دسته‌بندی نشده

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsfars

اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامک‌ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آن‌ها خوانده می‌شوند. برخی از سایت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنف‌های مختلف را به شما می‌دهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه می‌دهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد. زمانی که شما از پنل‌های ارسال پیامک استفاده می‌کنید، می‌توانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید. در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می‌رسد. این پیامک ها، معمولا یک محصول ویژه را به مخاطب خاص این محصول معرفی می کنند؛ ارسال کد تخفیف از ایده های مرسوم در این پیامک هاست.

  • از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد.
  • از آنجایی که ارسال پیامک برای ارتباط با دوستان و خانواده است، میتواند روشی عالی برای ارتباط صمیمی با مشتریان شما باشد.
  • دلیل این اتفاق این است که اپراتورهای ارسال اس ام اس به اشخاص حقیقی خدمات نمی‌دهند بنابراین باید از شرکت‌های زیر مجموعه آن را خریداری کنید.
  • اما ارسال اس ام اس هم راه و رسم خودش را دارد و قوانین زیادی برای استراتژی بازاریابی پیامکی وجود دارد.

در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، سبب می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطبان هدف خود برسد. در نتیجه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این کسب‌وکار، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت. پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند.

http://arya-cctv.ir

در زمان‌های معینی از سال، مردم نیازهای خاص‌تر و فوری‌تری دارند که باید آن‌‌ها را برطرف کنند. شاید در حال خرید لحظه آخری، برای تعطیلات هستند یا می‌خواهند قبل از نوروز هدیه ویژه‌ای برای مادرشان بخرند. تبلیغات فصلی، فرصت بزرگی برای کسب‌وکار شما است تا مجله خبری اس ام اس فارس ارسال کنید و فروشتان را افزایش دهید.

زمانبندی درستی برای پیامک تبلیغاتی در نظر بگیرید

با استناد به این آمار می‌توان از ارزش و اهمیت سرویس پیامک اطمینان خاطر حاصل کرد. میانگین زمانی مطالعه‌ی یک پیامک دریافتی بر روی تلفن همراه 4 دقیقه می‌باشد. این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعه‌ی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما می‌دهد. پیامک‌های تبلیغاتی خود را نیز می‌توانید با عناوین مختلف در قالب یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، شرکت در کمپین، مسابقه و یا به روزرسانی‌هایی که در خدمات و یا محصولات خود انجام دادید، ارسال کنید.

بهترین سیستم تلفنی برای بازاریابی تلفنی چیست؟

شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است. شما با صرف هزینه ای اندکی می‌توانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم.

نمونه های آماده متن پیامک تبلیغاتی

دیدگاه‌ها برای تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsfars بسته هستند