دسته‌بندی نشده

خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars

ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال فقط برای شركت های خصوصی. 5- سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد. ۶ – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

برای خدماتی کردن و دریافت خط خدماتی خط ۰۲۱ قبض خطوط تلفن ثابت باید به نام شرکت یا سازمان (حقوقی) باشد. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردهاارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردها زمانی که یک کسب و…

شیوه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

از آن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی استفاده کنید؛ بنابراین با این خط نمی‌توانید پیامک کد تخفیف و تبریک تولد بفرستید. برای فعال سازی بعد از فعال کردن کامل پنلتان با خطی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید عبارت زیر را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۰۴۱۴۰۴۰ ارسال نمایید. لازم به ذکر است این امکان فقط برای پنل هایی فعال میشود که این قابلیت از جمله امکانات تعریف شده آنها باشد. این سامانه سرویس‌های گوناگونی را برای کاربران خود مهیا کرده تا بتوانند با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان به بالاترین اثربخشی مدنظرشان از طریق ارسال پیامک گروهی هدفمند برسند.

http://arya-cctv.irهرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب شماره‌ گیرنده و بدون اطﻼع آن صورت گیرد، جز دسته‌ی دوم یعنی پیامک‌های تبلیغاتی محسوب می‌گردد. ارسال این تبلیغات برای افرادی که خود خواستار لغو و عدم دریافت این دسته از پیامک‌ها هستند تخلف می‌باشد و این ارسال‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد. مجله خبری اس ام اس فارس استراتژی های بازاریابی پیامکی / شرکت در مسابقات سرگرم ‌کننده است و افراد ذاتاً به سمتشان کشش دارند. یکی از کاربردهای پنل پیامکی، اتصال آن به انواع نرم افزار های اداری است. حال در این مقاله فواید، دلایل و نحوه اتصال نرم افزار حسابداری به پنل اس ام اس را بررسی می کنیم.

  • بنابراین افراد میتوانند برای اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران خود به صورت کاملا رایگان از امکانات خط خدماتی بهره مند شوند.
  • به جهت اهمیت پیامک ها و تمایل مخاطبان به دریافت آن، خطوط خدماتی قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را دارند.
  • هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.
  • خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست.

اما سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. خط خدماتی مناسب شرکت‌ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن‌ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند. در بکارگیری و ارسال پیامک به این خطوط در ابتدای متن باید از نام مشتری، عبارت مشتری گرامی یا عبارات مشابه استفاده شود. این دسته از خطوط در مقایسه با سایر خطوط 5000 تعرفه ارسال بالاتری دارد. خطوط نیازی به تمدید سالانه ندارد و قابلیت انتخاب شماره دلخواه برای متقاضیان این خطوط وجود دارد.

خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی :

دیدگاه‌ها برای خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars بسته هستند