دسته‌بندی نشده

خدماتی کردن خطوط نحوه ، مراحل و شرایط تبدیل آسانک | smsfars

برای خدماتی کردن و دریافت خط خدماتی خط ۰۲۱ قبض خطوط تلفن ثابت باید به نام شرکت یا سازمان (حقوقی) باشد. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردهاارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردها زمانی که یک کسب و…

شرایط خطوط خدماتی

۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید. 6_ ارائه مجوز از بانک مرکزی در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و …الزامی است. طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. درخواست هایی با عنوان موسسات خیریه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند. آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و… مورد قبول نخواهند بود.

  • حال باید منتظر بررسی کارشناس باشید تا مدارک تایید و آماده انجام خدمات شود.
  • این دسته از خطوط از جهات مختلفی می تواند یک مجموعه را متمایز کند.
  • شما تنها قادر به ارسال پیامک به شماره های بانک اختصاصی خودتان هستید .
  • 4_توجه کنید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.
  • ارائه تصویر كارت ملي مديرعامل، نماينده مديرعامل يا نماينده قانوني شركت كه در تعهدنامه معرفي شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.
  • به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.
دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد. بنابراین بزرگترین وجه تمایز از دو دسته از خطوط پیامکی، رضایت و آگاهی مخاطبین می باشید. این دسته از خطوط قابل انتخاب نبوده و به صورت تصادفی یک شماره به کاربر تعلق می گیرد. این خطوط قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارند و می توانید بدون سفته و هرگونه اشخاص حقیقی، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. این خطوط به دلیل داشتن ماهیت خدماتی، متمایز با سایر خط ها می باشند. به همین علت می توانند برای صاحبین کسب و کار یا مدیران شرکت ها، بسیار مفید و با اهمیت باشند.

اما سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. مجله خبری اس ام اس فارس مناسب شرکت‌ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن‌ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند. در بکارگیری و ارسال پیامک به این خطوط در ابتدای متن باید از نام مشتری، عبارت مشتری گرامی یا عبارات مشابه استفاده شود. این دسته از خطوط در مقایسه با سایر خطوط 5000 تعرفه ارسال بالاتری دارد. خطوط نیازی به تمدید سالانه ندارد و قابلیت انتخاب شماره دلخواه برای متقاضیان این خطوط وجود دارد.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم ؟

ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال فقط برای شركت های خصوصی. 5- سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد. ۶ – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خدماتی کردن خطوط نحوه ، مراحل و شرایط تبدیل آسانک | smsfars بسته هستند