دسته‌بندی نشده

تبلیغات پیامکی و کارایی آن در بازاریابی بلاگ | smsfars

ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین روشی است که می‌توانید از طریق آن کالاها، محصولات و خدمات خود را به مخاطبین معرفی کنید. به خاطر داشته مجله خبری اس ام اس فارس باشید که با خرید پیامک تبلیغاتی کار شما به پایان نرسیده است. بلکه شما باید یک متن هدفمند و مخاطب‌پسند برای پیامک خود تهیه کنید.

http://arya-cctv.ir

محدودیت برای پیامک انگلیسی ۱۶۰ کاراکتر و برای زبان فارسی ۷۰ کاراکتر است که شامل فاصله بین کلمات هم می‌شود. درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند.

  • از این رو «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش آشنایی با تبلیغ نویسی Copywriting در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۴ درس کرده است که در ادامه سرفصل‌های اصلی آن را توضیح می‌دهیم.
  • شما با صرف هزینه ای اندکی می‌توانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید.
  • این امر کمپین های پیامکی را به ابزار قدرتمند و بسیار مهمی برای استفاده محلی تبدیل می کند.
  • همانطور که می‌دانید مردم علاقه بسیار زیادی دارند تا از برندهای نام آشنا و معتبر اقدام به خرید محصول و یا خدمات نمایند.
  • به خاطر داشته باشید که با خرید پیامک تبلیغاتی کار شما به پایان نرسیده است.

به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انحام دهید. این شرکت‌ها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. هدف شرکت‌های زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکت‌ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت ایده پردازان می‌باشد. شرکت‌هایی مانند ایده پردازان الکترونیک با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام می‌دهند. همچنین بسته به نوع اشتراکی که خریداری می‌کنید، قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم.

نمونه پیامک تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذار

همیشه در نظر داشته باشید که حوصله و صبر افراد مختلف با یکدیگر یکسان نیست. بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات مختصر و مفید بگیرند و شما هم باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید. پیشنهاد می شود حتی اگر در یک صفحه که پیامک خود را می نویسید هنوز تعداد کاراکتری تا پرشدن آن صفحه باقی مانده از درج اطلاعات اضافی و غیرضروری پرهیز نمایید. با دانستن مزایای مهمی که بازاریابی پیامکی دارد می توان به تاثیر بازاریابی پیامکی در کسب و کارها پی برد. برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه، ساعاتی وجود دارد که ترافیک کمتری در اپراتورها وجود دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی طبق لیست شخصی

یعنی شما با استفاده از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام نیز می توانید پیامک های انبوه خود را با تعرفه ی هر پیامک ، ارسال نمایید . تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را به طور کامل می‌خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است.

مقرون به‌صرفه بودن تبلیغات پیامکی

دیدگاه‌ها برای تبلیغات پیامکی و کارایی آن در بازاریابی بلاگ | smsfars بسته هستند