اخبار فارس اس ام اس

تبلیغات ریتارگتینگ؛ ترفند‌های افزایش نرخ تبدیل تا 50%!

انتخاب بهترین روش ریتارگتینگ باتوجه‌به نکات مختلفی مثل رفتار خرید در مخاطبان هر کسب‌وکار انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب نمی‌توان یک روش مشخص را برای اجرای تبلیغ هدف گذاری مجدد در نظر گرفت. برای این کار باید ویژگی‌های مخاطبان خود را در نظر بگیرید. افراد را در گروه های مختلف دسته‌بندی کنید تا برای هر گروه بهترین روش تبلیغات مجدد و مناسب‌ترین کانال اجرای بازاریابی را انتخاب کنید. 

داده‌های به دست آمده از کوکی برای یادآوری صفحه‌های پربازدید به مخاطبان استفاده می‌شود. برای دستیابی به داده‌های به روز و کارآمد از افزونه‌های کاربردی مختلفی استفاده کنید. به‌طورکلی افزونه‌های مختلفی مثل افزونه پیامک و دیجیتس در انواع استراتژی‌های تبلیغات مثل ریتارگتینگ کاربردی هستند.  

راهکارهای مختلفی برای بازگرداندن مخاطب به کسب‌وکار شما و افزایش نرخ تبدیل به مشتری بالفعل وجود دارد. در این مقاله چند مورد از روش‌های تبلیغات ریتارگتینگ را به همراه بهترین کانال‌ها معرفی کردیم. استفاده از پنل پیامکی راهکاری ارزان برای حفظ تعامل با مخاطبانی که حداقل یکبار به کسب‌وکارتان مراجعه کرده‌اند به شمار می‌رود. این راهکار تبلیغاتی ارزان و در دسترس بیشتر مخاطبین است؛ زیرا نیازی به دسترسی اینترنتی ندارد. شما چه راهکارهایی برای اجرای تبلیغ تارگتینگ پیشنهاد می‌کنید؟ در اقسمت کامنت‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. 



منبع

تبلیغ ریتارگتینگ؛ راهکاری برای باز‌جذب مشتری در قیف فروش

داده‌‌های ذخیره شده از طریق کوکی‌ها؛ اساس کار تبلیغات ریتارگتینگ

در تبلیغات هدف گذاری مجدد باید گروهی از افرادی را هدف قرار دهید که به‌تازگی از سایت شما بازدید یا به کسب‌وکارتان مراجعه کرده‌اند. این مخاطبان می‌توانند به هر نحوی با برند شما در ارتباط باشند. برای مثال از طریق تلفن ثابت مجازی برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته باشند یا از سایت بازدید کنند. تبلیغات ریتارگتینگ باعث می‌شود تا برند شما مورد توجه و شناسایی قرار بگیرد و در آخر نرخ تبدیل مخاطب به مشتری بالفعل افزایش یابد.  اینکه سرانجام برای خرید آماده شوند.

در تبلیغ ریتارگتینگ مشتریان را بر‌اساس ویژگی‌ها و رفتارهای خرید تقسیم‌بندی می‌کنید؛ این تقسیم‌بندی امکان اجرای تبلیغات مرتبط با هر گروه از مخاطبان را فراهم می‌کند. چرا‌که دقیا می‌دانید هر فردی به چه چیزی علاقه‌مد است و از چه کانالی برای خرید یا ارتباط با کسب‌وکار شما استفاده می‌کند.  

در تبلیغات ریتارگتینگ از استراتژی‌های مختلف بازاریابی برای برگرداندن مخاطب و ترغیب به خرید استفاده می‌شود. برای مثال صفحه‌هایی از سایت که بیشترین نرخ بازدید را داشته‌اند را برای تبلیغات هدف‌گذاری مجدد استفاده کنید. لینک صفحه یا محصولات پربازدید را از طریق ایمیل یا اس‌ام‌اس برای مخاطبان ارسال کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم از پنل پیامکی استفاده کنید. چرا‌که قیمت پنل پیامک در مقایسه با راندمان این روش اجرای ریتارگتینگ، گزینه اقتصادی است. 

اگر یک فروشگاه الکترونیکی دارید و شخصی ایمیل خود را در سایت یا برنامه تلفن همراه شما وارد می‌کند، ایمیل‌های شخصی‌سازی شده را برای ارسال خبرنامه یا فهرست محصولات تنظیم کنید. 

در اجرای تبلیغات ریتارگتینگ بهترین کانال ارتباطی با مخاطبان خود را انتخاب کنید

اکسپندیا یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری است. این سایت از روش ارسال ایمیل یادآوری برای بازاریابی مجدد یا همان ریتارگتینگ استفاده می‌کند. در این روش فهرستی از آخرین خدمات یا محصولات کسب‌وکار برای مخاطبان ارسال خواهد شد. این روش برای کسب درآمد غیر فعال نیز مناسب است. چراکه با ورودی گرفتن از سایت‌های دیگر می‌توان نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش داد.

تبلیغات ریتارگتینگ یا همان هدف‌گذاری مجدد با استفاده از «کوکی‌ها» کار می‌کند. بخش‌های کوچکی از داده‌های ذخیره شده توسط مرورگر وب که کاربرانی را که از آگهی یا صفحه وب شما بازدید کرده‌اند را به خاطر می‌سپارد. سپس تیم‌های بازاریابی از داده‌های کوکی برای ارائه مجدد تبلیغات به کاربران استفاده می‌کنند.

