اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش تبلیغات مبل شویی و نظافت مبلمان

برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری از این طریق کسب کنید با سئو کلمات کلیدی همچون «مبل شویی در تهران، شستشوی مبل در تهران» می‌توانید سایت خود را بهینه کنید. با کسب رتبه بالا در گوگل مشترکان به‌راحتی شما را خواهند یافت و می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند. تنها ایراد این روش هزینه بالا برای سئو و مدت زمان طولانی برای کسبه رتبه‌های بالا است.

۵. تبلیغات تلویزیونی برای مبل شویی

با گذشت زمان استفاده از روش‌های تبلیغات برای معرفی کسب و کارها نیز توسعه یافته است. دیگر برای مشاغل خدماتی که کاملا در ساز و کار با حضور افراد در محل هستند، محدود به تبلیغات سنتی نیستید. به لطف اینترنت و پیشرفت تکنولوژی می‌توانید از روش‌های مدرن مختلفی استفاده کنید. حتی بسیاری کارها همچون سفارش خدمات مبل شویی را به شکل اینترنتی یا پیامکی فراهم کنید که افراد با تکمیل یک فرم کوتاه چند مرحله‌ای یا ارسال کد دستوری به شماره پیامکی، خدمات مورد نیازشان را سفارش دهند.

۱. پخش تراکت مبل شویی

بیشترین تبلیغات شستشوی مبلمان توسط نیازمندی روز صورت می‌گیرد؛ به‌طوری‌که برخی شویندگان مبل در طول سال به صورت روزانه یکی از جایگاه‌های روزنامه نیازمندی را به طور کامل در اختیار دارند. این روش نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد، اما با توجه به هزینه‌ای که در مقابل نرخ تبدیل صرف می‌شود، شاید بهتر باشد روی استفاده از روش‌های مدرن تبلیغ شستشوی مبلمان تمرکز کنید.

تبلیغات بیلبورد مبل شویی

۳. چاپ بنر و بیلبورد در سطح شهر

تبلیغات تلویزیونی برای شستشوی مبل یکی دیگر از روش‌هایی است که معمولا در اسفند ماه بیشتر به چشم می‌خورد. چرا که در این زمان با رسیدن به ایام عید، همه مشغول خانه تکانی برای شروع سال جدید هستند. می‌توانید به روش‌های مختلفی همچون تبلیغ ویدئویی، زیرنویس یا تبلیغات بنری میان برنامه‌ای به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

رقابت در کارهای خدماتی این روزها به شدت افزایش یافته است؛ کسب‌وکارهای مبل‌شویی برای جذب مشتری بیشتر نیاز به تبلیغات موثر دارند تا علاوه بر افزایش درآمد، موجب بهبود برندینگ و ایجاد اعتماد مشتریان می‌شود. این موضوع از ۵ جهت اهمیت دارد که عبارتند از:

  • افزایش آگاهی از برند:

به همین‌ترتیب با ایده‌های خلاقانه دیگر می‌توانید به جذب دنبال کننده پرداخته و به مرور زمان خود را بهتر معرفی کنید. می‌توانید محتواهایی در قالب معرفی ترفندهایی برای نگهداری بهتر از مبل، تعمیر در خانه و دیگر موارد پرداخته و مخاطبان خود را جذب کنید.

تبلیغ مبل شویی با ثبت مکان در نقشه گوگل

۷. ثبت لوکیشن در نقشه گوگل

استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی از طریق هر کانالی، مشتریان خاص خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. به شکل مستمر باید روی روش‌های تبلیغاتی متنوع تمرکز کرده و آنهایی که نرخ تبدیل بالاتری دارند را بیشتر اهمیت دهید. این کار درآمد شما را افزایش خواهد داد.

  • داشتن مزیت رقابتی:

مشتریان با دیدن بنر می‌توانند با شماره شما تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت و شرایط دیگر، سفارش شستشوی مبلمان خود را به شما بسپارند. اما این روش نیز با توجه به اینکه تبلیغات خاص محسوب می‌شود، در زمان‌هایی همچون اسفند جزو تبلیغات پیک محسوب شده و هزینه بسیار بالایی خواهد داشت.

۴. طراحی سایت و سئو مبل شویی

با اینکه اثرپذیری این روش بسیار بالاست و می‌تواند مشتریان زیادی برای شما فراهم کند، اما هزینه بسیار بالایی دارد. با هزینه‌ای که برای تبلیغات تلویزیونی پرداخت خواهید کرد، می‌توانید به‌حای آن با ترکیبی از روش‌های مختلف تبلیغات کنید.

