تبلیغات هدفمند چیست و چگونه کار می کند؟ جی ادز | smsfars
ضمن این که مصرف کننده می تواند به صورت سفارشی خدماتی برای خود دریافت نماید و مستقیما و بدون واسطه از شما خدماتی یا محصولات را دریافت می نماید. نمونهای از تبلیغات متنی میتواند یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره دویدن و تمرین ارائه میکند. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد میکنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط میکنند تا مورد پسند قرار بگيرد. ویدیوها این روزها طرفداران بسیاری دارند و افراد بهواسطهٔ دیدن آنها میتوانند از نزدیک و بهصورت سهبعدی با محصول یا خدمات شما آشنا شوند. به همین دلیل این نوع محتوا جذابیت بیشتری برای افراد دارد که آن را ببینند و به اشتراک گذارند؛ بنابراین ارزش این را دارد که در تبلیغات هدفمند خود در اینستاگرام بیشتر از آن استفاده کنید. مثلا برای کاربران انگلیسیزبان تبلیغ انگلیسی بگذارید و برای فارسیزبانها از تبلیغات فارسی استفاده کنید، حتی میتوانید لحن و تصاویر تبلیغتان را برای سگمنتهای مختلف مخاطبان شخصیسازی کنید.
آموزش سئو سایت ورزشی (راهنما جامع) +
همانطور که در طول مقاله نیز اشاره کردیم تبلیغات باید اصولی و استاندارد باشد تا به نتیجه دلخواه برسد. برای این که بهترین بازخورد را داشته باشید باید به تبلیغات به چشم سرمایهگذاری نگاه کنید، یک سرمایهگذاری بلندمدت که در صورت موفقیت چندین برابر سود به همراه دارد. ۱- نخستین روش درخواست تبلیغات از پیج هایی است که تعداد فالوور بالایی دارند. شما در ازای مبلغی که به ایشان مسترد می شوید از صاحب پیج اینستاگرامی درخواست می کنید که تبلیغات شما را به گوش مخاطبان خودش برساند.
چگونه بازار را بخش بندی کنیم؟
به عنوان مثال، یک ناشر ممکن است تبلیغات اسباب بازی را در یک وب سایت والدین نشان دهد. همانطور که می بینید، برندها از اطلاعات زیادی در مورد شما برای هدف قرار دادن تبلیغات خود استفاده می کنند. بر اساس اطلاعات استفاده شده، می توانیم انواع مختلف هدف گذاری را تشخیص دهیم. در مقایسه با تبلیغات آفلاین سنتی یا استراتژیهای پیچیده آنلاین، مانند بازاریابی محتوا ، مجله خبری اس ام اس فارس ارزانتر است. با این حال بهتر است، با استفاده از این کانال بازاریابی، هرگز از بودجه تجاوز نمی کنید.
اثربخشی تبلیغات هدفمند
این بیلبورد در معرض دید هزاران نفر قرار گرفته که درصد بالایی از آنها مخاطبین شما نبوده یا در زمانی که آن تبلیغات را منتشر کردهاید جزو مشتریان شما نیستند. پس بدون توجه به نوع مخاطبین، دسته بندی آنها و هدفگذاری مناسب، هزینههایی به شما تحمیل میشود که ممکن است بازگشت سرمایه مطلوبی نداشته باشد و این بدین دلیل است که تبلیغات هدفمند نداشته اید. تبلیغات هدفمند یکی از استراتژی های موثر برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است.
با بررسی کمپین های قبلی، شما می توانید رفتار مشتریان خود را بررسی کنید تا در برنامه های آینده با توجه به موارد واقعی تر، به سراغ هر کدام از آن ها بروید. تبلیغات هدفمند مزایای زیادی دارد و در صورتی که به خوبی اصول آن پیاده سازی شود سرعت پیشرفت شما چند برابر خواهد شد و با افزایش نرخ تبدیل و افزایش مشتریان وفادار، می توانید از رقبایتان سبقت بگیرید. نمایش تبلیغات به طرفداران شما به طور چشمگیری بر ROI شما تأثیر می گذارد. یک آزمایش نشان داد که این تاکتیک بازده سرمایه گذاری کمپین را 35 برابر افزایش داد. این مخاطب از قبل شما را می شناسد، شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد. اکثر استراتژی های بازاریابی آنلاین برای رسیدن به اهداف شما به زمان طولانی نیاز دارند.
- یا مثلا تبلیغاتتان را به کسانی نمایش دهید که در دو هفته اخیر هشتگهای مربوط به کسب و کار شما را جستجو کردهاند.
- این یک تجربه یکپارچهتر برای مشتریان ایجاد میکند و به آنها کمک میکند به آنها بگویید که محصول شما با چیزی که به آن علاقه دارند مرتبط است.
- اگر از این شکستها و اشتباهات بهصورت صحیح و درست درس بگیرید و در کمپینهای جدیدتان استفاده کنید، بسیار هدفمندتر خواهید بود و در مسیر درست رسیدن به خواستههایتان قرار میگیرید.
- از آن پس اینفلوئنسر یا پیج انتخابی شما با این محتوا برای شما تبلیغات انجام میدهد.