ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات بلاگ | smsfars
یکی از ویژگی های مهم تبلیغات پیامکی این است که به دلیل ارزان بودن نرخ پیامک در وسعت بالا قابل اجرا است . اما باید توجه کرد که انتخاب جامعه هدف مناسب، به تنهایی در رسیدن به نتیجهی مطلوب کافی نیست. و علاوه بر این باید به نکاتی چون شیوهی نوشتار متن پیامک و زمان ارسال آن نیز دقت کرد.
دستگاه ذخیره شماره مشتری به همراه پنل اس ام اس
به همین دلیل در ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات میگردد. یکی از استراتژیهای مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است. اگر شما با یک شماره چند رقمی پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید ممکن است مخاطبان متوجه نشوند که این پیامک از طرف شماست. اگر قصد دارید در این انبوه اطلاعات و تبلیغات دیده شوید ارسال پیامک روش خوبی است چرا که نرخ باز شدن پیامک بالاست. مشتریان به طور قابل توجهی بیشتر بر روی لینکی که شما از طریق اس ام اس، ارسال می کنید در مقابل ایمیل کلیک می کنند. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود ندارد.
همچنین میتوانید پیام خود را بهصورت انبوه از این پنل ارسال کنید. به کلماتی فکر کنید که می تواند تأثیر چشمگیر و بیشتری از مخاطبان شما برانگیزد. سعی کنید تبلیغات پیامکی خود را بسته به شخصیت خریدار مشترکان خود برای ایجاد اعتماد با مشتریان ، طنز آمیز کنید.
- تمام این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا این ابزار ساده، تبدیل به یکی از بهترین گزینههای شما برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان شود.
- این action می تواند اقدام به خرید، ثبت نام یا اشتراک گذاری پیام شما باشد.
- در صورتیکه فهرست مشترکین پیامک را خودتان تهیه کرده باشید و افراد به شما اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را داده باشند، غیرقانونی نیست.
- فقط در نظر داشته باشین خط مورد نظرتون باید در دسترس باشه، چون کد فعالسازی به خط همراه اول ارسال می شه و شما باید برای ادامه ی ثبت نامتون به این کد دسترسی داشته باشین.
مثلاً خودش در خبرنامه ثبتنام کرده و شماره خود را در اختیارتان قرار داده باشد. پس از دریافت مجوز، میتوانید تبلیغات خود را برایشان ارسال کنید. کاربران شرکت کننده لیستی از شماره تلفن هایی تهیه کنید که از مردم می خواهد حتی اگر خبرنامه های ایمیل را انتخاب کرده باشند ، شرکت کنند.
ارسال پیامک تبلیغاتی طبق لیست شخصی
بازاریابی تلفن همراه به فروش بیشتر کمک میکند زیرا مردم بیشتر اوقات تلفن همراه خود را در دست دارند و زودتر متوجه پیامهای ارسالی و تبلیغاتی میشوند. پیامکهای تعاملی حاوی اطلاعاتی هستند که مشتریان شما به آنها احتیاج دارند و باعث مجله خبری اس ام اس فارس میشود که خرید نهایی را انجام دهند. در این پیامها میتوانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حملونقل.