۶. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات به شما کمک می‌کند تا مشتریانی که تاکنون تجربه استفاده از خدمات شما نداشته‌اند را پیدا کنید. از سوی دیگر اگر خدمات شما مناسب باشد، آنها به مشتری بازگشتی تبدیل شده و همین روش تبلیغاتی می‌تواند راهکاری برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل آنها به مشتری وفادار باشد. کافی است با ارائه پیشنهادات تخفیف، دوباره آنها را به برند خود جذب کنید.

اهمیت و مزایای تبلیغات برای مبل شویی

  • افزایش فروش و درآمد:

بسته به اینکه از کدام روش تبلیغاتی برای معرفی خدمات مبل شویی استفاده کنید، لازم است که راهی ارتباطی با مشتریان خود نیز داشته باشید. تماس تلفنی و پیامک می‌تواند یکی از راه‌های تعامل با مشتری باشد. به سادگی در هر زمان می‌توانید پیشنهادات سفارش یا انجام خدمات رایگان در کنار مبل شویی را از طریق پیامک یا تماس تلفنی به مشتریان خود عرضه کنید.

روش‌های سنتی و مدرن برای تبلیغات مبل شویی

یکی از ابزارهای حیاتی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی استفاده از راهکارهای نوین تبلیغاتی است. با استفاده از روش‌هایی مثل پیامک، تبلیغات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان، می‌توان برند خود را معرفی کرده و فروش را افزایش داد. اما چیزی که باعث می‌شود به شکل موثرتری به این اهداف رسید، انجام هدفمند تبلیغات است تا با صرف کمترین هزینه ممکن، در زمانی کوتاه بتوان بیشترین بهره‌وری را از آن دریافت کرد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای مبل شویی دارای مزایای بسیار متعددی است. برای اینکه متن پیامک خود را به شکل درستی انتخاب کنید می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه متن پیامک تبلیغاتی به ده‌ها پیامکی که برای خدمات مبل شویی، تعمیرات مبل و سایر کسب و کارها تهیه کرده‌ایم، دسترسی داشته باشید.

کاربرد و مزایای تبلیغات پیامکی مبل شویی

  • دسترسی سریع و مستقیم: سرعت بالای خواندن پیامک‌ها به افزایش میزان دیده شدن تبلیغات برند شما کمک می‌کند. این یعنی در کمترین زمان ممکن ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه خواهید داشت.
  • هدف‌گیری دقیق مشتریان: با ارسال پیامک زنده یا ارسال بر اساس کد پستی به افرادی که در نزدیکی شما بوده یا قبلا از خدمات شما استفاده کرده‌اند، می‌توانید مشتریان هدفمندتری جذب کنید. خرید یک پنل پیامکی امکانات متعددی را به شما می‌دهد که مخاطبان خود را بر اساس سن و جنسیت، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات دیگری دسته‌بندی کرده و به شکل هدفمند ارسال انجام دهید.
  • هزینه پایین و بازدهی بالا: تبلیغات پیامکی در مقایسه با روش‌های دیگر مانند تبلیغات اینترنتی یا چاپی، هزینه بسیار کمتری دارد اما بازدهی آن فوق‌العاده بالاست.
  • افزایش نرخ بازگشت مشتری: می‌توانید با ارسال پیامک‌هایی در قالب تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی، آن‌ها را برای سفارش دوباره خدمات مبل شویی تشویق کنید.
  • اعتمادسازی و تعامل با مشتری: می‌توانید با استفاده از امکاناتی همچون ارسال پیامک‌های یادآوری نوبت، ایجاد نظرسنجی پیامکی رضایت مشتریان یا ارائه پیشنهادهای ویژه، تعامل با مشتری را افزایش داده و در جهت افزایش رضایت و اعتماد مشتریان قدم بردارید.

تبلیغات مبل شویی پیامکی

چگونه از پنل پیامکی برای مبل شویی استفاده کنیم؟

یکی دیگر از روش‌های سنتی تبلیغ شستشوی مبل استفاده از تبلیغات محلی مثل چاپ بنر روی پل‌های عابر پیاده یا اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی شهری است. استفاده از این روش نیز زمانی نرخ تبدیل بالایی دارد که در پایان سال و برای خانه تکانی عید باشد.

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات مبل شویی ساخت سایت است. با ساخت سایت می‌توانید خدمات خود را معرفی کرده و علاوه بر آن امکان سفارش آنلاین را برای خدمات خود داشته باشید. بدین‌صورت که مشتری فرم حاوی تعداد و نوع مبلمان، موقعیت جغرافیایی، زمان و ساعت حضور در محل و… را تکمیل می‌کند.

