دسته‌بندی نشده

تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsfars

برای دریافت الهام بیشتر، راهنمای ما در مورد ایجاد تبلیغات فیس بوک را دنبال کنید . هدف گیری دستگاه تبلیغ کنندگان می توانند مشتریان بالقوه را با توجه به دستگاهی که استفاده می کنند هدف قرار دهند. هدف گذاری زمان پایه این تبلیغات دوره هایی است که کاربران بیشترین فعالیت آنلاین را نشان می دهند. به عنوان مثال، تبلیغات از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر رخ می دهد، زمانی که مردم معمولاً از محل کار به خانه می روند. میانگین نرخ کلیک آنها 5.3 برابر بیشتر از تبلیغات بود که از داده های رفتاری استفاده نمی کند. نظر شما چیست؟ تابه‌حال از تبلیغات هدفمند استفاده کرده‌اید؟ تأثیرات آن برایتان چه بوده است؟ در این راه چه درس‌هایی از اشتباهات و شکست هایتان گرفته‌اید؟ حتماً نظر خودتان را در کامنت‌ها بنویسید تا از تجارب یکدیگر بهره ببریم.

با کمک دکل‌های مخابراتی BTS پیامک هدفمند تبلیغاتی ارسال کنید

مثلا اگر محصولات هنری می‌فروشید ممکن است حدس بزنید که کاربران شما اکثرا آخر شب تا صبح خرید می‌کنند و می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما صرفا در این زمان‌ها نمایش داده شود. در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی با توجه به دیتایی که جمع‌آوری می‌کند بهترین زمان برای نمایش اپلیکیشن و یا بازی شما را تعیین می‌کند و از این جهت تبلیغ شما در بهترین زمان ممکن به کاربران موردنظر شما نمایش داده می‌شود. وقتی‌که از تبلیغات هدفمند استفاده کنید به‌سادگی می‌توانید خودتان را به‌صورت صحیح به مخاطبان هدفتان معرفی کنید و تصمیم‌گیری‌های سخت را به بهترین شیوه به سرانجام برسانید. این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه ممکن، بیشترین بازدهی را دریافت کنید و از هدر رفتن منابعتان به‌صورت فوق‌العاده‌ای جلوگیری کنید.

تبلیغ هدفمند محصولات راهی برای رسیدن به فروش هدفمند محصولات

تبلیغات هدفمند شامل ریتارگتینگ نیز می‌شود زیرا شخصی‌سازی تبلیغات را بیشتر می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا خرید کنند یا اقدام لازم را انجام دهند. این که تبلیغات شما چه هدفی را دنبال می‌کند نیز نقش مهمی در میزان بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید خواهد داشت. مثلاً تبلیغاتی که برای برندینگ انجام می‌گیرند باید طولانی مدت و همه جانبه باشند، بنابراین معمولاً هزینه بالایی نیاز دارند. اما تبلیغاتی که برای معرفی محصول انجام می‌گیرد ممکن است در مقایسه با برندینگ از جنبه‌های مختلف هزینه‌های کمتری را شامل شود. در بخش هدفمندسازی تبلیغات این چنین نیست که تمامی منفعت و سود بازار نصیب صاحبان مشاغل شود، بلکه بیشتر از صاحبان مشاغل، مصرف کنندگان منتفع می شوند. زیرا به وسیله دریافت تبلیغات هدفمند، اطلاعات و آگاهی کامل، نسبت به خرید یک محصول اقدام می‌کنند.

همیشه قصد کاربر از جستجو رو در نظر گرفتم و تلاش کردم تا نیاز فردی که وارد مقاله میشه رو برطرف کنم. با مطالعه و پشتکار سعی دارم که وبلاگ جی ادز بیشتر از گذشته برای مخاطبان راضی کننده باشد. روش دیگر برای جمع‌آوری اطلاعات، رفتار کاربران و اطلاعات شخصی آنها در شبکه‌های مجازی مثل فیسبوک و اینستاگرام هستند. آگهی های هدفمند این موضوع را اثبات می‌کنند که تبلیغات با تغییر سلایق و عادات مصرف کننده سازگار هستند. اگر می‌خواهید مشاهده تبلیغ هدفمند را متوقف کنید باید یک افزونه مسدود کننده برای مرورگر وب خود دانلود کنید. آگهی دهندگان برای مشاهده تبلیغات به مصرف کننده، مبلغی پرداخت می‌کنند؛ و برای ارائه آگهی خود و جلب توجه بازدیدکننده بهترین قیمت را پیشنهاد می‌دهند.

http://arya-cctv.ir

مجله خبری اس ام اس فارس به برندها این امکان را می دهد تا با مشتریان بالقوه ای که بیشتر به محصولات آنها علاقه مند هستند تعامل داشته باشند. در عصر دیجیتال مارکتینگ امروزی، مشتریان به قدری به دیدن تبلیغات در طول روز عادت کرده اند که اغلب به طور کامل تبلیغات را مشاهده نخواهند کرد. به همین دلیل، برندها باید استراتژی‌های بازاریابی را توسعه دهند تا مشتری را با محتوای شخصی سازی‌شده و پیام‌هایی که منعکس‌کننده درک خواسته‌های مصرف‌کننده در ارتباط با یک محصول خاص هستند، برسی کنند. پس هر چه در بخش تبلیغات، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمان هزینه شود، احتمال موفقیت کسب و کار و افزایش درآمد و رشد شاخص های فروش بیشتر خواهد بود. همچنین با ارائه تبلیغات هدفمند می توانید مشتریان وفاداری را جذب خود نموده و از سایر رقبا پیشی بگیرید.

  • قیف بازاریابی قیف بازاریابی مجموعه ای از مراحل برای هدایت مشتریان بالقوه است یعنی ما آنها را وارد یک سفر جذاب میکنیم.
  • بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی تبلیغات اصولی نیز بخش های مهم تبلیغات هدفمند محسوب می‌شوند.
  • بنابراین، هنگامی که یک مصرف کننده آگهی مرتبط با خود را در سایت یا پلتفرمی که مرتباً از آن بازدید می‌کند یا استفاده می‌کند می‌بیند، به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مندتر می‌شود.
  • به‌جای قرار دادن تبلیغات در سرتاسر وب و در وب‌سایت‌هایی که ربطی به برند یا محصول ارائه‌شده ندارند، هدف‌گیری متنی محتوای تبلیغاتی را در وب‌سایت یا صفحاتی که در آن قرار داده‌شده است مطابقت می‌دهد.
دیدگاه‌ها برای تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsfars بسته هستند