بهترین راه اطلاع رسانی تخفیف به مشتری چیست؟




بهترین روش اطلاع رسانی تخفیف به مشتری

همه کسب‌و‌کارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش خود از روش‌هایی مانند تخفیف دادن استفاده می‌کنند. در‌واقع در بازار رقابتی امروز، اعطای کد تخفیف یکی از روش‌های سودمند تبلیغات برای جلب رضایت مشتریان محسوب می‌شود. شما نیز بسته به نوع کسب‌و‌کارتان می‌توانید از استراتژی اعطای کد تخفیف به مخاطبان استفاده کرده و کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید. حال سؤال اصلی اینجاست که بهترین روش برای اطلاع رسانی تخفیف به مشتری کدام است؟

این مقاله مخصوص مدیرانی است که قصد دارند با دادن تخفیف تعداد مشتریان خود را افزایش داده و تصویر برندشان را بهبود ببخشند. با مطالعه این مطلب و یادگیری بهترین راه اطلاع دادن تخفیف با جملات خلاقانه به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کارتان را زیر و رو کنید.

اطلاع رسانی تخفیف در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ارتباطی کسب‌و‌کار

امروزه یکی از بهترین روش‌های تبلیغات که نرخ تبدیل مناسبی نیز دارد، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ارتباطی است. اگر هنوز برای کسب‌و‌کارتان صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نساخته‌اید، همین حالا برای انجام آن اقدام کنید. البته این کار باید باتوجه‌به ماهیت کسب‌وکار و شناسایی مخاطبان هدف انجام شود. معمولاً بنگاه‌های اقتصادی ایرانی در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام،‌ تلگرام، واتس‌اپ،‌ لینکدین یا کانال‌های داخلی فعالیت می‌کنند.

اطلاع رسانی تخفیف شرکتتان را می‌توانید به‌راحتی از طریق کانال‌های ارتباطی خود با مخاطبان به اشتراک بگذارید. این روش بسیار ساده، بدون‌ هزینه و مؤثر است. البته تأثیر این شیوه اطلاع رسانی در کنار روش‌های مؤثری مانند استفاده از سامانه ارسال پیامک دوچندان خواهد شد. بدون شک با به‌کارگیری هم‌زمان چند روش تبلیغ، بازدهی کمپین شما بیشتر می‌شود.

اطلاع رسانی تخفیف به مشتری با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

اطلاع رسانی تخفیف به مشتری با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ؛‌ راهکاری نوین و کاربردی برای اطلاع رسانی تخفیف به مشتریان

اینفلوئنسر مارکتینگ به‌معنای بازاریابی به کمک افراد تأثیر‌گذار و معروف در جامعه است. این روش بازاریابی در سال‌های اخیر در کل جهان طرفداران فراوانی پیدا کرده است. برای این کار نیز باید از رسانه‌های مختلف مخصوصاً‌ شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. در کشورمان ایران، از اینستاگرام بیشتر از سایر کانال‌های ارتباطی استفاده می‌شود.

برای این کار باید ابتدا افراد تأثیر‌گذار مرتبط با کسب‌و‌کارتان را انتخاب کرده و از طریق آن‌ها برای اطلاع رسانی تخفیف به مخاطبان اقدام کنید. با اینکه این روش در جلب رضایت مشتری مؤثر است، اما احتمال دارد هزینه‌های بسیاری برای کسب‌و‌کارتان به همراه داشته باشد.

اطلاع دادن کد تخفیف به مشتری توسط اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاع دادن کد تخفیف به مشتری توسط اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات در وبسایت‌های پر‌بازدید؛ کد تخفیف خود را از طریق سایت‌های معتبر اطلاع رسانی کنید

بدون شک یکی از قطعه‌های مهم پازل دیجیتال مارکتینگ تبلیغات در سایت‌های پر‌بازدید دیگر است. کد تخفیف شما زمانی مؤثر خواهد بود که توسط افراد درست در زمان مناسب دیده شود. در بازاریابی آفلاین معمولاً تبلیغات بنری در سطح شهر کاربرد دارد؛ درحالی‌که در بازاریابی آنلاین بنرهای دیجیتال استفاده می‌شوند.

