تبلیغات هدفمند Targeted advertising چیست؟ مهدی عراقی | smsfars
برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید یک کمپین در یک شبکه تبلیغاتی راهاندازی کنید. این شبکهها تبلیغات را بر اساس دادههای کاربران، جمعیتشناسی، سابقه خرید یا رفتار نشان میدهند. برای بازاریابان دیجیتال و شرکتهای تجارت الکترونیک، مجله خبری اس ام اس فارس ابزاری ضروری برای کاهش هزینههای تبلیغاتی و مؤثرتر کردن تبلیغات است.
آموزش برقراری تماس تصویری در اینستاگرام
برندها، اغلب از تبلیغات هدفمند استفاده میکنند تا، محصولاتی را که قبلاً بررسی کرده اید به شما نشان دهند. این به کسب و کارها کمک می کند تا علاقه شما را برای بازگشت به وب سایت خود و خرید محصول جلب کنند. تبلیغات هدفمند در اینستاگرام به این معنی است که با استفاده از بودجهای که در نظر گرفته اید، بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید! بهترین نتیجه برای هر صفحه میتواند متفاوت باشد و کاملاً بستگی به هدف آن دارد. مثلاً ممکن است هدف یک صفحه از تبلیغات، افزایش فالوور باشد اما صفحه دیگری با هدف افزایش فروش محصول یا خدماتش تبلیغات کرده باشد. در بخش بعدی مقاله قصد داریم به بررسی کامل تبلیغات هدفمند بپردازیم و ببینیم که تبلیغات هدفمند چیست و چه مراحلی را برای تبلیغات هدفمند باید طی کنیم.
برای طراحی تبلیغات هدفمند، شما باید بنرهای تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که برای کاربران جذاب باشد و توجه آن ها را برای خواندن محتوای تبلیغات جلب کند. فرض کنید یک کسب و کار اینستاگرامی، محصول آموزشی دارد و می خواهد فروش خود را افزایش دهد. در این صورت با تبلیغات می تواند فالوورهای خود را افزایش دهد و محصول خود را با کمک بازاریابی درست به فروش برساند.
نحوه انجام تبلیغات هدفمند
انتظاری که همه ما از تبلیغات داریم این است که در کنار منابعی که در این راه مصرف می کنیم، به بالاترین سطح از نتیجه و ثمربخشی، دست پیدا کنیم. در این جا به بررسی تبلیغات هدفمند و مشاوره و اجرای تبلیغات هدفمند می پردازیم. شخصی سازی برای بازاریابی آنلاین بسیار مهم است و تبلیغات هدفمند به شما امکان می دهد آن را به سطح بعدی ببرید. با شناخت ویژگی ها، علایق و رفتار مخاطبان خود، می توانید مناسب ترین محصولات یا خدمات را به آنها ارائه دهید.
- زیرا علاوه بر امکان مشاهده تعداد بازدید ها، هزینه کمی نسبت به سایر تبلیغات مجازی پرداخت می کنید.
- این تبلیغات باعث بیشتر دیده شدن محصول یک شرکت میشود اما اینکه باعث بهتر دیده و شناخته شدن آن نیز میشود یا خیر بستگی به نوع استراتژی تبلیغات شرکت دارد.
- در حال حاضر زندگی مردم با سرعت و پیچیدگیهای بسیاری آمیخته شده است.
با بخش بندی مخاطبان می توانید برای هر گروه از آن ها پیام های مرتبط با آن ها را به صورت شخصی سازی شده، ارسال کنید. گرچه بحثی در مورد اخلاق جمع آوری و استفاده از داده های شخصی برای اهداف تبلیغاتی وجود دارد، تبلیغات هدفمند کارایی خود را به عنوان یک کانال بازاریابی ثابت کرده اند. در این مقاله، با این ابزار بیشتر آشنا می شویم و تاکتیکهای اصلی و نمونه های موفق کمپینهای تبلیغاتی هدفمند را بررسی میکنیم. به دست آوردن مشتریان جدید اغلب هدف اصلی راه اندازی کمپین های تبلیغاتی هدفمند است. با این حال، این ممکن است بهترین استراتژی نباشد زیرا احتمال فروش به خریداران جدید حدود 5-25٪ است.