متاسفانه استفاده از پخش تراکت برای تبلیغ کسب و کارها به شکل بی‌رویه‌ای افزایش یافته است. در حالی که بازدهی آن اصلا مناسب نیست، اما با این‌حال خیلی‌ها هنوز هم فکر می‌کنند این روش تبلیغاتی جواب می‌دهد. شاید رهگذران تراکت را از شما بگیرند، اما چند قدم که دور شدند، آن را رها کنند. تولید زباله، مصرف بی‌رویه کاغذ و تاثیر به شدت پایین از معایب این روش است.

۲. معرفی در نیازمندی‌های روز

بسیاری افراد برای خدمات مبل شویی به سراغ برندهایی می‌روند که شناخته شده باشند. یکی از راه‌های شناخته شدن برند و افتادن آنها سر زبان تبلیغات به شکل‌های متنوع است. آمار ثابت کرده که افراد به برندهایی که نام آنها را شنیده‌اند نسبت به برندهایی که هیچ اطلاعی از نام آنها ندارند اعتماد بیشتری می‌کنند.

  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود:

راهنمای مطالعه

استفاده از روش‌های مدرن برای تبلیغات شستشوی مبل مانند ارسال پیامک تبلیغاتی، طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی هر یک دارای مزایا و معیب خاصی است که می‌توانند درصد خاصی از نرخ تبدیل به مشتری را به‌دنبال داشته باشند. در این مقاله، به بررسی اهمیت تبلیغات برای مبل شویی و مزایای آن می‌پردازیم و سپس راهکری توصیه شده را برای هدفمندتر کردن تبلیغات ارائه می‌دهیم.

اهمیت تبلیغات مبل شویی

این پنل پیامکی برای ارسال هدفمند پیامک امکاناتی همچون دسترسی به بانک شماره موبایل بر اساس مشاغل را در اختیار قرار می‌دهد که می‌توانید برای کسب و کارهایی که مکمل هستند یا به شکل سازمانی فعالیت دارند ارسال داشته باشید. مثلا می‌توانید به شماره مدیران مدارس دسترسی داشته باشید تا تبلیغات شستشوی مبل برای دفاتر مدارس را در فصل تابستان انجام دهید.

استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه برای تبلیغ مبل شویی را می‌توان بهترین گزینه درنظر گرفت. پنل پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که به‌صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید. این روش با هزینه کم و بازدهی بالایی که دارد، می‌تواند به هدفمندی تبلیغات شما کمک کند. بر اساس آمار، بیش از ۹۰ درصد پیامک‌ها در همان ۵ دقیقه اول توسط دریافت کنندگان بررسی می‌شود. این یعنی شما روشی را در اختیار دارید که می‌تواند نرخ تبدیل بالایی فراهم کند.

در بازاری که رقابت به شدت بالا است و هر کسی می‌خواهد که مشتریان خاص خود را داشته باشد، تبلیغات می‌تواند راهکاری برای وجه تمایز شما با رقبا باشد. استفاده از روش‌های مدرن همچون تبلیغ پیامکی مبل شویی یا ساخت سایت می‌تواند شما را نسبت به دیگر رقبا متمایز کند.

  • افزایش تعامل و ارتباط با مشتریان:

در این سامانه همچنین قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت دفترچه تلفن قرار داده شده است که با استفاده از سایر امکانات می‌توان افرادی که به پیامک شما پاسخ می‌دهند را به‌صورت خودکار به لیست مخاطبین در گروه‌های مختلف اضافه کرد. از همین‌رو این امکان را دارید که بر اساس سناریوهای مختلف، گروه‌های گوناگونی را برای ارسال هدفمند پیامک ایجاد کنید.

جمع بندی نهایی

اما شرط اینکه بتوانید از این روش نتیجه بگیرید، انجام درست تبلیغات است. شما باید در این روش از متن تبلیغاتی بسیار مناسبی استفاده کرده و با استفاده از ترفندهایی که در مقالات بازاریابی پیامکی برای افزایش نرخ تبدیل، راهنمای نوشتن متن پیامک مناسب و پیاده‌سازی CTA مناسب توضیح داده‌ایم، کاری کنید که مخاطبان به پیامک شما واکنش دهند. ۴ نکته‌ای که باید در نوشتن متن پیامک تبلیغ مبل شویی رعایت کنید عبارتند از:

