تبلیغات هدفمند و اهمیت آن در عصر حاضر | smsfars
اگر تبلیغات یک برند عمومی یا ضعیف باشد، کارایی زیادی برای یک برند به همراه نخواهد داشت. پر کردن صفحه مرورگر یک کاربر با تبلیغاتی که با علایق آنها همخوانی ندارد، فقط به شهرت یک برند در بین کاربران لطمه میزند. برعکس، برندها میتوانند با ارائه تبلیغات مرتبط و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالا آنها را دوست دارند، شهرت خود را بهبود بخشند.
کلیه حقوق این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) محفوظ و متعلق به آژانس تبلیغاتی مانارسانه می باشد. این سایت در زمینه تبلیغات در گوگل و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. ما در جی ادز همراه با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همه جانبه، به آموزش مجله خبری اس ام اس فارس مشتریان نیز معتقدیم و سعی میکنیم تجربیات و تخصص خود را با آنان به اشتراک بگذاریم. اکنون که متوجه شدهاید تبلیغکنندگان چگونه از شما و فعالیت آنلاینتان، درباره سلایق و علایقی که دارید اطلاعات کسب میکنند، دیگر نباید از این شیوه تبلیغ شگفت زده شوید.
۲ نظر در “ تبلیغات هدفمند و نقش آن در افزایش فروش کسب و کارها”
فرض کنید در آمازون به دنبال پک موسیقی خواننده موردعلاقه خود هستید. آمازون برای پیگیری بازدید شما، فایلی به نام Cookie در رایانه شما ایجاد میکند. با اجرا شدن این نوع آگهی ها، فروشنده و خریدار به خواسته خودشان میرسند. مشتریهای شما چقدر وفادارند؟ چند درصد آنها، شما را به دیگران توصیه میکنند؟ این مقاله را تا آخر بخوانید تا…
چرا تبلیغات هدفمند پیامکی برای کسبوکارها مهم است؟
هنگامی که هدف و رویکرد خود را شناختید، وقت آن است که مخاطبان کمپین تبلیغات هدفمند خود را به وضوح تعریف کنید. برای اینکه تبلیغات دیجیتال مؤثرتر باشد، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و محتوای شخصی سازی ارائه دهيد که با علایق، خواسته ها و نیازهای آنها يكي باشد. در این مقاله تمام جنبههای تبلیغات هدفمند اینستاگرام را بررسی کردیم و برای شما شرح دادیم که چگونه میتوانید با پلتفرم جریان کمپین تبلیغاتی خود را بسازید. یکی از مزایای قابلتوجه پلتفرم جریان همین قابلیت صفحه دیسکاور است. اگر تمایل به تولید محتوا توسط اینفلوئنسرها با سناریوی ارسالی خودتان دارید، این کمپین مناسب شماست. در این کمپین بهراحتی میتوانید اینفلوئنسر خود را از صفحه دیسکاور جریان برحسب موضوع انتخاب کنید و از تعرفههایشان برای پست یا استوری مطلع شوید.
- تحقیق در مورد رقبا و این که چگونه به فروش محصولات خود میپردازند نه تنها آگاهی شما را افزایش میدهد بلکه باعث میشود ایدههای جدیدی به ذهن شما خطور کند.
- آنها پرسشهای جستجو و عادتهای کاربران را تجزیه و تحلیل می کنند تا از این دادهها برای نمایش تبلیغات پولی در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده کنند.
- با استفاده از ویژگیهای پنل اس ام اس میتوانید بهراحتی نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند پیامکی اقدام کنید.
- با نمایش پیشنهادات مرتبط به مخاطبان خود، نرخ تبدیل بالاتری دریافت میکنید ، فروش بهتری دریافت میکنید و درآمد را افزایش میدهید.
زیرا مردمدوست دارند در مورد چیزهای جدید صحبت کنند و بازاریابان از این موضوع به نفع خود استفاده میکنند. در تبلیغات محیطی مانند تبلیغات اینترنتی نمیتوان درصد بازدید را مورد سنجش قرارداد. البته مکان استفاده از بیلبورد نیز میتواند نقش اساسی در روند تأثیرگذاری این روش داشته باشد.