تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsfars
کاربرانی که برای استفادههای متفاوت و گوناگون مانند دریافت اخبار و قیمت، پیگیریهای ادارات و شرکتهای مختلف نیاز به فعالسازی دوباره پیامک تبلیغاتی خود دارند کافیست که عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنند. شما هنگامی که برای جامعه هدفی از مخاطبان خود پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال میکنید؛ این پیام به دست همه مخاطبان شما نمیرسد و تنها به مخاطبانی میرسد که دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی خود را مسدود نکردهاند. اما هنگامی که شما پیام کوتاه خدماتی ارسال میکنید همهی مخاطبان، چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند و چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود نکردهاند میتوانند پیام را دریافت کنند.
- این سایت در زمینه آموزش بازاریابی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.
- سامانه پیامک کندو قادر است در یک ساعت، 10 میلیون پیامک ارسال کند.
- این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعهی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما میدهد.
- مرسوم ترین شیوه برای ارسال تبلیغات پیامکی استفاده از سامانه های پیامکی مختلف است؛ استفاده از سامانه های پیامکی سرعت و کیفیت SMS تبلیغاتی را دوچندان می کند.
شیوه های ارسال فوق تنها برخی از از امکاناتی است که پنل اس ام اس وب وان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما فراهم آورده است. برای آشنایی با شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه و مقایسه آنها لیست مقایسه را مطالعه نمایید. همین که در مورد مزایایی که ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند برای تجارت شما رقم بزند، بدانید کافی است که برای استفاده از بازاریابی پیامکی مجاب شوید. همانطور که میدانید پیامک از طریق تلفن های هوشمند به سمع و نظر مخاطبین می رسد از طرفی هم امروزه استفاده از تلفن های همراه بسیار رایج و گسترده است. پس میتوان پیامک را یک شاهراه برای ایجاد تعامل میان مشتریان و تجارت خود دانست.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار
قیمت و تعرفه خدمات پیامکی، تنها یکی از عوامل در انتخاب سامانه پیامکی است؛ در این راستا باید به عوامل مهم دیگری چون سرعت ارسال پیامک، خدمات کارشناسی و پشتیبانی، دیتابیس سامانه و … توجه کرد. یکی از روش های موثر جذب مشتری، فرستادن پیامک تبلیغاتی است که در انتخاب متن آن باید دقت کرد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از متن های آماده تبلیغاتی که بسیار زیبا و موثر هستند را گردآوری کرده ایم. با انتخاب یکی از این متن و با کم کردن و اضافه کردن بعضی از لغات می توانید این جملات را به عنوان پیامک تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کنید. چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامکهای تبلیغاتی ارسالشده از سمت بانکها ببینند، پیشنهادها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیامها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل
اگر پیامک شما تا آخر خوانده شود، یعنی شما در معرفی و تبلیغات خود ۹۰درصد موفق عمل کرده اید. اگر تمایل دارید تا مخاطبان خود را به بخشی از سایت و یا صفحات خود هدایت کنید، باید به لینکی که در پیامک خود قرار میدهید توجه نمایید. دو نکته را در این پیام باید رعایت کنید، یک اینکه چه محصولاتی قابلیت خرید دارند؟ و دیگری از چه مکانهایی می توانید خرید کنید.
رنگ های مورد استفاده در پروسه ساخت پرسنال برندینگ که به دیده شدن بیشتر شما کمک می کنند
یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و ان ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید . همانطور که می دانید پیامک های تبلیغاتی که روی خط ایرانسل خود دریافت می کنید از سوی اپراتور ایرانسل ارسال می گردد. توجه داشته باشید در صورت ثبت درخواست عدم دریافت مجله خبری اس ام اس فارس، پیامکهای اطلاعرسانی و تخفیف از فروشگاههای مختلف که مشتری آن هستید یا پیامکهای اپراتورتان مثل دریافتاینترنت رایگانو… انواع مختلفی از پیامهای تبلیغاتی وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. درحالیکه روابطعمومی کمهزینهترین روش برای معرفی کسبوکارتان است، اما همیشه موثرترین یا آسانترین روش نیست. بعضی از بهترین انواع تبلیغات فروش پیامکی عبارتند از فروش فوری، تخفیف وفاداری، تبلیغات فصلی، اعلام محصولات جدید و پیشنهادهای خاص برای روز تولد افراد.