  1. ساده و شفاف بنویسید: پیامک باید کوتاه، مفید و جذاب باشد. استفاده از عبارات و اصطلاحات پیچیده را کنار بگذارید و با مشتری کاملا راحت باشید.
  2. احساس فوریت ایجاد کنید: مثلا با نوشتن متن «تخفیف ویژه امروز، همین حالا رزرو کنید!» کاری کنید که مشتری فکر کند چنین پیشنهادی تکرار نخواهد شد تا نرخ تبدیل را بالاتر ببرید.
  3. از نام برند خود استفاده کنید: استفاده از نام برند باعث افزایش شناخت و اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. برای کسانی که قبلا مشتری شما بودند نیز یادآور تجربه قبلی خواهد شد که در صورت رضایت‌مندی به مشتری بازگشتی تبدیل خواهند شد.
  4. یک CTA قوی داشته باشید: در انتهای پیام متناسب با هدفی که از ارسال پیامک دارید، کاربر را مجاب کنید که واکنشی نشان دهد. مثلا می‌توانید با درج متن «جهت رزرو عدد 1 را ارسال کنید.» کاری کنید که مشتری برای سفارش با ارسال این کلید واژه اعلام آمادگی کند. سپس کارشناسان فروش شما تماس گرفته و با بازاریابی بهتر و ارائه پیشنهاد سفارش آنها را دریافت کنند.

به همین ترتیب قابلیت‌های دیگری مانند ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل و همراه اول، ارسال از روی نقشه به موقعیت جغرافیایی خاص، ارسال بر اساس کد پستی و ارسال به شماره‌های شهر و استان خاص نیز فراهم شده است. همچنین در همه این روش‌ها امکان فیلتر مخاطبان را بر اساس سن، جنسیت و اپراتور همراه دارید.

با توجه به اینکه ارتباط نزدیک با مشتری نقش کلیدی در تبلیغات را دارد، پیامک تبلیغاتی می‌تواند بهترین روش تبلیغات برای مبل شویی باشد. اگر قصد دارید از این روش برای معرفی خدمات مبل شویی خود استفاده کنید، کافی است همین حالا با کارشناسان ما در فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه کنیم.



منبع

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ مبل شویی، ثبت دفتر یا مکان تجاری شما در نقشه گوگل است تا از این طریق مشتریان ساده‌تر شما را پیدا کنند. همچنین در نقشه‌های ایرانی همچون نشان این امکان را دارید که از تبلیغات درون برنامه‌ای نیز استفاده کنید. بدین‌صورت که وقتی افراد از نزدیکی موقعیت شما عبور می‌کنند در قالب تبلیغ کسب و کار شما به آنها نشان داده می‌شود.

مزایای پنل پیامکی برای تبلیغات شستشوی مبل

پنل پیامکی؛ بهترین روش تبلیغات مبل شویی

قبل از هر چیزی نیاز است که یک پنل پیامکی خریداری کنید. سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه در ایران است که بیش از یک دهه فعالیت دارد. با خرید یکی از بسته‌های پیامکی می‌توانید به ده‌ها قابلیتی که برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیارتان قرار داده شده، به معرفی مبل شویی خود بپردازید.

امروزه که تعداد عرضه‌کنندگان خدمات شستشو و نظافت مبل به‌شدت افزایش یافته، بسیاری مشتریان گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که در ذهن آنها نقش بسته است. اینجاست که تبلیغات مبل شویی اهمیت پیدا می‌کند. انجام هدفمند تبلیغات در این حوزه عامل موفقیت شما خواهد بود. باید بر اساس شرایطی که موقعیت جغرافیایی شما دارد، مشتریان خود را یافته و با استفاده از یک مزیت رقابتی، آنها را جذب کنید.

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام یکی دیگر از روش‌های تبلیغ برای مبل شویی است. یکی از ایده‌های خلاقانه برای این کار تولید محتوای ویدئویی از مراحل شستشوی مبل است؛ به‌ویژه زمانی که مبل بسیار کثیفی وجود داشته باشد که بخواهید آن را بشویید. بساری افراد به دیدن چنین ویدئوهایی از نظر روانی علاقه‌مند هستند و تا پایان تمیز شدن آن را نگاه می‌کنند.

امروزه ترافیک شهری به معظلی بزرگ تبدیل شده است. از همین‌رو افراد برای جستجوی بهترین مبل شویی در سطح شهر خود، در اولین قدم شروع به جستجو در نقشه گوگل می‌کنند. مزیت استفاده از این روش امکان خواندن نقد و بررسی مشتریان از کیفیت خدمات‌دهی است که بر خلاف دیگر روش‌ها می‌توان بیشتر به صحیح بودن آنها استناد کرد.