دسته‌بندی نشده

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars

شما می‌توانید از این لیست تنها برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. در این روش شما برای افراد زیادی اس ام اس ارسال می‌کنید که ممکن است مخاطب و مشتری هدف شما نباشند. شرکت‌های مسافرتی باید اطلاعاتی مانند لغو یا تاخیر پرواز و هشدارهای آب‌وهوایی را برای مسافر ارسال کنند. بنابراین، اگر صاحب یک شرکت مسافرتی هستید، بازاریابی پیامکی موثرترین راه برای جلب توجه سریع مشتریانتان است. تصویر زیر نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار شرکت مسافرتی را نشان می‌دهد. جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید .

راهنمای راه اندازی ویپ برای کسب و کارها

اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار می‌دهد. شما می‌توانید در پیامک تبلیغاتی خود لینک وب سایت یا شماره تماس خودتان را نیز درج کنید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند. هر کسب‌وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود نیاز به تبلیغات به شکل انبوه دارد تا برند خود را به مردم معرفی کنند.

سامانه‌ی پیامکی چگونه عمل می‌کند؟

در پیامک‌هایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کرده‌اند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند. همانطور که از اسمش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید.

http://arya-cctv.irاما توجه داشته باشید بسته به نوع کسب و کار شما، ارسال پیامک تبلیغاتی حتی در روزهای تعطیل نیز می‌تواند اثر بخش باشد. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران، کافه، فروشگاه زنجیره‌ای یا یک فضای تفریحی هستید، این موضوع برای مجله خبری اس ام اس فارس شما متفاوت است. پیام‌های متنی نقش مهمی در رشد فروشگاه‌های تجارت الکترونیک دارند. پیام‌های تبلیغاتی علاوه بر این‌که بازاریابی ایمیلی شما را تکمیل می‌کند، بلکه به سرعت اطلاعات ارزشمند را به مشتریان منتقل می‌کند.

  • تدوین متن رپورتاژ آگهی براساس اصول و معیارهای آن به صرف وقت و هزینه نیاز دراد.
  • کپشن‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی و مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی از دیگر مباحثی است که در این بخش مطرح می‌شود.
  • با توجه به بالا بودن نرخ خوانده شدن پیامک ها ( بیش از 90 درصد ) نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب می تواند کمپین تبلیغات پیامکی شما را موئر و پربازده کند .
  • آزمایش کنید ایده هرگونه تبلیغات این است که از جمع رقبا خارج شوید تا توجه مردم را جلب کنید ، تجربه خرید دلپذیر ، محصولات و خدمات ارزشمند را در اختیار آنها قرار دهید.
  • اما باید دقت کنید ساعاتی مانند 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست.
  • برای ارسال انبوه به لیست شماره های شخصی، کافی است لیست خود را در قالب فایل اکسل یا تکست به همراه متن پیامک ارسال نمایید.
توجه کنید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید و مثلا از آنها بخواهید در یک نظرسنجی شرکت کنند. این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید.

دیدگاه‌ها برای بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars بسته هستند