دسته‌بندی نشده

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، انواع تبلیغات و مراحل آن جریان | smsfars

هر چقدر آگهی دهندگان در مورد شما بیشتر بدانند، در مورد عادات خرید شما بیشتر می‌فهمند. تبلیغ‌کنندگان هر آنچه را که بتوانند بفروشند، نگهداری کرده و از آن استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۰، IBM نرم افزاری را توسعه داد که با جمع‌آوری اطلاعات از تلفن و کارت‌های اعتباری، تبلیغات را بر اساس آنچه در گذشته خریداری کرده‌اید به شما نمایش مجله خبری اس ام اس فارس دهد. به عنوان مثال، اگر کلمه ای را در موتور جستجو سرچ کنید، آگهی های هدفمندی با توجه به جستجو انجام شده، نمایش داده می‌شود. این شبکه اجتماعی بر اساس Status اکانت شما، آگهی های هدفمند خود را اجرا می‌کند. به عنوان مثال، اگر وضعیت خود را از Single به Married تغییر دهید، ممکن است آگهی هایی مربوط به ازدواج مشاهده کنید.

http://arya-cctv.irسرعت تبلیغات یعنی مشتریانتان وسیعی بلافاصله بعد از طراحی و قرار دادن در فضای مجازی آن را می بینند . چرا از همین حالا برای تبلیغات مان اقدام نکنیم؟ کافی است این سه پیشنهاد را برای اضافه کردن گرمی، رنگ و حس به تبلیغات مان اضافه کنیم. تغییرات حاصل را در تبلیغات و همین طور در درآمد حاصل از فروش محصولات بررسی کنیم.

چگونه باید تبلیغ کنیم؟

باید با استفاده از اجزاء هویت بصری برندتان محتوای بسیار حرفه ای تولید کنید. به این ترتیب تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری بروی جامعه هدف خواهد داشت. تجربه‌اندوزی از کمپین‌ها و تبلیغات قبلی و به‌کارگیری اطلاعات و تحلیل آن‌ها کمک می‌کند تا در تبلیغات بعدی خود هدفمندتر باشید و بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را پوشش دهید. آمار و اطلاعات به شما کمک می‌کند رفتار مخاطبان هدف را در کمپین‌های قبل بررسی کنید و در برنامه‌های جدید خود براساس موارد واقعی‌تر سراغ آن‌ها بروید.

  • اگر کارهای خودتان را به‌صورت دقیق برنامه‌ریزی نکنید هرگز به موفقیتی دست نخواهید یافت.
  • در این صورت با تبلیغات می تواند فالوورهای خود را افزایش دهد و محصول خود را با کمک بازاریابی درست به فروش برساند.
  • با توجه به موقعیت‌های جهانی، یک شهر، ایالت یا کشور اغلب می‌تواند بازار خاصی برای برخی از محصولات یا خدمات در یک زمان خاص باشد.
  • مثلا وقتی یک اپلیکیشن سفارش غذا روی گوشی‌تان دارید و آدرس‌تان را ثبت کرده‌اید معمولا اس‌ام‌اس‌ها و تبلیغات مختلفی از رستوران‌های نزدیک آدرس‌تان برای شما ارسال می‌شود.
  • این شبکه ها تبلیغات را بر اساس داده های کاربران – جمعیت شناسی، سابقه خرید یا رفتار آنلاین- به کاربران نشان می دهند.پلتفرم های تبلیغاتی می توانند داده ها را از منابع مختلف جمع آوری کنند.
پس روی علایق کاربران کار کنید، جایی که تبلیغ‌تان را نمایش می‌دهید و نوع محتوا و عکس‌ها و … را متناسب با علایق کاربران تنظیم کنید. تعداد کلیک روی تبلیغ شما بیشتر می‌شود و کاربرانی که وارد سایت و یا اپلیکیشن شما می‌شوند دقیقا همان کسانی هستند که انتظار داشتید. در نتیجه ممکن است از شما سوال بپرسند، کامنت بگذارند، امتیاز بدهند، خرید کنند و به طور کلی تعامل بیشتری با شما خواهند داشت.

هدف‌گذاری شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر زندگی مردم با سرعت و پیچیدگی‌های بسیاری آمیخته شده است. ازاین‌رو، تبلیغات محیطی برای زمانی که مردم در حال رفت‌وآمد و یا انتظار برای اتوبوس هستند بسیار تأثیرگذار خواهد بود. زیرا در این اوقات افراد فعالیت خاصی انجام نمی‌دهند و ذهن نسبتاً آزادی دارند.

– به هر بخش منابع جداگانه‌ای اختصاص دهید

دیدگاه‌ها برای تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، انواع تبلیغات و مراحل آن جریان | smsfars بسته هستند