دسته‌بندی نشده

آسانک سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی | smsfars

معمولا کمتر از پانزده دقیقه فعال سازی پنل پیامکی شما انجام خواهد شد و بعد از تایید مشخصات شما می توانید ارسال خود را در لحظه انجام دهید . با استفاده از این امکان می‌توانید شماره‌های مدنظر خودتان را به فهرست دریافت‌کنندگان پیامک‌ها اضافه کنید. آسانک مجموعه ای بسیار پویا است.کار با پنل راحت است .سیستم تیکتینگ و پاسخدهی عالی است.-پیگیری پرسنل درخصوص موارد پیش امده و به نتیجه رساندن کارو حفظ رضایت مشتری -تنوع دیتا بیس در قسمت مشاغل نیز خوب است. امکانات و کیفیت وب سرویس خیلی خوب است.یوزر فرندلی بودن و امکانات خوب نوع ارسال (ارسال پیشرفته نظیر و …) و تنوع دیتا بیس و پاسخگویی سریع کارشناسان نیز مناسب است.داکیومنتهای استفاده از وب سرویس نیز مناسب است. در این میان ممکن است تعداد زیادی از این افراد جزء مشتریان شما و طالب دریافت پیام از شما باشند ولی به دلیل اینکه جزء بلک لیست هستند پیامک های هدفمند شما دست آنها نمیرسد. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست.

راهنمای خط خدماتی

پنل اس ام اس نرم افزاری در بستر اینترنت است که به صورت تخصصی امکان ارسال، دریافت و همچنین مدیریت پیام کوتاه را برای بازاریابی پیامکی و تبلیغات فراهم می کند. تعرفه مناسب فاکتوری است در کنار دیگر امکانات یک سامانه پیامکی مانند پشتیبانی، بانک شماره جامع و به روز و … معنا پیدا می‌کند. برای مشاهده هزینه ارسال پیامک و خرید سامانه پیامک صفحه تعرفه را مشاهده کنید.

  • تمامی افرادی که در سایت آی نوتی ثبت نام می‌کنند؛ امکان دسترسی به پنل پیامکی آی نوتی را خواهند داشت.
  • بانک شماره‌ موبایل مدیانا، جامع و کامل است، این بانک به تازگی به روزرسانی شده و با استفاده از آن به راحتی می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به ارسال پیامک کنید.
  • پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد .
  • سعی کنید با مقایسه وب سایت های پنل ارسال پیامک شرکت های مختلف،مشتریان آن ها و نحوه پاسخگویی آن ها انتخاب درست تری داشته باشید.
  • یکی از مزیت های داشتن یک پنل اس ام اس شخصی این است که شما می توانید برای مشتریان خود به مناسبت های مختلف در هر زمانی که دوست دارید پیامک ارسال نمایید.

پنل اس ام اس، یک سامانه اینترنتی است که شما از طریق آن می توانید به راحتی تعداد انبوهی از اس ام اس های تبلیغاتی را به شماره های مورد نظرتان ارسال کنید. پنل های ارسال پیامک دارای شرایط و امکانات فوق العاده ای هستند. مجله خبری اس ام اس فارس از این قابلیت ها می توان به ارسال پیامک بر اساس منطقه، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنسیت بر شمرد. برای عملکرد بهتر در کسب و کارتان چه کوچک و چه بزرگ، راه و مسیر ارتباطی سریع و موثر نیاز است.

ارسال هوشمند پیامک

در این مقاله کاربرد ها، مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی را بخوانید. نسخه دموی پنل اس ام اس های مختلف را ببینید، آن ها را با یکدیگر از لحاظ نحوه کارکرد، کاربری آسان و سایر موارد مورد نیازتان مقایسه کنید(توجه نمایید در نسخه نمایشی به دلیل عدم احراز هویت نمی توان پیامک ارسال کرد). نسخه تجاری پنل اس ام اس وب وان همانند نسخه تبلیغاتی است اما تعرفه پیامک پایین تری در اپراتور های مختلف دارد. شما پس از ثبت نام رایگان و خرید پنل اس ام اس مورد نظرتان می توانید پس از شارژ پنل به مقداری که نیاز دارید ، اس ام اس های خودتان را ارسال کنید .

این خطوط همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک روی تلفن همراه خود مشاهده میکنید. از این خطوط برای ارسال پیامک انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. فراپیامک، با طرح‌ریزی بنیادی و کدنویسی تخصصی نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامکی به‌عنوان مجری سامانه پیامکی نام خود را ثبت کرده و از وزارت ارشاد و مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مجوز کسب نموده است.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای آسانک سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی | smsfars بسته هستند