تبلیغات پیامکی چیست؟ پنل ارسال پیامک انبوه | smsfars
با ثبت نام در سرویس های ارائه دهندهی خدمات پیامکی و با توجه به هدف تبلیغ میتوان پیامهای انبوهی را به مشتریان ارسال کرد. زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که کانال های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تعامل با مشتریان خود استفاده کنید. همه این کانالها به هم متصل میشوند تا یک سیستم ارتباط بازاریابی قوی را ایجاد کنند که کسبوکارها را قادر میسازد تا با مشتریان و صاحبان مشاغل در مقیاس بزرگ ارتباط برقرار کنند. از مزایای این روش میوان به نرخ تبدیل بالای آن اشاره کرد، چراکه این تبلیغات تنها به مخاطبان هدف نشان داده میشوند و مخاطبان هدف علاقه بیشتری به محصولات و خدمات شما دارند.
اس ام اس مارکتینگ چیست؟ – راهنمای بازاریابی پیامکی به زبان ساده
بسیاری از سرویسهای پیامکی، گزارش دریافت پیامک توسط گیرنده را به شما ارائه میدهند تا مطمئن شوید که پیامکتان با موفقیت به دست مشتریان رسیده است. همانطور که گفتیم پیامهای متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان میرسد و خوانده میشود. بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین مجله خبری اس ام اس فارس زمانِ تحویل پیامک به تلفنهای همراه کمتر از 10 ثانیه است. از طرف دیگر بیشتر افراد گوشیهایشان در دسترس است و مرتب آن را چک میکنند. اگر کسب و کار شما در یک محله یا منطقه خاص فعال است، مطمئنا ارسال پیامک به آن بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.
پنل اس ام اس پیام رسان چه امکاناتی دارد ؟
تا اینجا میدانیم بازاریابی پیامکی چیست اما در ادامه نکاتی را برای شروع SMS مارکتینگ بیان میکنیم تا با استفاده از آنها به حداکثر بهرهوری در بازاریابی پیامکی برسید. ایمیلها کمک میکنند تا پیام خود را به صورت جامع منتقل کنید اما پیامهای متنی باید کوتاه باشند. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . تلفنهای همراه سالهاست که در میان مردم هستند و بعید است تا سالها وسیلهای جایگزین آنها شود. خیلی وقت است که تمام کمپینهای تبلیغات دیجیتالی برای تلفن همراه بهینهسازی میشوند.
جملات مخصوص پیام های تبلیغاتی
مشتریان باید بدانند پس از خواندن پیامک تبلیغاتی شما، باید چه کاری انجام دهند. روشی ساده برای ایجاد دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA)، پاسخ به پرسشهای زیر است. در ادامه نکاتی را مطرح میکنیم که باید در تدوین نمونه متن پیامک تبلیغاتی رعایت کنید تا تاثیرگذار باشد. ابزار های لازم برای برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی پیامکی ،پیامک تبریک تولد مشتریان و… تنها نمونه ی کوچکی از امکانات رایگان پنل پیامکی شما خواهد بود. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ، یک نرم افزار تحت وب است که بدون نیاز به نصب بر روی تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ ، تبلت و حتی موبایل قابل استفاده است .
اگر چند سال پیش قصد ایجاد یک کمپین تبلیغات پیامکی را داشتید شاید میتوانستید با یک پیام «سورپرایز! » افراد زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید ولی الان دیگر کسی به این پیامها توجه نمیکند و مستقیم به سطل زباله میروند. شاید بشود گفت تبلیغات پیامکی اگر به درستی انجام شود، بالاترین نرخ تبدیل را دارند و کاربران گوشیهای تلفن همراه در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی، بیشترین واکنش را به پیامهای متنی نشان میدهند. اگر قصد ارسال پیامک انبوه (بیش از 100 هزار پیامک) داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش هزینه بیشتری نسبت به خرید پنل و ارسال توسط خودتان خواهید داشت.
- اگر مشتری خریدی انجام دهد، ارسال پیام برای زمان تحویل میتواند راهی عالی برای اطلاعرسانی به او باشد.
- هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم.
- برای نمونه بنرهای تبلیغاتی آن را در تصویر زیر مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است.
- مطمئناً اگر شما از این ابزار درست استفاده کنید و برای اهداف خود برنامهریزی دقیق داشته باشید، پیامک یک راه ارتباطی فوقالعاده و در دسترس برای ارتباط با مشتری خواهید داشت.