اخبار فارس اس ام اس

افزایش درآمد با ارسال پیامک انگیزشی

در هیچ بازه زمانی ارائه پیشنهادهای رایگان کالا و خدمات را از دست ندهید. پیشنهاد کالای رایگان همیشه به‌عماوان یکی از روش‌های بازاریابی برای جذب مخاطبان جدید کسب‌وکار به شمار می‌رود. نگران زیان مالی برای عرضه محصول و خدمات رایگان نباشید؛ اگر استراتژی‌های بازاریابی خود را هوشمندانه بچینید، ضرر مالی نخواهید داشت. همچنین این نوع بازاریابی در نهایت باعث افزایش جذب مشتری و بیشتر شدن فروش می‌شود.

تحقق بخشیدن رویاها؛ راهی برای تعامل پیامکی با مشتریان کسب‌وکار

انتخاب محتوای پیامکی نامناسب؛ اولین اشتباه در مسیر ارسال ‌sms

شخصی‌سازی پیامک و شروع پیامک انگیزشی با کلمات جذاب

پیامک انگیزشی باید کوتاه و مفهوم باشد. در پیام‌های کوتاه تمرکز بر اصل موضوع است. به‌این‌ترتیب مخاطبان به‌طور مستقیم به پیام اصلی هدایت می‌شوند. هرچه پیامک انگیزشی کوتاه‌تر و مفهوم‌تر باشد، جلب توجه نیز سریع‌تر خواهد بود. پیامک‌هایی با این ویژگی سریع‌تر خوانده و درک می‌شوند. با دریافت واکنش سریع از مخاطب و ورود او به سایت یا فروشگاه احتمال خرید و کسب درآمد برای کسب‌وکارها نیز بیشتر خواهد شد.

به‌کارگیری ترفندهای مختلف در پیامک‌های انگیزشی برای افزایش سهم فروش

اولین گام برای شناخت دقیق مخاطبانتان این است که بدانید نیازها، اهداف و مشکلات آن‌ها چیست. همچنین با بررسی مکان محل سکونت، سن و جنسیت و شغل افراد، شناخت مخاطبان برایتان آسان‌تر می‌شود. با استناد به این اطلاعات نگارش متن پیامک انگیزشی را متناسب با نیاز مخاطبان انجام خواهید داد.

سعی کنید متن پیامکتان را با‌توجه‌به هویت و موقعیت مخاطب شخصی‌سازی کنید. به‌کار بردن نام کوچک فرد در متن انواع پیامک تبلیغاتی مثل پیامک انگیزشی باعث ایجاد صمیمیت، اعتماد و جلب توجه بیشتر مخاطب می‌شود. همچنین با استناد به خریدهای گذشته مخاطب و ارسال پیشنهاد‌های ویژه مرتبط در قالب یک پیامک انگیزشی،‌ احتمال مراجعه مجدد فرد به فروشگاه با سایت شما بیشتر می‌شود.

برای نگارش یک پیامک انگیزشی، خلاصه‌نویسی و ساده‌نویسی را فراموش نکنید

یکی از اصول مهم برای ارسال پیامک انگیزشی شناخت دقیق مخاطبان هدف، تهیه متن پیامک متناسب با نیاز جامعه هدف و ارسال پیامک به‌صورت هدفمند برای این گروه است. در‌صورت ارسال پیامک با محتوای نامناسب به افراد اشتباه، احتمال بی‌توجهی به پیامک‌ها، دایورت پیامک به بلک لیست یا بلاک آن‌ها بالاتر می‌رود؛ بنابراین قبل از نوشتن یک پیامک انگیزشی و تاثیرگذار باید جامعه هدف مخاطبانتان را به‌درستی انتخاب کرده باشید.

ما در طول روز پیامک‌های تبلیغاتی بسیاری دریافت می‌کنیم. از کنار برخی از آن‌ها بی‌تفاوت می‌گذریم؛ اما با دیدن تعدادی دیگر از این پیامک‌ها ممکن است برای مدت طولانی‌تری به صفحه گوشی خیره شویم یا حتی اقداماتی همچون تماس با فروشگاه یا کلیک روی لینک سایت را انجام دهیم. به پیام‌هایی با این ویژگی‌ها پیامک انگیزشی می‌گویند. کسب‌وکارها با تهیه پنل اس ام اس و ارسال پیامک انگیزشی می‌توانند سهم خود از فروش را افزایش دهند.

