دسته‌بندی نشده

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars

تمام این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا این ابزار ساده، تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌‎های شما برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان شود. قم اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه است که با ارائه پنل اس ام اس ، تبلیغات پیامکی شمارا به بهترین نحو احسن و بازدهی بالا انجام می دهد. صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند. در حال حاضر تعداد پیامک‌های تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است.

نمونه پیامک تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذار

در پیامک‌هایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کرده‌اند مجله خبری اس ام اس فارس و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند. همانطور که از اسمش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید.

متن پیامک تبلیغاتی + بهترین پیام های تبلیغاتی برای جذب مشتری

از طریق پیام‌های متنی می‌توان متونی شامل تبلیغات محصول یا برند، کمپین‌ها، اخبار، به‌روزرسانی و موارد دیگر را ارسال کرد. همانطور که پیش تر در این مقاله عنوان شد ساعت های ارسال پیامک تبلیغاتی برای هر مشاغل بنا بر نیاز مخاطبان و بازار هدف آن ها متفاوت است. با استناد به آن می‌توانیم نتیجه بگیریم که روزهای ارسال پیامک انبوه نیز برای هر کسب و کاری متفاوت است. اما ارسال اس ام اس هم راه و رسم خودش را دارد و قوانین زیادی برای استراتژی بازاریابی پیامکی وجود دارد. شما برای به دست آوردن بهترین نتیجه می‌بایست طبق اصول آن، پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

نمونه های آماده متن پیامک تبلیغاتی

اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار می‌دهد. شما می‌توانید در پیامک تبلیغاتی خود لینک وب سایت یا شماره تماس خودتان را نیز درج کنید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند. هر کسب‌وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود نیاز به تبلیغات به شکل انبوه دارد تا برند خود را به مردم معرفی کنند.

http://arya-cctv.ir

توجه کنید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید و مثلا از آنها بخواهید در یک نظرسنجی شرکت کنند. این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید.

  • از طرف دیگر در تبلیغات ایمیلی خبری از ارسال تبلیغ بر اساس، سن، جنسیت، نام و علایق مشتری نیست؛ مثلاً خیلی از آقایان تاکنون تبلیغات محصولات آرایشی را از طریق ایمیل خود دریافت کرده‌اند.
  • شیوه های ارسال فوق تنها برخی از از امکاناتی است که پنل اس ام اس وب وان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما فراهم آورده است.
  • در حالی که تبلیغات ایمیلی به ساخت قالب، طراحی گرافیکی و تنظیمات زیادی نیاز دارد، اما تبلیغات پیامکی به راحتی در قالب 160 کاراکتر (70 کاراکتر فارسی) ساخته و ارسال می‌شود.
  • سامانه پیام کوتاه شرکت سامانه ارتباطات قاصدک نرم افزاری توانمند جهت ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه است.
  • مانند یک تولید کننده محتوا یا یک کپی رایتر تا یک متن تاثیر گذار و کوتاه را برای شما تولید کند.
  • با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید.
دیدگاه‌ها برای بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars بسته هستند