دسته‌بندی نشده

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل، همراه اول و رایتل با ساده ترین روش سامانه دانش بنیان همیاب ۲۴ | smsfars

امروز تبلیغات به عنوان جز جدانشدنی از رشد یک کسب و کار محسوب می شود و برای جذب مشتریان بیشتر نیازمند استراتژی های مارکتینگ است . در این روش اس ام اس انبوه شما در کمترین زمان ممکن به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. آمارها نشان می دهد که بیش از 90 درصد مردم، در کمتر از 15 دقیقه پس از دریافت پیامک، آن را مطالعه می کنند. به همین خاطر، پلتفرم پیامک، یک پلتفرم سریع و مجله خبری اس ام اس فارس محبوب برای تبلیغات و اطلاع رسانی است. اما در این صورت باید اهداف تبلیغاتی، قبل از ارسال این پیامک ها، به صورت ویژه مشخص شوند؛ در غیر این صورت بازخورد قابل توجه و نتیجه تاثیرگذاری دریافت نمی شود. در نوشتن متن پیام از کلمات تخصصی که دچار سردرگمی افراد شود خودداری کنید مگر اینکه مخاطبانتان در حیطه کسب‌وکار شما باشند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است و به زبان ساده نوشته شده است.

نام شرکت خود را در پیامک تبلیغاتی قرار دهید

در متن پیامک تبلیغاتی از کلماتی استفاده کنید که اطلاعات را دقیق و کامل به خواننده منتقل کند. حتما نوع محصول، زمان دقیق (ساعت و تاریخ) شروع و پایان فرصت برای خرید و میزان تخفیف باید مشخص باشد. تنها کافی است تا تعداد پیامک های تبلیغاتی ای را که نیاز دارید خریداری نمایید و شروع به ارسال پیامک بدون خرید پنل نمایید .

  • ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است.
  • مشترکین ایرانسل به راحتی با شماره‌گیری کد USSD مربوطه می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را حذف کنند.
  • چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام‌ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.
نرخ‌ بی‌نظیر بازکردن پیامک‌ها، آن را به یک کانال ارتباطی عالی تبدیل می‌کند و باید آن را به برنامه بازاریابی کسب‌وکارتان اضافه کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی به کسب‌وکارتان فرصت می‌دهد تا پیام‌های واضح و مختصری ارائه دهد که باز شوند، خوانده شوند و مخاطبان بر اساس آن‌ها اقدام کنند. به‌علاوه، بازاریابی پیامکی یک گفتگوی دوطرفه ایجاد می‌کند که در آن مشتریان به‌راحتی می‌توانند پاسخ دهند و سوال بپرسند. مقاله آموزش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول به طور کلی روش‌ های جدید و کامل قطع و غیرفعال سازی سرویس اس ام اس های تبلیغاتی را بازگو می‌کند. دریافت کردن پیامک‌های تبلیغاتی در طول روز ممکن است ناخوشایند به نظر برسد.

پاسخ به این سوال بسیار وابسته به نوع کسب و کار و جنس مخاطب آن کسب و کار است. به طور مثال برای مجموعه های تفریحی و گردشگری، بهترین فرصت تبلیغاتی، روزهای تعطیل سال است. برخی از سامانه های پیامکی سند بیس هستند و برخی دیگر دلیور بیس؛ یعنی تنها هزینه پیامک هایی را دریافت می کنند که به صورت موفق به دست مخاطب برسد. سامانه پیامکی کندو یک سامانه پیامکی دلیور بیس است و اگر به هر دلیل پیامکی به دست مخاطب نرسد، هزینه آن را به حساب کاربر باز می گرداند. به این مسئله توجه کنین که نمونه‌ها برای تمام کسب‌وکارها مناسب نیست.

http://arya-cctv.irباید سعی کنید از تعداد کاراکتری که در اختیار دارید بهترین استفاده را کنید. در تبلیغات پیامکی این محتوا است که با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و آن ها را راضی به دریافت خدمات و یا محصولات شما می‌کند پس تا جایی که ممکن است در محتوای آن باید دقت شود. با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد.

مقایسه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با روش های دیگر

دیدگاه‌ها برای حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل، همراه اول و رایتل با ساده ترین روش سامانه دانش بنیان همیاب ۲۴ | smsfars بسته هستند