همه شرکت‌ها می‌توانند کد تخفیف و پیام تبلیغاتی برای فروش بیشتر خود را در سایت‌های معروف و مرتبط با کسب‌و‌کارشان اطلاع‌رسانی کنند. نکته مهم اینجاست که همه سایت‌ها برای تبلیغات، مناسب نیستند و باید در انتخاب وب‌سایت مناسب برای بازاریابی دقت فراوانی به خرج دهید. این روش اطلاع رسانی تخفیف نیز ممکن است هزینه‌های قابل‌توجهی برای شرکت شما به همراه داشته باشد.

Alt تصویر:

استفاده از پنل پیامکی، کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین روش اطلاع رسانی کد تخفیف به مشتریان

اگر به‌دنبال روشی مؤثر و ارزان‌قیمت برای اطلاع دادن کد تخفیف به مشتریان خود هستید، پیشنهاد ویژه ما استفاده از یک سامانه‌ پیامکی پیشرفته است. امروزه پنل اس ام اس بهترین ابزار برای اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف به مخاطبان هدف به حساب می‌آید و تاحدودی جای استفاده از ابزار ایمیل را گرفته است. با استفاده از پنل پیامکی، هم می‌توان تعداد مشتریان جدید کسب‌و‌کار را افزایش داد و هم وفاداری مشتریان قبلی را بیشتر کرد.

با سفارش پنل پیامک و استفاده از آن، یک پل ارتباطی عمیق میان خود و مخاطبانتان ایجاد کنید. در این روش امکان انتخاب هدفمند کاربران و ارسال اس ام اس مخصوص فقط برای آن‌ها فراهم شده است. ارسال پیامک در ایامی مانند روز زن، روز مرد، عیدهای مختلف و حتی تولد کاربران، رضایت و وفاداری آن‌ها را به دنبال خواهد داشت.

استفاده از پنل پیامکی،‌ بهترین راه برای اطلاع دادن کد تخفیف

استفاده از پنل پیامکی،‌ بهترین راه برای اطلاع دادن کد تخفیف

با ارسال جملات خلاقانه و تأثیر‌گذار، مشتری را جذب تخفیف‌های خود کنید

در سامانه‌های ارسال اس ام اس، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای برای مخاطبان هدف فراهم شده است. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از جملات خلاقانه و تأثیرگذار در پیامک تبلیغاتی، مشتری خود را جذب تخفیفات کسب‌وکارتان کنید. برای این کار بهتر است چند نمونه متن پیامک اطلاع رسانی خلاقانه را مطالعه کنید یا از مشاوران و کپی‌رایترهای حرفه‌ای کمک بگیرید.

ارسال جمله‌های مناسب در پیامک‌های تبلیغاتی اهمیت فراوانی دارد. اگر جمله اس ام اس ارسالی شما خلاقانه نباشد، تأثیر معکوسی بر رضایت مشتریان خواهد داشت؛ بنابراین در انتخاب عبارت‌های کاربردی و مناسب باید بیشتر دقت کنید.

اطلاع رسانی تخفیف به مشتریان با سامانه‌های پیامکی پیشرفته استار اس ام اس

در این مقاله بهترین راه اطلاع رسانی تخفیف به مشتری را معرفی کردیم. با ارسال کد تخفیف از طریق پیامک انبوه به مشتریان می‌توان رضایت و وفاداری آن‌ها را افزایش داد و در نهایت فروش کسب‌و‌کار را بیشتر کرد. تیم حرفه‌ای استار اس ام اس پیشرفته‌ترین پنل‌های پیامکی را به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

برای همه کسب‌و‌کارهای مختلف که قصد اعطای تخفیف به مشتریانشان را دارند،‌ این امکان فراهم شده است که باتوجه‌به نیازشان، انواع پنل‌های اس ام اس موجود در این سایت را خریداری کنند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات استار اس ام اس وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با شماره‌ ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید.



منبع