دسته‌بندی نشده

خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars

برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، اعلام نمرات دانش آموزان،اعلام اخطاریه های موسسات و مدارس، اعلام آخرین بروز رسانی های صورت گرفته در سایت ها و … تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی ان در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. نکته دیگراینکه شما برای ارسال پیامک از خطوط خدماتی نمیتوانید از بانک های شماره تلفن (منطقه ای –کدپستی و….)استفاده کنید . خطوط خدماتی عملکردی مشابه خطوط تبلغاتی دارند با این تفاوت که شما باید از این خط تنها به عنوان اطلاع رسانی های مهم و خاص استفاده نمایید و متن پیام شما نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد . در مرحله بعد فرم تعهد نامه را پر کرده و همراه با سفته به فصل اس ام اس ارسال کنید تا مدارک شما جهت انجام پروسه خدماتی تحویل اپراتور داده شود.

خط خدماتی اشتراکی

به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند. بعضی از مشتریان تصور میکنند چون خط خدماتی اشتراکی است سرعت ارسال این خط نسبت به خطوط خدماتی اختاصی کمتر است اما خیالتان راحت کنم اپراتور توانایی ارسال چندصد پیامک در ثانیه رادارد . پس از نظر سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی خدماتی و شماره های اختصاصی خدماتی هیچ تفاوتی وجود ندارد . پروسه خدماتی شدن خط حدود یک ماه زمان بر است و دریافت خط خدماتی اختصاصی نیز مانند خطوط خدماتی اشتراکی رایگان است . شماره هایی تبلیغاتی انهایی هستند که اگر باان ارسال بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شمارا دریافت نمیکند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد .

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offpromissory استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید. خط اشتراکی به این معنا است که پیامک شما همراه با پیامک سایر کسب‌وکارها از طریق یک شمارهٔ یکسان ارسال می‌شود؛ بنابراین باید مراقب باشید که از شماره‌ای استفاده نکنید که رقبای شما هم از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، هر کدام را به تفکیک توضیح می‌دهیم و شرایط خطوط خدماتی پیامک را هم می‌گوییم.

  • در اولین شرط از شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید، باید به صورت شخصیت حقوقی وارد این فرآیند شوید و شناسنامه و کارت ملی خود را تقدیم نهاد مربوطه کنید.
  • هزینه ی سر شماره های رند 1000 نسبت به سایر اپراتورها بیشتر است اما این خطوط نیازی به تمدید سالیانه ندارد.
  • توجه داشته باشید که ایمیل‌هایی مانند یاهو، جی‌میل و از این دست پذیرفته نخواهند شد.
  • خط اشتراکی به این معنا است که پیامک شما همراه با پیامک سایر کسب‌وکارها از طریق یک شمارهٔ یکسان ارسال می‌شود؛ بنابراین باید مراقب باشید که از شماره‌ای استفاده نکنید که رقبای شما هم از آن استفاده می‌کنند.
فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. فصل اس ام اس، سامانه پیامکی کامل در عین حال ساده ای است که با بهره مندی از بهترین کارشناسان و پشتیبانان با تجربه ، سرویس ها و خدمات بی نظیری را به صورت اینترنتی ارائه می دهد. در صورت تایید درخواست خط شما توسط کارشناسان ، وضعیت آن به تایید اولیه تغییر خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت. محتوای پیامک باید مطابق خدمات تعیین شده در فرم تعهد نامه باشد.

ارسال پیامکتست

در چنین شرایطی، تنها راه ارسال پیامک انبوه به این کاربران خدماتی سازی خطوط است. برای اینکه بتوانید خطوط پیامکی خود را به یک مجله خبری اس ام اس فارس تبدیل کنید، نیاز دارید برخی از مراحل را طی نمایید. نخستین مرحله، دریافت فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی می باشد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars بسته هستند