دسته‌بندی نشده

تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | smsfars

اما، استفاده از سامانه‌ی پیامکی تلفن همراه، بستری مناسب و کاربردی برای تبلیغات در ساده‌ترین دستگاههای تلفن همراه است که بدون نیاز به شبکه اینترنت تبلیغات را دریافت می‌کنند. یکی از نکاتی که باید مجله خبری اس ام اس فارس به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود راه ارتباطی با کسب‌وکار خود عنوان نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مشخص کردن راه ارتباطی مشتریان با کسب‌وکار شما یک پیامک بیهود خواهد بود.

  • سلام دوست عزیز، ویدئوی آموزشی ارسال انبوه رُ می‌تونین مشاهده بفرمایین، فقط روی کلمۀ ارسال انبوه کلیک بفرمایین!
  • ما یک مقایسه کلی از روش پیامک تبلیغاتی با چند روش رایج دیگر برایتان آماده کرده ایم .
  • داشتن گواهینامه‌های مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک می‌کند در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغاتی و…
  • توجه نمایید که دریافت پیامک هزینه ای ندارد و تعرفه ها بدون احتساب ارزش افزوده و فقط برای ارسال پیامک است.
آمار نشان می دهد که پیامک های ارسالی برای کاربران در ۳ دقیقه اول خوانده می شود. می توانید یک پیام متنی از تخفیفات ویژه و یک فرصت استثنایی را برای مشتریان خود ارسال کنید و فراخوان دهید که فرصت کمی برای بهره مندی از یک شرایط خاص را دارند بدین صورت کاری را که می خواهید انجام می دهند. پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید. یکی از مزایای نجوا نسبت به سرویس‌های ایرانی دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه ثابت یا اضافه وجود ندارد و هزینه تنها متناسب با میزان ارسال پیامک و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی محاسبه می‌شود. برای شروع کار با این سرویس نیز می‌توانید از ۲۰۰ پیامک رایگان استفاده کنید و بدون هیچ هزینه‌ای با پنل کاربری و کلیه امکانات آن آشنا شوید.

سازگاری با انواع گوشی‌های تلفن همراه

در صورتی‌که فهرست مشترکین پیامک را خودتان تهیه کرده باشید و افراد به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را داده باشند، غیرقانونی نیست. در غیر این‌صورت غیرقانونی است، برای مثال در صورت خرید فهرست مشترکین افراد موجود در فهرست به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را نداده‌اند. در ادامه سوالات متداول پیرامون نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مطرح می کنیم.

محدودیت تعداد کاراکتر در بازاریابی پیامکی چقدر است؟

شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید. چرا از پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم؟ چه زمانی پیامک تبلیغاتی برای ما سودآور خواهد بود؟ آیا همه کسب و کارها به پیامک تبلیغاتی نیاز دارند؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله بخوانید. در جدول زیر هزینه پیامک بر اساس نوع نسخه و اپراتور های پیامکی آمده است. توجه نمایید که دریافت پیامک هزینه ای ندارد و تعرفه ها بدون احتساب ارزش افزوده و فقط برای ارسال پیامک است.

http://arya-cctv.irضمن اینکه در روزهای تعطیل نیز از آن‌جایی که افراد بیشتر مشغول استراحت یا معاشرت با اقوام هستند و یا سرگرم تفریح و وقت گذراندن با خانواده هستند ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بازخورد و نتیجه خوبی نخواهد داشت. اس ام اس مارکتینگ تنها برای ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه می‌توان برای ارتباطات داخلی سازمان نیز از آن بهره برد. پیامک کمک می‌کند تا اطلاعات فوری، چالش‌های مهم و به‌روزرسانی‌ها به سرعت بین کارمندان و شرکا منتقل شود. هدف در بازاریابی پیامکی این است که فرآیند را تا حد امکان برای مخاطب ساده کنیم تا اقدام موردنظر را انجام دهد. اگر در کمپین SMS‌ مارکتینگ خود، محصول جدیدی را معرفی می‌کنید، پیامک را به صفحه اطلاعات آن محصول لینک کنید یا اگر می‌خواهید مشتریان خدمات شما را رزرو کنند، لینکی برای آن قرار دهید. از آنجایی‌که با ارسال SMS وارد فضای شخصی مخاطب می‌شوید، معرفی کردن خودتان اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی

دیدگاه‌ها برای تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | smsfars بسته هستند