تبلیغات هدفمند معیار و مزایای تبلیغات هدفمند چیست؟ | smsfars
برای افزایش فروش و افزایش بازگشت سرمایه، تبلیغات خود را به سمت مشتریان فعلی هدف قرار دهید. می توانید این کار را با ایجاد لیست مشتریان و ارسال آنها به فیس بوک، گوگل و توییتر انجام دهید. مورد اول مشتریان شما را با ابزار مخاطبان سفارشی هدف قرار می دهد، دومی با مطابقت مشتری، سومی با مخاطبان سفارشی. پلتفرم های تبلیغاتی با دانستن ویژگی های اصلی و رفتار آنلاین شما می توانند تبلیغات هدفمند را در وب سایت های مختلف به شما نشان دهند. به عنوان مثال، اگر اغلب محصولات آرایشی را در وب سایت Lookfantastic مرور میکنید، ممکن است تبلیغات سایر خرده فروشان لوازم آرایشی را در پلتفرم های آنلاین مختلف ببینید.
اگر تعداد خاصی از دوستان شما این تبلیغ را بپسندند، امکان دارد آن آگهی در Feed اصلی فیسبوک شما نمایش داده شود. تبلیغات هدفمند راهی برای اجرای تبلیغات بر اساس اطلاعات جمعیتی، تاریخ خرید قبلی مصرف کنندگان یا رفتار آنها است. توصیه میکنیم با تبلیغ هدفمند آشنا شوید؛ چون میتواند تاثیر بسیاری در رشد کسب و کار شما داشته باشد. همچنین، پلتفرمهای تبلیغاتی دادههای شمارا از پروفایلهای شبکههای اجتماعی دریافت میکنند. شبکههای اجتماعی اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، عقاید، ترجیحات و غیره شمارا ذخیره میکنند. در مرحله دوم باید شناخت کاملی از مشتریان و بازار هدف مشخص شود تا با تمرکز بر آن بتوان بیشترین نتیجه را از تبلیغات بدست آورد.
مبلغ عیدی و پاداش کارگران مشمول قانون کار؛ از ۸.۳ میلیون تا ۱۲.۵ میلیون تومان
منظور از تبلیغات هدفمند، ارسال تبلیغات به کاربران وب بر اساس رفتار آنلاین، جمعیتشناسی و سابقه خرید آنهاست. تبلیغات هدفمند شامل اطلاعاتی است که کاربران بهطور صریح به اشتراک گذاشتهاند و همچنین شامل دادههایی است که میتوان در مورد آنها از طریق ویژگیهای رفتاری یا جمعیتی ضمنی استنباط کرد. مزایای استفاده از تبلیغات هدفمند این است که تبلیغات برای کاربران مفیدتر و معقولتر هستند و به عنوان یک مزاحمت کمتر در نظر گرفته میشوند. علاوه بر این، به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات را تنها به کسانی که احتمالا به محصولات و خدمات ما نیاز دارند معرفی کند. یکی دیگر از نیازهای کسب و کار که در گرو استفاده صحیح از تبلیغ شکل میگیرد، برندسازی است.
- این امر به تقویت شناخت مشتریان با ارزش و ایجاد بهترين سايت تبليغات هدفمند کمک می کند.
- اما در غیر این صورت، تنها دچار پسرفت شده و بهمرورزمان نتایج منفی و مخرب آن را روی کسبوکارتان خواهید دید و درنهایت شکستهای سنگینی خواهید خورد.
- به عنوان مثال، یک ناشر ممکن است تبلیغات اسباب بازی را در یک وب سایت والدین نشان دهد.
مارکترها تبلیغاتشان را به صورت استراتژیک در جاهایی قرار میدهند و یا تبلیغات را به گونهای طراحی میکنند که به دست مشتریان احتمالی خاص برسد. آنها این مشتریان را با توجه به دیتایی که دارند از قبل شناسایی کردهاند و حتی میتوانند با فرکانس مشخصی این تبلیغ را به کاربران نمایش دهند و اگر هوشمندانه عمل کنند میتوانند این مشتریان احتمالی را به مشتریان قطعی تبدیل کنند. مدیران در بخش تبلیغات هزینه می کنند تا خروجی و نتیجه خوبی را به دست بیاورند. از سوی دیگر بازاریاب ها و تیم های تبلیغاتی نیز منابع محدودی را برای کار خود در اختیار دارند. قابل توجه است که کسی بدون هدف کاری را انجام نمی دهد و در صورتی که نتواند محتوای خود را به درستی به مخاطبان هدف خود منتقل کند، در کنار از دست دادن منابع، شکست سختی را متحمل می شود.
مجله خبری اس ام اس فارس یک راهکار بازاریابی برای ارائه تبلیغات به مشتریانی است که این تبلیغات منعکسکننده ویژگیها، علایق و رفتار خرید آنها است. نمونهای از تبلیغات متنی میتواند برای یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره فوتبال ارائه میکند. بهطورمعمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد میکنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط میکنند سپس ناشر آن را تحلیل کرده و در صفحات مرتبطتر قرار میدهد.