دسته‌بندی نشده

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر جملات اول پیام شما پرانرژی و جذاب باشد احتمال اینکه پیام کامل خوانده شود زیاد است. اکثر افراد یک خانواده در طول هفته، درگیر کار و مشغله های روزمره خود می باشند و زمانی برای تفریح ندارند. استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است. من موافقت می کنم که داده های ارسالی من جمع آوری و ذخیره می شود.

  • بیش از %50 از کمپین‌های اس ام اس مارکتینگ، در صورت ادغام با سایر کانال‌های مارکتینگ مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، نرخ بازگشت سرمایه موفقی برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.
  • این همان پیامک تبلیغاتی انبوه است که از طریق پنل به مخاطبان زیادی ارسال می‌شود.
  • در ابتدای متن پیامک میتوانید از نام برند استفاده کنید، سپس توضیحات را مختصر و مفید بنویسید و در آخر متن شماره تماس یا لینک وبسایت را درج کنید.
  • طبق آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد و همین امر امکان قرار دادن لینک وب‌سایت‌ها را در پیامک افزایش داده است.
  • هدف شرکت‌های زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکت‌ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت ایده پردازان می‌باشد.
  • همانطور که میدانید پیامک از طریق تلفن های هوشمند به سمع و نظر مخاطبین می رسد از طرفی هم امروزه استفاده از تلفن های همراه بسیار رایج و گسترده است.
بنابراین یادگیری اصول تبلیغ‌نویسی یا Copywriting به ما در این موضوع کمک می‌کند. از آن‌جایی که بیشتر افراد، یک دستگاه موبایل دارند، به کمک بازاریابی پیامکی به مخاطبان بیشتری دسترسی خواهید داشت. به همین دلیل، چنین روشی محدود به مخاطبان دارای ایمیل یا سایر پلتفرم‌های آنلاین نیست.

http://arya-cctv.ir

اگر به شما بگوییم که تعداد اس ام اس تبلیغاتی روزانه از سقف میلیارد می گذرد ، چه برداشتی خواهید داشت؟ قطعاً اولین موضوعی که به ذهن می رسد میزان بازدهی بالای ارسال پیامک تبلیغاتی است. پیامی که مخاطبان دریافت می‌کنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند. با وجود نرخ باز کردن 98% تبلیغات پیامکی در مقایسه با نرخ 22% بازاریابی ایمیلی، بازخورد مخاطبان به میزان زیادی به متن پیام شما بستگی دارد. یک متن خوب می‌تواند فرد را عاشق شما کند یا برعکس سریع شما را در دسته بلاک‌شده‌ها قرار دهد. در حالی که تبلیغات ایمیلی به ساخت قالب، طراحی گرافیکی و تنظیمات زیادی نیاز دارد، اما تبلیغات پیامکی به راحتی در قالب 160 کاراکتر (70 کاراکتر فارسی) ساخته و ارسال می‌شود.

هرچند بیشتر برندها استفاده از بازاریابی ایمیلی را ترجیح می‌دهند. کسب‌وکارهایی که از اس ام اس مارکتینگ بهره می‌گیرند به ۴ دسته زیر تقسیم می‌شوند. اگر در پیامک تبلیغاتی خود قرار دادن فراخوانی به اقدام را فراموش کنید، مشتریان خود را برای برداشتن قدم‌های بعدی سردرگم می‌کنید.

تکنیک گاو بنفش در بازاریابی

همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند . سامانه پیامکی پیام رسان امکانات جامعی جهت ارسال پیامکهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی فراهم نموده و راه را برای ارتباط سازمان با مخاطبین خود هموارتر کرده است. قم اس ام اسبه عنوان اولین فروشنده این دستگاه، این مهم را خاطر نشان می کند که این محصول نتیجه ۵ سال تجربه مستقیم این شرکت در حوزه ارتباط با مشتری وتبلیغاتاست. حقیقت این است که بازاریابی ایمیلی و پیامکی هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. مثلا یادآوری قرارها با ارسال مجله خبری اس ام اس فارس شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد.

بالاخره تبلیغات پیامکی خوب است یا نه؟

دیدگاه‌ها برای بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars بسته هستند