در این مقاله به بررسی سیستم ارسال پیامک انگیزشی و کسب درآمد پرداختیم. این نوع روش بازاریابی با برانگیختن احساسات مخاطب به روش‌های مختلفی مثل ایجاد حس از دست دادن یک فرصت همراه است. ارسال پیامک‌های انگیزشی با در نظر داشتن قوانین کپی رایتینگ و اصول تاثیرگذار بازاریابی با نتایج خوبی همراه خواهد شد. اگر پیشنهادی درمورد نحوه ارسال SMS با متن انگیزشی و کسب درآمد دارید، در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.



منبع

ایجاد انگیزه یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تشویق مشتریان برای خرید یک محصول و خدمت است. همه ما در طول روز حداقل یک نمونه پیام انگیزشی دریافت می‌کنیم. این کار را می‌توان به کمک یک متن وسوسه‌ برانگیز یا یک محتوای تصویری جذاب به کمک ابزار تبلیغاتی همچون موبایل، شبکه‌های اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی انجام داد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که ارسال پیامک انگیزشی چگونه باعث ترغیب افراد به برطرف کردن نیازهایشان می‌شود. برای آشنایی با انواع پیامک‌های انگیزشی و نحوه تاثیرگذاری آن بر کسب درآمد و افزایش فروش مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

منظور از پیامک انگیزشی؛ متنی تبلیغاتی با هدف تحریک خواننده

در پیامک‌های انگیزشی از ترفندها و عوامل احساسی مختلفی برای تحریک مخاطبان به خرید می‌توان استفاده کرد. مهم‌ترین عوامل احساسی که در پیامک‌های انگیزشی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل ترس و عشق می‌شوند. همچنین به‌کارگیری عبارت‌هایی همچون کالاهای رایگان، کسب درآمد آسان و تحقق بخشیدن رویاها نیز باعث تحریک و ایجاد انگیزه خرید در افراد می‌شود.

ایجاد ترس و حالت اضطرار؛ یکی از روش‌های برانگیختن احساسات مخاطب در ارسال پیامک

در رابطه با رویای مشترک مشتریان خود تحقیق و مطالعه کنید؛ این کار با تحقیقات بازاریابی و جمع‌آوری پرسونای مخاطب انجام می‌شود. تهیه یک پرسشنامه ساده، نقطه آغاز بسیار خوبی برای شناخت مخاطبان و رویاهایشان است. برای داشتن بازاریابی موثر، میان پیشنهادات کسب‌وکار و رویاهای مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.


بررسی سیستم ارسال پیامک انگیزشی در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

ایجاد حس از دست دادن یک فرصت؛ یکی از ترفندهای ترغیب مخاطب به خرید

پیشنهادهای رایگان؛ یکی از ترفندهای بازاریابی پیامکی

یکی از اولین ترفندهای برانگیختن احساسات مخاطب برای افزایش تعامل ایجاد حس اضطرار یا نوعی ترس به شمار می‌رود. البته باید توجه داشته باشید که سوء استفاده از ترس افراد، کار بسیار اشتباهی است؛ بنابراین بیشتر به ایجاد هیجان در فرد فکر کنید. فراموش نکنید که اساس این ترفند پیامکی ایجاد حس از دست دادن یک فرصت است. برای مثال جمله‌هایی مثل «فقط یک محصول باقی‌مانده است» یا «فقط امروز برای استفاده از این حراج شگفت‌انگیز فرصت دارید» فرد را به صورت ناخودآگاه دچار اضطراب و برای خرید محصول ترغیب می‌کنند.

اگر برای تبلیغات کسب‌وکارتان، ارسال پیشنهادهای ویژه و کدهای تخفیف تصمیم به استفاده از پیامک‌های انگیزشی دارید، باید قبل از هرچیز با ویژگی‌های اصلی این پیام‌ها و تکنیک‌های مورد‌نیاز برای نگارش آن‌ها آشنا شوید. البته انجام این تکنیک‌ها محدود به پیام‌های انگیزشی نمی‌شود؛ ترفندها و اصول کپی رایتینگ برای انواع پیام‌های کوتاه مثل تبریک تولد، اطلاع‌رسانی و پیام تسلیت در یک کسب‌وکار ضروری هستند. در ادامه با اصول مهم برای نگارش انواع پیامک‌های انگیزشی ارسالی توسط یک کسب‌وکار آشنا می‌شویم.

تهیه متن متناسب با نیاز مخاطبان و ارسال هدفمند پیامک

متن پیامکی ترغیب‌کننده؛ هدف ارسال انواع اس‌ام‌اس انگیزشی

بررسی ویژگی‌های اصلی و اصول نگارش یک پیامک انگیزشی

ارائه پیشنهادهای رایگان؛ یکی از ترفندهای ارسال پیامک انگیزشی

ارسال پیامک انگیزشی براساس اصول بازاریابی؛ روشی برای افزایش مخاطبان کسب‌وکار