شناخته می شود . منظور از RW ، قابلیت بازنویسی اطلاعات روی سی دی یا دی وی دی است . یکی از مشکلات استفاده از اس اس دی به همراه کدی در جای دی وی دی رایتر ، حذف دی وی دی رایتر از سیستم شما است,کابل تبدیل دی وی دی رام به usb کار را برای شما راحت کرده است!

این نوع درایوها یا به اصطلاح دی وی دی رایتر به کاربر اجازه می‌ دهد تا محتوای دیسک‌های نوری مانند CD ، DVD و دیسک‌هایBlu-ray را بازیابی ، ویرایش و حذف کند. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند. درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود. قسمت پشتی درایو نوری اینترنال شامل درگاهی برای کابل است که به مادربرد متصل می‌شود. نوع کابل استفاده شده به نوع درایو بستگی دارد اما تقریباً همیشه هنگام خرید درایو نوری کابل آن هم همراهش است.

حالا مطمئناً مشکل شما رفع شده است و دکمه به خوبی کار می‌کند… به یک مرکز تعمیرات دستگاه‌های صوتی و تصویری مراجعه کنید و یک تسمه شماره 22 یا 23 تهیه کنید. یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دی وی دی رایتر اکسترنال HZ-ZY11 USB3.0

دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید. همین امر تبدیل درایو نوری اینترنال به اکسترنال را انجام می‌دهد. مشخصات دی وی دی رایتر پایونیر قابلیت خواندن dvd7 و dvd9 می باشد و البته cd و دیگر dvd را نیز می خواند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دی وی دی رایتر ASUS 24X DRW-24D5MT و یا سایر محصولات سورن رایان می‌توانید با مشاوران فروشگاه تماس بگیرید. ضمنا اینجور که من تحقیق کردم و خب طبیعی هم هست ، اکثر شرکت ها از تکنولوژی های مشابه روی دی وی دی رایتر های خود استفاده کردن ، تکنولوژی هایی که شاید فقط اسمشون فرق داشته باشه ولی عملکرد مشابه دارن .

  • این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد.
  • به گفته شرکت لایتون ، حتی در حداکثر سرعت چرخش هم ، کمترین لرزش رو شاهد خواهید بود .
  • این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند.
  • به نظر من اگه این پول رو بدین و مثلا رم ، گرافیک و … ارتقا بدین و یا یه مسافرت توپ به خطه سرسبز شمال برین تاثیرش خیلی بیشتر باشه .
  • در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های درایوهای نوری اکسترنال برندهای مختلف می‌پردازیم.
زمانی که درایو را به لپتاپ وصل کنید، علامت آن در زیر My Computer یا در This PC خواهید دید. ممکن است درایو پیچ یا قفلی مانند آن چه باتری لپتاپ دارد، داشته باشد. این نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره آن، دکمه Repair CD-DVD Icon را بزنید. بعد از بالا آمدن ویندوز خواهید دید که آیکون درایو شما برگشته است.

دی وی دی خام دیاموند

دیدگاه‌ها برای خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار بسته هستند