دسته‌بندی نشده

تبلیغات پیامکی در شیراز ارسال پیامک تبلیغاتی دیجیتالیست | smsfars

پیامک تبلیغاتی باید حداکثر 160 کاراکتر باشد و اگر بالای ۲۴۰ کاراکتر باشد، این خطر وجود دارد که پیامک در ۲ مرحله ارسال شود و درصورتی‌که ترتیب ارسال صحیح نباشد، مخاطب دچار سردرگمی می‌شود. الان کاربران تلفن همراه علاقه دارند تا پیامک‌هایی واقعی‌تری دریافت کنند. یعنی همان‌گونه که برای مشتریان امکان ثبت‌نام اختیاری را فراهم می‌کنید، امکان انصراف از شرکت در کمپین را نیز بدهید.

  • در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل 24 ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • دو نکته را در این پیام باید رعایت کنید، یک اینکه چه محصولاتی قابلیت خرید دارند؟ و دیگری از چه مکانهایی می توانید خرید کنید.
  • در ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که باید دقت داشته باشید، آن‌ها را در تدوین متن پیامک تبلیغاتی انجام ندهید، چراکه کارایی و تاثیرگذاری تبلیغات شما را کاهش می‌دهند.
  • کلیه حقوق این سامانه محفوظ و متعلق به شرکت سامانه ارتباطات قاصدک می باشد.
مشترکین مختلف پیامک های متفاوتی دریافت خواهند کرد ، بر اساس داده های شخصی مانند نام ، جنسیت ، کشور و غیره. با مشاهده پیش نمایش پیامک در تلفن همراه ، با مشاهده آن در سمت راست می توانید مشاهده کنید. شما میتوانید به محض رسیدن جنس های جدید در فروشگاه یک پیامک اطلاع رسانی به تمام افرادی که شماره ثبت کرده اند ارسال کنید . در این مورد بازاریابی شما امکان ایجاد یک ارتباط دو طرفه با مخاطب و قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری آن را دارید، طبق تحقیقات انجام شده تبلیغات پیامکی نسبت به سایر تبلیغات از بازدهی بالایی برخوردار می‌باشد. تبلیغات پیامکی به دلیل ایجاد ارتباط سریع با مخاطبان تاثیر پذیری آنی ایجاد می‌کند. بیش از %50 از کمپین‌های اس ام اس مارکتینگ، در صورت ادغام با سایر کانال‌های مارکتینگ مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، نرخ بازگشت سرمایه موفقی برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.

ارسال پیامک به پیش‌شماره‌های خاص

برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجی‌کالا را مشاهده می‌کنید که با ارسال عدد ۱ می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید. برای نوشتن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار همواره مجله خبری اس ام اس فارس تلاش کنید تا در ابتدای متن توجه افراد را به موضوع جلب کنید. پنل اس ام اس پیام رسان از اطلاعات دقیق و به روزترین بانک شماره موبایل های تفکیک شده بر اساس منطقه و شغل و سن و … است .

تبلیغات پیامکی بودجه‌ی زیادی نمی‌خواهند و اگر به درستی انجام شوند، شاهد بازگشت سرمایه خواهیم بود. شما با مبلغ بسیار کمی می‌توانید مشتریان بیشتری را هدف قرار دهید. برای این شغل بهتر است که در طول هفته ارسال اس ام اس تبلیغاتی انجام شود. چون بازدهی بیشتری دارد و افراد در طول هفته بیشتر تمایل دارند که تمامی کارهای خود را به اتمام برسانند و معمولا این دسته از امور را به آخر هفته موکول نمی‌کنند. تبلیغات و بازاریابی از طریق اس ام اس تبلیغاتی بسیار سریع انجام می گیرد و امکان برقراری ارتباط با انبوهی از مخاطبین در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما فراهم است.

سامانه‌ی پیامکی چگونه عمل می‌کند؟

این کار اگرچه در ظاهر موجب کاهش تعداد مخاطبان شما می‌شوند، اما در حقیقت از ایجاد یک موج اعتراضی در فضای حقیقی و مجازی علیه شما جلوگیری می‌کند. درست است که بازاریابی پیامکی خوبی‌های زیادی دارد و می‌تواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد؛ ولی همه این موفقیت‌ها در گرو نکاتی است که در ادامه خواهیم گفت تا موفقیت بازاریابی پیامکی شما حتمی باشد. می‌خواهیم باز هم تأکید کنیم که زمانی پیامک تبلیغاتی بیشترین اثر را دارد که کاربر برای دریافت پیامک رضایت داده باشد. البته اشتباه نکنید، زمانی که می‌گوییم بازاریابی پیامکی مانند سابق داغ نیست منظور ما این است که اگر برای تبلیغات پیامکی خود استراتژی درست نداشته باشید، به این نتیجه‌گیری اشتباه می‌رسید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هنوز باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید. پیام کوتاه و مختصر و در عین حال جذاب و تاثیر گذار موضوع مهمی است که باید در نگارش تمامی متون پیامک های تبلیغاتی رعایت شود.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای تبلیغات پیامکی در شیراز ارسال پیامک تبلیغاتی دیجیتالیست | smsfars بسته هستند