ارائه تخفیف ویژه؛ راهکاری برای تبلیغ ریتارگتینگ

ارسال ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی؛ از آخرین محصولات کسب‌وکار دیدن کنید

نمایش محصولات مشابه؛ راهکاری برای تبلیغ ریتارگتینگ

ارائه پکیج‌های ویژه؛ روشی برای ریتارگتینگ در SPOTIFY

مثال تبلیغ ریتارگتینگ نایکی قابل بسط برای انواع کسب‌وکارهای فروشگاهی و خدماتی است. برای مثال اگر در کسب‌وکار خدمات بیمه مشغول به فعالیت هستید، از پاپ‌آپ با متن تبلیغ بیمه برای جذب مخاطبان به استفاده از خدماتتان اقدام کنید. 


بررسی تبلیغات ریتارگتینگ در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

اسپاتیفای با ارائه تخفیف‌های ویژه یا اشتراک چندروزه رایگان برای بازجذب مخاطب استفاده می‌کند. در این صورت اسپاتیفای آگهی‌های تبلیغاتی را از طریق ایمیل یا با استفاده از شماره اختصاصی و از طریق سامانه پیامکی برای مخاطبان ارسال خواهد کرد. پس از مشاهده آگهی، افراد می‌توانند به‌راحتی روی دکمه CTA کلیک کنند تا سه ماه Spotify Premium رایگان دریافت کنند. 

تحلیل داده‌های آنلاین؛ روشی برای اجرای بازاریابی مجدد

تبلیغات ریتارگتینگ؛ اقدامی مهم برای افزایش خروجی قیف فروش

برای مثال ممکن است در یک کسب‌وکار بازاریابی دهان به دهان راهکار مناسب‌تری برای اجرای تبلیغات ریتارگتینگ باشد. درحالی‌که مخاطبان کسب‌وکار دیگر با استفاده از فضای مجازی مجدد به بیزینس بازمی‌گردند. در ادامه چند مثال برای اجرای تبلیغات ریتارگتینگ در برندهای شناخته شده جهان را معرفی خواهیم کرد. 

استفاده از تبلیغات پاپ‌آپ برای برند نایکی؛ یک روش ریتارگتینگ

90 درصد کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، بدون انجام خرید یا تعاملی با کسب‌وکار شما از سایت خارج خواهند شد. از میان ده درصد باقی‌مانده نیز درصد ناچیزی از کاربران، خرید می‌کنند و برای کسب‌وکار سود به همراه خواهند داشت. تصور کنید که اگر همه افراد یا حداقل نصف کاربرانی که به کسب‌وکار شما مراجعه می‌کنند، خرید انجام دهند، چه سودی به بیزینس شما می‌رسد؟ برای رسیدن به افزایش فروش و بازگرداندن کاربران به سایت یا کسب‌وکار شما باید استراتژی‌های مشخصی را با عنوان تبلیغات ریتارگتینگ یا همان تبلیغات هدف‌گیری مجدد اجرا کنید. چگونه می توان خریدارانی را که بدون خرید از سایت خارج می‌شوند را مجدد به سایت شما برای انجام خرید بازگرداند؟ در این مقاله از فراز اس‌ام‌اس پاسخ سوال «تبلیغات ریتارگتینگ چیست» را به همراه مثال‌های کاربردی مطالعه کنید.  

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

یکی از برندهای مطرح در صدر کسب‌وکارهایی که از تبلیغات ریتارگتینگ استفاده می‌کنند، برند نایکی قرار دارد. این برند با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده توسط کوکی‌های مرورگر برای ارسال پیشنهاد به مخاطب استفاده میکند. برای مثال اگر شما به‌عنوان یک کاربر وارد سایت نایکی شوید و از صفحه‌هایی دیدن کنید، این بازدید در کوکی‌های مرورگر ذخیره می‌شود. برند نایکی از این داده‌ها برای تنظیم و ارسال تبلیغ پاپ‌آپ استفاده می‌کند. درست زمانی که شما در حال جست‌وجو در صفحه‌ای دیگر برند نایکی یا سایت‌های مشابه هستید، محصولی نزدیک به آنچه را که می‌خواهید مشاهده خواهید کرد. 

در این مقاله به بررسی مفهوم تبلیغ با هدف‌گذاری مجدد پرداختیم تا بدانیم «تبلیغات ریتارگتینگ چیست». 96 درصد از کاربران اینترنتی، وب سایت شما را بدون خرید ترک می‌کنند. این آمار برای مشاغل کوچک و متوسط دلهره‌آور است؛ بااین‌حال با بازاریابی مجدد، می‌توانید بازدیدکنندگان سایت را دوباره جذب کنید. بعد از جذب احتمال خرید مخاطبان افزایش خواهد یافت.  

اجرای روش‌های تبلیغ ریتارگتینگ؛ راهکاری برای افزایش فروش

بهترین روش‌های استفاده از ریتارگتینگ؛ چگونه فروش را افزایش دهیم؟

تبلیغات ریتارگتینگ یا همان هدف‌گذاری مجدد به استراتژی‌های بازاریابی گفته می‌شود که مخاطبان سابق کسب‌وکار را به مشتری تبدیل می‌کنند. در هر کسب‌و‌کاری تعداد بیشماری مخاطب فقط یک بار به بیزینس مراجعه می‌کنند و خریدی انجام نمی‌دهند. تبلیغات ریتارگتینگ دقیقا روی این افراد و با هدف افزایش نرخ برگشت مشتری انجام می‌شود.