بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟ | smsfars
هرچند بیشتر برندها استفاده از بازاریابی ایمیلی را ترجیح میدهند. کسبوکارهایی که از اس ام اس مارکتینگ بهره میگیرند به ۴ دسته زیر تقسیم مجله خبری اس ام اس فارس میشوند. اگر در پیامک تبلیغاتی خود قرار دادن فراخوانی به اقدام را فراموش کنید، مشتریان خود را برای برداشتن قدمهای بعدی سردرگم میکنید.
برای مثال در تصویر زیر نمونه ای از متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مشاهده میکنید که با قرار دادن لینک، مخاطبان را به خرید بلیط کنسرت تشویق میکند. همچنین پنل اس ام اس رایگان پیام رسان با ارائه وب سرویس پیامکی قابلیت اتصال سایت ، نرم افزار شما را به سامانه پیامکی فراهم می کند . ارسال پیامک تبلیغاتی برای رساندن حرف خود به مشتریان خود در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی و دیگر ابزار های بازاریابی دیجیتال هم آسان تر است و هم هزینه کمتری را می طلبد. تصور کنید در شیوه های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، چقدر باید برای تعیین استراتژی های درست و پیاده سازی آن ها زمان صرف کنید اما ارسال پیامک تبلیغاتی زمان کمتری را می طلبد.
- ارسال پیامک در سامانه بهین پیام بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی است .
- اکثر افراد یک خانواده در طول هفته، درگیر کار و مشغله های روزمره خود می باشند و زمانی برای تفریح ندارند.
- به نظرم از تراکت پخش کردن بهتره.هم اینجوری روش پیشرفته تر رو انجام دادی هم از قطع کردن کلی درخت جلوگیری کردی هم بازدهی بیشتر با مبلغ کمتر داشتی.
- اگر پیامی را که آنها نمیخواهند ارسال کنید، بیشتر از آنکه کسبوکار خود را تبلیغ کرده باشید، به آن آسیب میرسانید.
سامانه ارسال اس ام اس انبوه، این امکان را به شما میدهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ام اس فراپیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش های زیر به شما میدهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور میسازد. پس از خرید پنل پیامک تبلیغاتی، شما حتی میتوانید این اس ام اس تبلیغاتی را به لیست شخصی مورد نظر خود نیز ارسال کنید. به این ترتیب، با مشتریان قدیمی و طرفداران خود نیز ارتباط بهتری برقرار میکنید و آنها مطمئن میشوند که آنها را فراموش نکرده بودید؛ در نتیجه، وفاداری آنها به برند شما نیز افزایش خواهد یافت. شرکتهایی مانند مگفا و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمیبندند.
ارسال پیامک تبلیغاتی براساس پیش شماره
طول یک پیامک ۷۰ کاراکتر است و شما باید تبلیغات خود را در این چارچوب قرار دهید. پیام متنی با کلمات مناسب و لینک یا دکمه CTA ، بسیار مفیدتر از یک متن طولانی و خستهکننده بدون اطلاعات مفید است. برای جذب مشتریان خود، بهتر است یک پیام واضح و مستقیم ارسال کنید. شرکتها برای افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد اعتماد با مخاطبان ، اطلاعات کوتاهی را برای مشترکان سراسر جهان با کمک خدمات پیام کوتاه انبوه ارسال می کنند. بررسی نگرش و عکسالعمل افراد نسبت به دریافت پیامکهای تبلیغاتی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات.
شما از طریق پنل های پیامک تبلیغاتی میتوانید امکان گفتگو و دریافت پاسخ از کاربران را فعال کنید. در این صورت می توانید طی یک گفتگوی هدفمند کاربر را به سمت پایین قیف فروش هدایت و خدمت یا محصول خود را به فروش برسانید. یکی دیگر از ماژولهای پرطرفدار پنل اس ام اس ، جنسیت و سن است که قابلیت تفکیکپذیری بالایی دارد. برای مثال اگر خدمات و یا محصولات شما بازه سنی خاصی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی برای غیر از این محدوده سنی بیهوده است.