دسته‌بندی نشده

اقامتی به یادماندنی با رزرو بهترین هتل های ایران از رهی نو مجله تصویر زندگی | ariabooking

این هتل به حرم امام رضا (ع) نزدیک می‌باشد که این ویژگی آن را منحصر به فرد بهترین هتل های ایران در رزرواسیون آریا کرده است. هتل مدینه الرضا دارای ۱۲ طبقه است که ۹ طبقه مسکونی و باقی طبقات تجاری و تفریحی می‌باشند. سبک معماری این هتل افراد را حیرت‌زده می‌کند و بسیار برایشان جذابیت دارد. این هتل زیبا ۲۸۸ اتاق دارد و تنوع در نوع اتاق برای انتخاب افراد بسیار زیاد است. رزرو هتل در تهران برای بسیاری از افرادی که برای سفر کاری یا تفریحی به این شهر می‌روند، مساله مهمی است.

  • رشت مرکز زیبای استان گیلان، هرساله پذیرای صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
  • همچنین می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل میل کنید.
  • این هتل‌آپارتمان یک ستاره با پرسنلی آموزش‌دیده و مجرب از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این سوئیت‌ها، بالکن‌های اختصاصی آنها است که غروب زیبایی در جزیره کیش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.
  • این هتل همیشه آماده پذیرایی از هزاران میهمان و گردشگر داخلی و خارجی از تمامی نقاط جهان و همینطور ده ها هیات از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت های بین المللی است.
  • یکی از خانه‌های قدیمی کاشان که امروزه به عنوان هتل و خانه سنتی کاربری دارد، هتل خانه عامری‌هاست.

اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهند. و البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه های شمالی تهران هزینه ی بیشتری را برایتان خواهد داشت. جزیره کیش در بین ایرانیان بسیار محبوب است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. به همین دلیل هم از نظر اقامتی و هم از نظر تفریحی امکانات منحصر به فرد خود را دارد.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما

اگر هم نخواستید غذای خود را در هتل بخورید، رستوران هفت‌خوان که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است، در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای هتل تچر قرار دارد. جاذبه‌های گردشگری مثل باغ ارم در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای و بازار وکیل هم در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای این هتل‌آپارتمان قرار گرفته است. واحدهای آپارتمانی این هتل هم شیک و دل‌بازند و هم امکاناتی مثل یک خانه دارند.

بهترین هتل های تهران

اقامتی به یادماندنی با رزرو بهترین هتل های ایران از رهی نو مجله تصویر زندگی | ariabooking

هتل داریوش از معروف‌ترین هتل‌های کیش و نیز ایران است که معماری آن با الهام از ایران باستان و شاهکار تخت جمشید طراحی شده و دارای 3 طبقه و 190 اتاق است. چشم‌انداز زیبای هتل که رو به سواحل زیبای خلیج فارس است، اقامت در آن را برای شما به تجربه‌ای متفاوت بدل خواهد کرد. امکانات رفاهی و تفریحی هتل مانند مجموعه آبی، زمین‌های ورزشی و دریاچه اختصاصی سفری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

روزانه هزاران مسافر مهمان پایتخت می‌شوند و سراسر شهر پر است از هتل‌های کوچک و بزرگ با خدمات مختلف برای پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی. اما در میان این لیست پرتعداد هتل‌ها، بهترین هتل های تهران خودنمایی می‌کنند. این خودنمایی به سبب ارائه خدمات رفاهی و اقامتی لوکس و مجلل این هتل‌ها است.

بهترین هتل های مشهد

دیدگاه‌ها برای اقامتی به یادماندنی با رزرو بهترین هتل های ایران از رهی نو مجله تصویر زندگی | ariabooking بسته هستند