تبلیغات هدفمند چیست و چگونه کار می کند؟ جی ادز | smsfars
در زمانهای قدیم مثل دهه 1990، بهترین راه بازاریابی یک محصول در تلویزیون، رادیو یا بیلبوردهای بزرگراهها بود. مجله خبری اس ام اس فارس سال بعد آغاز شد، اما سال 2006 بود که پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ناگهان از دادههای انبوه بهره بردند و تبلیغات هدفمند را وارد جریان اصلی بازاریابی کردند. امروزه قسمت بزرگی از 455 میلیارد دلاری که سالانه توسط بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان خرج میشود به رسانههای اجتماعی تعلق دارد. تقریبا 92 درصد شرکتهایی که بیش از 100 کارمند دارند با رسانههای اجتماعی تبلیغ میکنند. این رسانهها هدفگذاری را بهقدری دقیق انجام میدهند که قانونگذاران را به دردسر میاندازند. هدفگیری زمانی هم در حقیقت همان زمانی است که شما تعیین میکنید که تبلیغ شما نمایش داده شود.
تبلیغات هدفمند نوعی از تبلیغات شخصیسازی شده است که دیتای رفتاری هم شامل آنها میشود. مثلا میتوانید تبلیغاتتان را به کسانی نمایش دهید که در یک ماه اخیر از یک صفحه بخصوص در سایت شما دیدن کردهاند یا مثلا به کاربرانی نمایش دهید که سبد خریدشان را پر کردهاند و آن را رها کردهاند. این رفتارهای کاربران و عادات خرید آنها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است. شما می توانید در هر قسمتی از کار خود، بخش بندی را انجام دهید اما تقسیم بندی مخاطبان و مشتریان یکی از آن تقسیم بندی هایی است که برای تبلیغات هدفمند باید حتما انجام شود.
جالب است بدانید که پوسترها در اواخر قرن نوزدهم بسیار مهم تلقی میشدند. ازاینرو از آن زمان به بعد، شرکتهای زیادی برای بازاریابی محصول و خدماتشان از پوستر و بنرهای تبلیغاتی مختلف استفاده میکردند. امروزه نیز تبلیغات محیطی بسیار پرطرفدار و تأثیرگذار است که سادهترین نوع از تبلیغات محیطی به شکل بیلبورد در گوشهوکنار شهرها به چشم میخورد. در این مطلب دلایل اهمیت و تأثیر تبلیغات محیطی از نظر روانشناسی مورد بررسی قرار میگیرد. تبلیغات محیطی تبلیغاتی است که در خارج از منزل انجام می شود و یکی از قدیمی ترین روش تبلیغات است.
دریافت گزارشهای دقیق از کمپینهای تبلیغاتی
تجزیهوتحلیل ترافیک در اینترنت به شما این امکان را میدهد که مخاطبان را بر اساس علایق، مکان و معیارهای دیگر تقسیم کنید. تبلیغات هدفمند نتیجه تحلیلی است که به ما امکان میدهد که کاربرانی را که مصرفکنندگان بالقوه محصولات یا خدمات ما هستند شناسایی کنیم. این تبلیغات باعث ایجاد شناسایی بهتر مخاطبین هدف، نرخ کلیک بالاتر میشود و به صرفهجویی در بودجه تبلیغاتی کمک میکند.
- پنل پیامکی فراز با برخورداری از تعرفهها و امکانات متنوع، بهترین خدمات در را در زمینه تبلیغات هدفمند پیامکی عرضه میکند.
- علاوه بر این موارد، جلبتوجه رقبا به کسب و کار شما منجر به ایجاد زمینههای جدیدی برای مشارکت میشود.
- در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی با توجه به دیتایی که جمعآوری میکند بهترین زمان برای نمایش اپلیکیشن و یا بازی شما را تعیین میکند و از این جهت تبلیغ شما در بهترین زمان ممکن به کاربران موردنظر شما نمایش داده میشود.
- بیشتر مصرف کنندگان به دنبال پیام ها، محصولات و خدمات شخصی سازی شده مرتبط با خواسته ها و نیازهای خود هستند.
- ما برخی از حقایق را برای کمک به درک بهتر تبلیغات هدفمند انتخاب کرده ایم.
- برای اجرا تبلیغات هدفمند و بررسی نکات مهم آن با بنکوی همراه باشید.
بخش بندی بازار یا Market Segmentation یکی از مهم ترین فرایند ها در تبلیغات هدفمند به حساب می آید. با این کار می توان برای هر بخش و قسمت، محتوای اختصاصی و شخصی سازی شده تهیه شود و در نتیجه می توان از منابعی که در دست داریم بهترین استفاده را داشته باشیم. وقتی صحبت از تبلیغات هدفمند به میان می آید، نه تنها باید ترجیحات مخاطبان خود را مشخص کنید، بلکه باید محتوای خلاقانه و جلب توجه را نیز به نمایش بگذارید. برای شعله ور کردن خلاقیت خود، به کمپین های تبلیغاتی که برای شما انتخاب کرده ایم نگاه کنید. این مزایا، انواع سایت تبلیغات هدفمند را به یکی از محبوب ترین راهها برای ترویج تجارت آنلاین تبدیل می کند. به عنوان مثال، در سال 2016، برندهای اروپایی بیش از 16 میلیارد یورو برای تبلیغات هدفمند سرمایه گذاری کردند.