ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات بلاگ | smsfars
این شرکتها اعلانهای مهمی که مربوط به راهاندازی یا مدیریت حساب کاربری مشتریان میشود را از طریق پیامک برای آنها ارسال میکنند. پلتفرمهای معروف رسانه اجتماعی مانند فیسبوک، اسنپچت و اینستاگرام از پیامک برای اطلاع کاربران از تغییر رمز یا وجود فعالیتهای مشکوک، استفاده میکنند. برای مثال در تصویر زیر پیام ارسالی از طرف فیسبوک را مشاهده میکنید که حاوی کدی برای تغییر رمز عبور است. هدف کسبوکارها افزایش فروش و سودآوری است اما باید در عین حال مرزها را مشخص کنید و اخلاقی عمل کنید. در بازاریابی پیامکی به جای اجبار مشتریان به خرید، باید با آنها ارتباط برقرار کنید.
زمان بندی مناسب نه تنها درصد تعامل مشتری را افزایش داده، از واکنشهای منفی مشتری نیز جلوگیری میشود. با بکارگیری تمامی این نکات ساده اما ضروری در نگارش محتوای پیامک تبلیغاتی، شناسایی زمان درست و مخاطبان هدف برای ارسال میتوانید موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمایید. سعی کنید کل مطلب را در چند جمله کوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل کنید.
برترین آمارهای بازاریابی پیامکی
به همین دلیل در ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات میگردد. یکی از استراتژیهای مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است. اگر شما با یک شماره چند رقمی پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید ممکن است مخاطبان متوجه نشوند که این پیامک از طرف شماست. مجله خبری اس ام اس فارس اگر قصد دارید در این انبوه اطلاعات و تبلیغات دیده شوید ارسال پیامک روش خوبی است چرا که نرخ باز شدن پیامک بالاست. مشتریان به طور قابل توجهی بیشتر بر روی لینکی که شما از طریق اس ام اس، ارسال می کنید در مقابل ایمیل کلیک می کنند. توجه داشته باشید قانون قطعی برای زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود ندارد.
- در اینجا دستورالعمل های دقیق تری در مورد نحوه انجام تبلیغات پیامکی وجود دارد.
- منظور از اینکه با مبدا کار کنند، این است که شما میخواهید بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.
- مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کردهاند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند.
- با درک این تفاوت ها میتوان نتیجه گرفت که روزها و ساعت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی، قانون و ویژگی هایی دارد که اگر می خواهیم پیام های ما نتیجه بخش باشد باید آن را رعایت کنیم.
- طول یک پیامک ۷۰ کاراکتر است و شما باید تبلیغات خود را در این چارچوب قرار دهید.
یکی از ویژگی های مهم تبلیغات پیامکی این است که به دلیل ارزان بودن نرخ پیامک در وسعت بالا قابل اجرا است . اما باید توجه کرد که انتخاب جامعه هدف مناسب، به تنهایی در رسیدن به نتیجهی مطلوب کافی نیست. و علاوه بر این باید به نکاتی چون شیوهی نوشتار متن پیامک و زمان ارسال آن نیز دقت کرد.
همچنین میتوانید پیام خود را بهصورت انبوه از این پنل ارسال کنید. به کلماتی فکر کنید که می تواند تأثیر چشمگیر و بیشتری از مخاطبان شما برانگیزد. سعی کنید تبلیغات پیامکی خود را بسته به شخصیت خریدار مشترکان خود برای ایجاد اعتماد با مشتریان ، طنز آمیز کنید.