دسته‌بندی نشده

باربیکیو گازی کباب پز گازی پارس نوین | villasaze

به قول معروف که می گویند هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری نیز در مورد قیمت باربیکیو نیز صدق می کند. بهتر است در زمان خرید باربیکیو جای توجه به توصیه دیکران با تمرکز روی قیمت بابربیکیو به نیاز و استایل زندگی تان توجه کنید. سبد زغالی مخصوص استفاده بر روی باربیکیو های گازی است که قصد دارید تا به صورت زغالی هم استفاده کنید. برای سفارش این محصول متناسب با سایز باربیکیو خریداری شده کافی است تا سبد را با باربیکیو مد نظر خود در سبد خرید خود قرار داده تا هم سایز باربیکیو سبد نیز برای شما ارسال گردد.

اگر از باربیکیو ذغالی استفاده می کنید، قبل از شروع به تمیز کردن باربیکیو، صبر کنید تا ذغال‌ها سرد شوند و بعد آنها را بردارید. مهمترین عامل در طبخ مواد غذایی با باربیکیو حرارتی است که صفحه گریل در خود نگه می دارد و باعث طبخ غذا بدون شعله مستقیم می شود. باربیکوهای گازی به خوبی باربیکیوهای ذغالی حرارت زیادی نمی دهند؛ بنابراین نمی توانید استیک هایی با کیفیت به دست بیاورید. هم چنین اجاق های گازی نسبت به ذغال چوبی، هزینه بسیار بیشتری دارد که بسته به برند و ویژگی های این چنینی قابل تغییر هست. در زمان خرید باربیکیو باید برندی را انتخاب کنید که متناسب با سطح رضایت مندی شما باشد.

به همین دلیل بهانه ای برای استفاده نکردن از کباب پز ذغالی وجود باربیکیو ذغالی ندارد . تنها بهانه ای که می تواند مانع از استفاده کباب پز ذغالی توسط افراد شود ایجاد آلودگی زیاد میباشد . خاکستر و به جامانده های باربیکیو های زغالی می تواند موجب اذیت افراد شود . قیمت کباب پز های گازی و برقی به دلیل استفاده از قطعات صنعتی و ضخامت بالای ورق ان گرانتر میباشد. باربیکیوهای گازی این امکان را به شما می‌دهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید. چرا که گرما مستقیم و ثابت از شعله‌ها خارج می‌شود و به طور یکنواخت‌تری می‌توانید غذای خود را بپزید.

  • این باربیکیو ها دارای سایه بان و سقف بوده، هنگام کباب کردن از نور خورشید و باران در امان نگه میدارند.
  • برای انجام این کار می‌توانید از چند آجر برای ساخت یک کباب پز کوچک استفاده کنید .
  • شاید بیشتر شما به این فکر افتاده اید که اقدام به ساخت یک باربیکیو یا کباب پز نمایید .
  • آمریکایی‌ها نام بارباکو را از زبان اسپانیایی برداشتند، اما در آن زمان بارباکو به ساختار چوبی وسیله اشاره می‌کرد نه به عمل کباب کردن گوشت.
  • در غیر این صورت سعی کنید به صورت دوره‌ای بعد از هر دو یا سه بار ، استفاده از باربیکیو آن را نظافت کنید .
  • غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید باربیکیو رو برای شما فراهم کنن.
اما برای اینکه مکان مناسبی برای باربیکیو در نظر بگیرید باید به نکات دیگری توجه کنید . به عنوان مثال باربیکیو باید در مکانی قرار بگیرد که دارای تهویه مناسب باشد . دود و گازهای زیادی در هنگام استفاده از باربیکیو تولید می شود ، که در صورت نبود تهویه مناسب ممکن است مشکلات زیادی برای افراد به وجود بیاورد .

انبر و کفگیر باربیکیو ایکیا مدل GRILLTIDER مجموعه 2 عددی

این قفسه‌ها که در بالای جایگاه پخت قرار دارند محل خوبی برای گرم ماندن کباب‌های آماده شده هستند. پخت سریع و یکنواخت انواع مواد خوراکی با این باربیکیوها به بهترین شکل انجام می‌شود و قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی نیز در آنها تعبیه شده است. به طور مثال برخی از مدل‌ها دارای پوشش یا در هستند که به هنگام پخت می‌توانید درِ باربیکیو را بسته تا عمل پخت سریع‌تر انجام شده و همچنین دود حاصل از کباب کردن شما و مهمانانتان را آزرده نکند.

راهنمای خرید باربیکیو + کد تخفیف40 درصدی

باربیکیو گازی کباب پز گازی پارس نوین | villasaze

دیدگاه‌ها برای باربیکیو گازی کباب پز گازی پارس نوین | villasaze بسته هستند