تبلیغات پیامکی چیست؟ پنل ارسال پیامک انبوه | smsfars
تا اینجا میدانیم بازاریابی پیامکی چیست اما در ادامه نکاتی را برای شروع SMS مارکتینگ بیان میکنیم تا با استفاده از آنها به حداکثر بهرهوری در بازاریابی پیامکی برسید. ایمیلها کمک میکنند تا پیام خود را به صورت جامع منتقل کنید اما پیامهای متنی باید کوتاه باشند. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . تلفنهای همراه سالهاست که در میان مردم هستند و بعید است تا سالها وسیلهای جایگزین آنها شود. خیلی وقت است که تمام کمپینهای تبلیغات دیجیتالی برای تلفن همراه بهینهسازی میشوند.
اس ام اس مارکتینگ چیست؟
مشتریان باید بدانند پس از خواندن پیامک تبلیغاتی شما، باید چه کاری انجام دهند. روشی ساده برای ایجاد دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA)، پاسخ به پرسشهای زیر است. در ادامه نکاتی را مطرح میکنیم که باید در تدوین نمونه متن پیامک تبلیغاتی رعایت کنید تا تاثیرگذار باشد. ابزار های لازم برای برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی پیامکی ،پیامک تبریک تولد مشتریان و… تنها نمونه ی کوچکی از امکانات رایگان پنل پیامکی شما خواهد بود. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ، یک نرم افزار تحت وب است که بدون نیاز به نصب بر روی تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ ، تبلت و حتی موبایل قابل استفاده است .
چرا تولید محتوا امری مهم است ؟
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، دیجیکالا در ابتدای متن خود را معرفی کرده است و دستورالعملی را به صورت مختصر برای کاربر در قالب پیامک ارسال کرده است. بنابراین، کاربر میداند در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهد و سردرگم نمیشود. آنها تنها منتظر موارد و بهروزرسانیهای از کسبوکار شما هستند که برای آنها ارزش ایجاد کند. اگر چنین ارزشی برای ارائه ندارید، بهتر است از ارسال پیام خودداری کنید. مخاطب باید به شما اجازه دهد تا برای او پیامهای بازاریابی ارسال کنید. آنها از روشهای زیر رضایت خود را برای دریافت پیامهای تبلیغاتی اعلام میکنند.
بسیاری از سرویسهای پیامکی، گزارش دریافت پیامک توسط گیرنده را به شما ارائه میدهند تا مطمئن شوید که پیامکتان با موفقیت به دست مشتریان رسیده است. همانطور که گفتیم پیامهای متنی در مدت زمان کمی به دست گیرندگان میرسد و خوانده میشود. بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین زمانِ تحویل پیامک به تلفنهای همراه کمتر از 10 ثانیه است. از طرف دیگر بیشتر افراد گوشیهایشان در دسترس است و مرتب آن را چک میکنند. اگر کسب و کار شما در یک محله یا منطقه خاص فعال است، مطمئنا ارسال پیامک به آن بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.
یعنی شما باید در همان ابتدی مسیر یک پنل اس ام اس + خط اختصاصی بخرید . همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت . اما باید دقت کنید ساعاتی مانند مجله خبری اس ام اس فارس 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند ۲۲ شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست.
- برای شروع به مشتریانی نیاز دارید که شماره همراه خود را در اختیار شما قرار دهند.
- حتی گاهی برای معرفی یک برند به افراد، این روش میتواند مؤثر باشد.
- شما میتوانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.
- سپس، مخاطبین هدف تان را فیلتر کرده و در زمان مناسب اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارسال اس ام اس تبلیغاتی به آنها کنید.