دسته‌بندی نشده

آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی

– دی وی دی رایتر اینترنال در داخل کیس باعث می‌شود که یک فضا و کابل انتقال اطلاعات، برای اتصال رایتر به سیستم استفاده شود. – رایتر اینترنال دارای دور موتور بالاتری است و امکان شکستن دیسک‌های قدیمی و خش دار در آن‌ها بالاتر است. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم. ما در این مقاله از تیم تعمیرات کامپیوتر کرج رایان کمک گرفته ایم.

سی دی و وی سی دی من مارشال

اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد. وقتی کامپیوتر از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، کابل ها به طور تصادفی از برق جدا می شوند. میباشند مورد اعتماد بودهو در صورتی که سوال شما توسط کاربران پاسخ داده شود و شما با انجام آن کار ها با مشکلات بیشتری مواجه شدید ,تیم ما هیچگونه مسئولیتی را درقبال راهنمایی های غلط توسط کاربران بر عهده ندارد.

  • همچنین، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در دی وی دی رایتر اینترنال بالاتر است.
  • مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند.
  • اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD  می تواند باشد.
  • در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم.
برخی از کاربران از وجود یک سوراخ به اندازه پین ​​در درایو DVD بی اطلاع هستند. بر روی دکمه Start کلیک راست کرده و File Explorer را کلیک کنید. ویندوز 10 برای بارگیری به روزرسانی که از دست داده اید ادامه خواهد داد.

خرید و قیمت دی وی دی رایتر لپ تاپ Sata Superslim 9.mm_9.5mm

درایوهای نوری امکان اتصال به کلیه کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را دارند. از جهت ساختار و شکل به هارددیسک ها شبیه هستند ولی عملکردشان متفاوت می باشد.شباهت این دو قطعه سبب می شود که از هارددیسک به جای DVD  رایترها بتوانیم استفاده کنیم. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند . بنابراین برای کاهش وزن لپ تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد.

بعد که روشن کردم دیگه DVD Drive شناسایی نکرد به نظرتون موتورش سوخته یا نه؟؟
چون وقتی cd میزارم صدای موتورش نمیاد.فقط یه حالت تقه مانند میزنه دیگه کار نمیکنه. بافر در دی وی دی رایتر هم همین وظیفه رو داره ، چیپ ست پردازشی که روی بورد رایتر تعبیه شده سرعت کمتری از CPU داره واسه همین مثلا موقع رایت CD و یا DVD ، اطلاعات ارسالی از هارد به رایتر باید یه جایی ذخیره بشه . دی وی دی رام فقط برای دیدن و خواندن دی وی دی و سی دی کاربرد دارد. مشکل باز نشدن درب دی وی دی رایتر
دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. اتصالات خود را بررسی کنید تا ببینید آیا همه کابل ها متصل هستند. پس از آن ، ببینید آیا درایو CD شما هنوز در ویندوز 10 نشان داده نمی شود یا خیر.

درایو نوری اکسترنال ایسوس مدل (ZenDrive U9M (SDRW-08U9M-U ا ASUS ZenDrive U9M (SDRW-08U9M-U) External DVD Drive

دیدگاه‌ها برای آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی بسته هستند