تبلیغات پیامکی چیست؟ کاربرد و مزیت تبلیغات پیامکی یکتانت | smsfars
مثلاً اساتید دانشگاه، پزشکان، دبیران، فعالان ساختمانی، سهامداران، طلافروشان، مدیران شرکتهای خصوصی و صنعتی، وکلا گروههای مختلفیست که در پنل برای ارسال پیامک به آنها دسترسی دارید. در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای تبلیغات اس ام اسی و نکاتی برای استفاده بهتر از آن مجله خبری اس ام اس فارس آشنا کنیم. امیدواریم که به جواب سوالی که در ابتدای مقاله پرسیدیم رسیده باشید. نجوا با ارائه ۳ ابزار اس ام اس، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن در یک پنل یکپارچه، کار را برای کاربران خود بسیار ساده کرده و به شما اجازه میدهد از طریق یک پنل واحد، کمپینهای خود را اجرا و مدیریت کنید.
نظرات
گزارش گیری و مخاطبان هدفمند دو مزیت پیامک تبلیغاتی انبوه است که در پنل همیار اس ام اس در اختیار شماست. برای آنکه بتوانید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید ، نیاز به یک پنل اس ام اس دارید . سامانه ارسال پیامک بهین پیام با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات ، ارسال پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما میسر نموده است . بازاریابی پیامکی امکان ارسال پیامهای فوری را به صورت آنی فراهم میکند. برخلاف ایمیل که کاربران روزانه یک یا دو بار آن را چک میکنند، افراد به محض دریافت پیامک آن را بررسی میکنند.
ارسال به موقع تبلیغات پیامکی می تواند اثر بخشی تبلیغ را بالاتر ببرد!
رپورتاژ خبری روشی دیگر برای بهبود رتبه وبسایت و دریافتبکلینک است. تدوین متن رپورتاژ آگهی براساس اصول و معیارهای آن به صرف وقت و هزینه نیاز دراد. نشریلا با استفاده از انتشار مطالب تخصصی، به بررسی محصولات یا معرفی خدمات به شما کمک میکند.
در بازاریابی ایمیلی، ایمیلهایی که ارسال میکنید در قسمت هرزنامه گیر میکنند که این برای کسبوکار شما خوب نیست. البته پیامکها هم ممکن است تحت شرایطی خاص فیلتر شوند اما بیشتر اوقات به صندوق ورودی مشتریان میرسند. قرار دادن فرم اشتراک در وبسایت، برای دریافت شماره موبایل مخاطبان روشی مرسوم است. وقتی کاربران این فرم را پر میکنند در واقع رضایت خود را مبنی بر دریافت پیامهای بازاریابی از سوی شما، اعلام کردهاند.
یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال به پیششمارههاست. در این روش شما با دانستن اینکه پیششماره مربوط به کدام شهر است، میتوانید به تمام یا تعداد خاصی از این شمارهها ارسال پیامک داشته باشید. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!! بسیاری از افراد تصور می کنند که دیگر دوره بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی گذشته است .
- مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمیداند.
- بر این اساس می توان گفت که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود.
- پنل پیامکی بهین پیام با دارا بودن به روزترین بانک شماره تلفن همراه در ایران این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند ارسال کنید .
- پس از دریافت مجوز، میتوانید تبلیغات خود را برایشان ارسال کنید.
- در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح میدهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را بررسی میکنیم.
- این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسبوکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید.